
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱) مقدمه
(۲-۱بیان مساله
۱-۳( اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴) اهداف تحقیق
۱-۴-۱) اهداف اصلی
۱-۴-۲) اهداف فرعی
۱-۵) فرضیات تحقیق
۱-۵-۱) فرضیات اصلی
۱-۵-۲) فرضیات فرعی
۱-۶) قلمروی تحقیق
۱-۶-۱) قلمروی موضوعی
۱-۶-۲) قلمروی مکانی
۱-۶-۳) قلمروی زمانی
۱-۷) تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱) توانمندسازی
۱-۷-۲) تعهد سازمانی
۱-۷-۳) اعتماد
۱-۷-۵) انگیزه
۱-۷-۶) مهارت
۱-۷-۷) دانش
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲-۱) مقدمه
بخش اول : توانمندی منابع انسانی
۲-۲) تاریخچه توانمندسازی منابع انسانی
۲-۳) توانمندسازی و یادگیری
۲-۴) تعریف توانمندسازی
۲-۵) مقایسه قدرت و توانمندی
۲-۶) اهداف توانمندسازی
۲-۷) محورهای توانمندسازی
۲-۸)تقسیم بندی دیگرتوانمندسازی
۲-۹) استراتژی های توانمندسازی
۲-۱۰) لازمه استراتژی توانمندساز
۲-۱۱) اقدامات عملی برای توانمندسازی کارکنان
۲-۱۲) مزایای توانمندسازی نیروی انسانی
۲-۱۳) موانع توانمندسازی نیروی انسانی
۲-۱۴) مدل های توانمندسازی
۲ -۱۴-۱) رویکرد مکانیکی /عقلایی /ساختاری
۲ -۱۴-۱-۱) مدل توانمندسازی وگت و مارل
۲-۱۴-۲) رویکرد انگیزشی
۲-۱۴-۲-۱) مدل توانمندسازی مالاک و کارزتو
۲-۱۴-۳) مدل های مبتنی بر رویکرد روانشناختی
۲-۱۴-۴) مدل های مبتنی بر رویکرد تعاملی
-۱۴-۴-۱) مدل توانمندسازی کارول
۲-۱۴-۵-۱) مدل جروی، رایت و اندرسون
۲-۱۴-۶) مدل های مبتنی بر رویکرد فرهنگی، ارزشی
۲-۱۴-۶-۱) مدل توانمندسازی لیتگو
۲-۱۴-۷) مدل های مبتنی بر رویکرد تلفیقی(تلفیق رویکرد ساختاری و روان شناختی)
۲-۱۴-۷-۱) مدل توانمندسازی ملهم
بخش دوم : تعهد
۲-۱۵) مبانی نظری تعهد
۲-۱۶) تعریف تعهد
۲-۱۷) تعهد سازمانی
۲-۱۸) ضرورت توجه به تعهد سازمانی
۲-۱۹) راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی
۲-۲۰) تعهد سازمانی و تعهد اسلامی
۲-۲۱) دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی
الف- تعهد سازمانی دردنیای امروز چیز بی ربطی است
ب- تعهد سازمانی واقعا مهم است
۲-۲۲) تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی
۲-۲۳) الگوهای چند بعدی
۱- مدل اریلی و چتمن
۲- مدل می یر و آلن
۳- مدل آنجل و پری
۴- مدل مایر و شورمن
۵- مدل پنلی و گولد
۲-۲۴) انواع تعهد
۱- تعهد نسبت به مشتری
۲- تعهد نسبت به سازمان
۳- تعهد نسبت به خود مدیر
۴-تعهد نسبت به افراد و گروه ها
۵- تعهد نسبت به وظیفه
بخش سوم : مروری برتحقیقات انجام شده
۲-۲۵) پیشینه داخلی
۲-۲۵-۱) بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی کارکنان با یادگیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه تهران “سید محمد میرکمالی
۲-۲۵-۲)عوامل موثر بر جنبه های روانی توانمندسازی کارکنان ؛ مطالعه
موردی دیدگاه کارمندان در یکی از سازمانهای زیر نظر وزارت
علوم ، تحقیقات و فناوری” رضا محمدی”
۲-۲۶) پیشینه خارجی
۲-۲۶-۱) چگونگی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر ارتباط کارکنان سازمان در چین” لینجوان ریتا من”
۲-۲۶-۲) نائل شدن به توانمندسازی کارکنان , بیمارستان میدلند مموریال” لیندا سنچز”
بخش چهارم : چارچوب مفهومی
فصل سوم : روش شناسی
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش تحقیق
۳-۳) ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات و داده ها
۳-۴) روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۵) جامعه آماری و نمونه آماری
۳-۶) متغیرهای پژوهش
الف) متغیر مستقل
ب) متغیر وابسته
۳-۷) روش های تجزیه و تحلیل و آزمون های آمار استنباطی مورد استفاده
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱) مقدمه
۴-۲) بررسی آلفای کرونباج جهت سنجش میزان پایایی پرسشنامه توانمندی وتعهد
بخش اول: آمار توصیفی
۴-۳) وضعیت نمرات پاسخگویان درمتغیرتوانمندی دربعد دانش و مهارت
۴-۴) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد اعتماد
۴-۵) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد ارتباطات
۴-۶) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد انگیزهها
۴-۷) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به مشتری
۴-۸) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به سازمان
۴-۹) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به خود
۴-۱۰) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به افراد و گروهها
۴-۱۱) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به تکلیف
۴-۱۲) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد
۴-۱۳) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی
بخش دوم: آمار استنباطی
۴-۱۸) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد وتوانمندی
۴-۱۹) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد اعتماد
۴-۲۰) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد دانش ومهارت
۴-۲۱) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد ارتباطات
۴-۲۲) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد انگیزه ها
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱) مقدمه
۵-۲) نتایج آزمون فرضیات
۵-۲-۱) رابطه بین تعهد و توانمندی
۵-۲-۲) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد اعتماد
۵-۲-۳) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد دانش و مهارت
۵-۲-۴) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد ارتباطات
۵-۲-۵) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد انگیزهها
۵-۳) نتیجه گیری کلی
۵-۳-۱) تجزیه و تحلیل متغیر توانمندی و مولفه های آن بر اساس میانگین نمونه ها
۵-۳-۱-۱) متغیر توانمندی
۵-۳-۱-۲) متغیر توانمندی در بعد دانش و مهارت
۵-۳-۱-۳) متغیر توانمندی در بعد اعتماد
۵-۳-۱-۵) متغیر توانمندی در بعد انگیزهها
۵-۳-۲) تجزیه و تحلیل متغیر تعهد و مولفه های آن بر اساس میانگین نمونه ها
۵-۳-۲-۲) متغیر تعهد نسبت به مشتری
۵-۳-۲-۳) متغیر تعهد نسبت به سازمان
۵-۳-۲-۴) متغیر تعهد نسبت به خود
۵-۳-۲-۵) متغیر تعهد نسبت به افراد و گروهها
۵-۳-۲-۶) متغیر تعهد نسبت به تکلیف
۵-۴) پیشنهادها
۵-۵) پیشنهادهای محقق
پیوست ها
۱- پرسشنامه توانمندی
۲- پرسشنامه تعهد
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه