![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-9.webp)
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱) مقدمه
(۲-۱بیان مساله
۱-۳( اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴) اهداف تحقیق
۱-۴-۱) اهداف اصلی
۱-۴-۲) اهداف فرعی
۱-۵) فرضیات تحقیق
۱-۵-۱) فرضیات اصلی
۱-۵-۲) فرضیات فرعی
۱-۶) قلمروی تحقیق
۱-۶-۱) قلمروی موضوعی
۱-۶-۲) قلمروی مکانی
۱-۶-۳) قلمروی زمانی
۱-۷) تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱) توانمندسازی
۱-۷-۲) تعهد سازمانی
۱-۷-۳) اعتماد
۱-۷-۵) انگیزه
۱-۷-۶) مهارت
۱-۷-۷) دانش
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲-۱) مقدمه
بخش اول : توانمندی منابع انسانی
۲-۲) تاریخچه توانمندسازی منابع انسانی
۲-۳) توانمندسازی و یادگیری
۲-۴) تعریف توانمندسازی
۲-۵) مقایسه قدرت و توانمندی
۲-۶) اهداف توانمندسازی
۲-۷) محورهای توانمندسازی
۲-۸)تقسیم بندی دیگرتوانمندسازی
۲-۹) استراتژی های توانمندسازی
۲-۱۰) لازمه استراتژی توانمندساز
۲-۱۱) اقدامات عملی برای توانمندسازی کارکنان
۲-۱۲) مزایای توانمندسازی نیروی انسانی
۲-۱۳) موانع توانمندسازی نیروی انسانی
۲-۱۴) مدل های توانمندسازی
۲ -۱۴-۱) رویکرد مکانیکی /عقلایی /ساختاری
۲ -۱۴-۱-۱) مدل توانمندسازی وگت و مارل
۲-۱۴-۲) رویکرد انگیزشی
۲-۱۴-۲-۱) مدل توانمندسازی مالاک و کارزتو
۲-۱۴-۳) مدل های مبتنی بر رویکرد روانشناختی
۲-۱۴-۴) مدل های مبتنی بر رویکرد تعاملی
-۱۴-۴-۱) مدل توانمندسازی کارول
۲-۱۴-۵-۱) مدل جروی، رایت و اندرسون
۲-۱۴-۶) مدل های مبتنی بر رویکرد فرهنگی، ارزشی
۲-۱۴-۶-۱) مدل توانمندسازی لیتگو
۲-۱۴-۷) مدل های مبتنی بر رویکرد تلفیقی(تلفیق رویکرد ساختاری و روان شناختی)
۲-۱۴-۷-۱) مدل توانمندسازی ملهم
بخش دوم : تعهد
۲-۱۵) مبانی نظری تعهد
۲-۱۶) تعریف تعهد
۲-۱۷) تعهد سازمانی
۲-۱۸) ضرورت توجه به تعهد سازمانی
۲-۱۹) راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی
۲-۲۰) تعهد سازمانی و تعهد اسلامی
۲-۲۱) دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی
الف- تعهد سازمانی دردنیای امروز چیز بی ربطی است
ب- تعهد سازمانی واقعا مهم است
۲-۲۲) تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی
۲-۲۳) الگوهای چند بعدی
۱- مدل اریلی و چتمن
۲- مدل می یر و آلن
۳- مدل آنجل و پری
۴- مدل مایر و شورمن
۵- مدل پنلی و گولد
۲-۲۴) انواع تعهد
۱- تعهد نسبت به مشتری
۲- تعهد نسبت به سازمان
۳- تعهد نسبت به خود مدیر
۴-تعهد نسبت به افراد و گروه ها
۵- تعهد نسبت به وظیفه
بخش سوم : مروری برتحقیقات انجام شده
۲-۲۵) پیشینه داخلی
۲-۲۵-۱) بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی کارکنان با یادگیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه تهران “سید محمد میرکمالی
۲-۲۵-۲)عوامل موثر بر جنبه های روانی توانمندسازی کارکنان ؛ مطالعه
موردی دیدگاه کارمندان در یکی از سازمانهای زیر نظر وزارت
علوم ، تحقیقات و فناوری” رضا محمدی”
۲-۲۶) پیشینه خارجی
۲-۲۶-۱) چگونگی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر ارتباط کارکنان سازمان در چین” لینجوان ریتا من”
۲-۲۶-۲) نائل شدن به توانمندسازی کارکنان , بیمارستان میدلند مموریال” لیندا سنچز”
بخش چهارم : چارچوب مفهومی
فصل سوم : روش شناسی
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش تحقیق
۳-۳) ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات و داده ها
۳-۴) روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۵) جامعه آماری و نمونه آماری
۳-۶) متغیرهای پژوهش
الف) متغیر مستقل
ب) متغیر وابسته
۳-۷) روش های تجزیه و تحلیل و آزمون های آمار استنباطی مورد استفاده
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱) مقدمه
۴-۲) بررسی آلفای کرونباج جهت سنجش میزان پایایی پرسشنامه توانمندی وتعهد
بخش اول: آمار توصیفی
۴-۳) وضعیت نمرات پاسخگویان درمتغیرتوانمندی دربعد دانش و مهارت
۴-۴) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد اعتماد
۴-۵) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد ارتباطات
۴-۶) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی در بعد انگیزهها
۴-۷) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به مشتری
۴-۸) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به سازمان
۴-۹) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به خود
۴-۱۰) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به افراد و گروهها
۴-۱۱) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد نسبت به تکلیف
۴-۱۲) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر تعهد
۴-۱۳) وضعیت نمرات پاسخگویان در متغیر توانمندی
بخش دوم: آمار استنباطی
۴-۱۸) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد وتوانمندی
۴-۱۹) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد اعتماد
۴-۲۰) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد دانش ومهارت
۴-۲۱) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد ارتباطات
۴-۲۲) فرضیه: بررسی رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد انگیزه ها
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱) مقدمه
۵-۲) نتایج آزمون فرضیات
۵-۲-۱) رابطه بین تعهد و توانمندی
۵-۲-۲) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد اعتماد
۵-۲-۳) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد دانش و مهارت
۵-۲-۴) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد ارتباطات
۵-۲-۵) رابطه بین تعهد و توانمندی در بعد انگیزهها
۵-۳) نتیجه گیری کلی
۵-۳-۱) تجزیه و تحلیل متغیر توانمندی و مولفه های آن بر اساس میانگین نمونه ها
۵-۳-۱-۱) متغیر توانمندی
۵-۳-۱-۲) متغیر توانمندی در بعد دانش و مهارت
۵-۳-۱-۳) متغیر توانمندی در بعد اعتماد
۵-۳-۱-۵) متغیر توانمندی در بعد انگیزهها
۵-۳-۲) تجزیه و تحلیل متغیر تعهد و مولفه های آن بر اساس میانگین نمونه ها
۵-۳-۲-۲) متغیر تعهد نسبت به مشتری
۵-۳-۲-۳) متغیر تعهد نسبت به سازمان
۵-۳-۲-۴) متغیر تعهد نسبت به خود
۵-۳-۲-۵) متغیر تعهد نسبت به افراد و گروهها
۵-۳-۲-۶) متغیر تعهد نسبت به تکلیف
۵-۴) پیشنهادها
۵-۵) پیشنهادهای محقق
پیوست ها
۱- پرسشنامه توانمندی
۲- پرسشنامه تعهد
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه