
فصل اول: کلیات
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت وضرورت موضوع
اهداف پژوهش
سؤال های پژوهش
تعریف واژه ها و اصطلاحات
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مبانی نظری
ویژگی ها و تعاریفی از تعلیم و تربیت
اهمیت و ضرورت تعلیم و تربیت
ویژگی ها، روش ها، اهمیت و ضرورت و اهداف آموزش و پرورش دوره راهنمایی
ویژگی های آموزش و پرورش دوره راهنمایی
روش های آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی
اهمیت و ضرورت آموزش و پرورش دوره راهنمایی
اهداف آموزش و پرورش دوره راهنمایی
ضرورت و انواع برنامه ریزی
جایگاه، اهمیت و تعاریفی از محتوا
انتخاب محتوا
دیدگاه های اساسی در زمینه انتخاب محتوا
منابع انتخاب محتوا
اصول انتخاب محتوا
تحلیل محتوا و هدف های آن
انواع تحلیل محتوا
کتاب درسی
جایگاه و اهمیت کتاب درسی
ضرورت پژوهش در کتاب های درسی
مفهوم و تعریف تحلیل محتوای کتاب درسی
تکنیک ها و روش های متداول در تحلیل محتوای کتاب های درسی
ابزارهای فهرستی یا چک لیست هادر تحلیل محتوای کتاب های درسی
ویژگی های مطلوب کتاب درسی
چک لیست انتخاب کتاب درسی مناسب
الگو یا تکنیک میزان دعوت به پژوهش ویلیام رومی
روش بررسی شکل ها، تصویرها و نمودارهای کتاب
روش بررسی سئوال ها و تمرین های کتاب
مدل طراحی و طبقه بندی هدف های آموزشی مریل
اهداف کلی برنامه درسی ریاضی در دوره راهنمایی
ضرورت تغییر برنامه های درسی متناسب با تغییرات امروزی
جمع بندی مبانی نظری
تحقیقات انجام شده
تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی
فصل سوم: روش پژوهش
روش پژوهش
جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری
جامعه آماری
نمونه آماری
روش های نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات، بیان ویژگیها، روایی و پایایی آن
روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: یافته های پژوهش
توصیف و تحلیل داده ها به تفکیک سوال های پژوهش
بررسی وضعیت جمعیت شناختی پاسخگویان
بررسی سوال های پژوهش
سوال اول پژوهش
سوال دوم پژوهش
سوال سوم پژوهش
سوال چهارم پژوهش
سوال پنجم پژوهش
سوال ششم پژوهش
سوال هفتم پژوهش
سوال هشتم پژوهش
سوال نهم پژوهش
سوال دهم پژوهش
جنس
مدرک تحصیلی
رشته تحصیلی
ناحیه محل خدمت
سنوات تدریس در دوره متوسطه اول(راهنمایی)
حضور در دوره بررسی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه ای از پژوهش
بیان یافته ها و بحث پیرامون آن
بحث کلی
پیشنهادهای عملی جهت کاربست یافته ها
پیشنهاد موضوع های پژوهشی
محدودیت های پژوهش
محصول های مرتبط
پیش بینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانش آموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
فصل اول: مقدمه ۱- ۱-کلیات ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- سؤالات پژوهش ۱-۶-…
پیش بینی اضطراب امتحان بر حسب اضطراب جدایی و سبک دلبستگی دانش آموزان سال ششم ابتدایی شهر هشتبندی در سال 1392
فصل اول : کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ ضرورت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۴ فرضیه ها و سؤالات پژوهش ۱-۵…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
تدوین و آزمون مدل انگیزشی برای تصمیم به ترک یا ادامه تحصیل دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان مناطق روستایی شهرستان اقلید
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیه تحقیق تعاریف متغیرها و اصطلاحات…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
فصل اول : مقدمه ۱-۱-هدف از تحقیق ۱-۲-بیان مسأله ۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین ۲-۱-مقدمه…
قوانین ثبت دیدگاه