چکیده
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱- بیان مسئله
۱-۲- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق
۱-۳- سوال های اصلی تحقیق:
۱-۴- سوالهای فرعی تحقیق:
۱-۵-اهداف اصلی تحقیق :
۱-۶- اهداف فرعی تحقیق:
۱-۷- روش تحقیق و شیوه گردآوری اطلاعات :
۱-۸- قلمرو پژوهش :
۱-۹- جامعه و نمونه آماری:
۱-۱۰- تعریف مفاهیم:
فصل دوم ادبیات تحقیق
مقدمه
۲-۱- مفاهیم، دیدگاه و ادبیات تحقیق :
۲-۲- مدلهای تبلیغات
۲-۳- تبلیغات الکترونیکی
۲-۴- مدل های اثربخشی تبلیغات
۲-۵- تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات
۲-۶- اهداف تبلیغات بازرگانی
۲-۷- رسانه مورد استفاده در تبلیغات بازرگانی
۲-۸- پیام تبلیغات بازرگانی
۲-۹- شعار تبلیغات بازرگانی
۲-۱۰- شیوه های اجرایی تبلیغات بازرگانی :
۲-۱۰- روش های هنری تبلیغات بازرگانی
۲-۱۱- تبلیغات بازرگانی در تلویزیون ایران
۲-۱۲- پیشینه تحقیق:
۲-۱۴- چارچوب نظری تحقیق:
۲-۱۵- خلاصه
فصل سوم روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- حجم نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات
۳-۵-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :
۳-۶- ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۶-۱- پرسشنامه
۳-۶-۲- پیش آزمون پرسشنامه
۳-۶-۳- روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۶-۳-۱ پایایی
۳-۶-۳-۲ روایی
۳-۷- متغیرهای پژوهش
۳-۷-۱- متغیرهای تحقیق
۳-۸- تجزیه و تحلیل داده ها :
۳-۸-۱- آمار توصیفی
۳-۸-۲- آمار استنباطی
۳-۹-خلاصه
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱- توصیف آماری ویژگی های جمعیت شناختی جامعه
۴-۱-۱- سن
۴-۱-۲- تحصیلات
۴-۱-۳- منطقه سکونت در تهران
۴-۲-تجزیه و تحلیل توصیفی متغیرها
۴-۲-۱ جدول توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۲-۲ شاخصهای تأثیر گذار بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب
۴-۳- رتبه بندی اهمیت عوامل موثر بر اثر بخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن
۴-۵- خلاصه
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق
مقدمه
۵-۱- خلاصه پژوهش
۵-۱-۱- نتایج ویژگی افراد پاسخگو(سیمای پاسخگویان)
۵-۱-۲- نتایج توصیفی شاخصهای تأثیر گذار بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب
۵-۱-۳- رتبه بندی اهمیت عوامل موثر بر اثر بخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن
۵-۲-مشکلات و تنگناهای تحقیق
۵-۳-پیشنهاد های مرتبط با نتایج تحقیق
۵-۳-۱- پیشنهاد در مورد ساختار و محتوای تبلیغ
۵-۳-۲- پیشنهاد در مورد رسانه
۵-۴- پیشنهاد هایی به پژوهشگران آتی
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه