
فصل اول کلیات
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- سوال تحقیق
۱-۶- قلمرو مکانی تحقیق
۱-۷- قلمرو زمانی تحقیق
۱-۸- طرح تحقیق و روشهای تجزیه و تحلیل
۱-۹- تعریف اصطلاحات و واژه ها
۱-۹-۱-ظرفیت سنجی یامدیریت ظرفیت :
۱-۹-۲-در امدهاو هزینه های مشاع ( عملیاتی) و غیر مشاع ( غیر عملیاتی):
۱-۹-۳-کارمزد بانکی:
۱-۹-۴-ضمانتنامه بانکی
۱-۹-۵-گشایش اسناد اعتباری (LC)
۱-۱۰- استخراج مدل مفهومی تحقیق از ادبیات تحقیق
۱-۱۱- مراحل اجرایی تحقیق( در قالب یک فلوچارت همراه با توضیحات لازم)
۲-۱-مقدمه
فصل دوم مروری بر مفاهیم و موضوع تحقیق
۲-۲-۱- ظرفیت سنجی یا مدیریت ظرفیت
۲-۲-۲- خصوصی سازی و اصلاح ساختار بانک ملت
۲-۲-۳-بانک ملت و خصوصی سازی
۲-۲-۴-خدمات بانکی
۲-۲-۵- در امدهاو هزینه های مشاع ( عملیاتی) و غیر مشاع ( غیر عملیاتی)
۲-۲-۶- سود اوری
۲-۲-۷- برنامه عملیاتی وچالشهای بانک ملت
۲-۲-۷-۱- برنامه عملیاتی در بانک ملت
۲-۲-۷-۲- چالشهای تعیین شده در برنامه عملیاتی
۲-۲-۸-کارمزد بانکی
۲-۲-۹- ضمانتنامه بانکی
۲-۲-۱۰-گشایش اسناد اعتباری(LC)
۲-۳- مروری بر تحقیقات انجام شده
۱-۳-۲- تاثیرسه عامل تعیین کننده ویژگیهای خاص بانکی خصوصیات ویژه صنعت واقتصاد کلان بر سود اوری بانکی
۲-۳-۲- عوامل موثر بر سود اوری بانکها، قبل و در طول بحران مالی(یک مطالعه موردی)
۲-۳-۳- چگونگی تاثیر ساختار مالکیت بر عملکرد اجرایی بانک ها
۲-۳-۴- بررسی عملکرد اجرایی و مالی بانکهای دولتی خصوصی شده
۲-۳-۵- خصوصی سازی بانکها و تاثیرات ان بر افزایش کارایی و بهبود عملکرد بانکها
۲-۳-۶- تقلب در اعتبار اسنادی تجاری،اعتبار نامه تضمینی وضمانتنامه مستقل بانکی
۲-۳-۷- نقش شیوه های نوین ارائه خدمت در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی با تاکید بر هزینه و وقت کارکنان (یک مطالعه موردی)
۲-۳-۸- بررسی فقهی اخذ کارمزد و ارائه تسهیلات به شرط سپرده گذاری در صندوق های قرض الحسنه
۲-۳-۹- بررسی تطبیقی نظام پرداخت ایران با اصول دهگانه کمیته بین المللی سیستم های پرداخت و تسویه
۲-۱۰- جمع بندی
۳-۱- مقدمه
فصل سوم روش تحقیق
۳-۳- جامعه اماری و حجم نمونه مورد تحقیق
۳-۴- نمونه و نمونه گیری
۳-۵- ابزار های گرد اوری اطلاعات
۳-۵-۱- مصاحبه
۳-۵-۲- مطالعات علمی(کتابخانه ای)
۳-۶- نحوه انجام محاسبات تحقیق
۳-۶-۱-ارزیابی عملکرد بانک ملت در زمینه بکار گیری ظرفیت ارائه خدمات غیر مشاع خود با کمک مدل SWOT
۳-۶-۱-۱-نحوه طراحی جدول EFE
۳-۶-۱-۲-نحوه طراحی جدول IFE
۳-۶-۲-تعیین اولویت عوامل استراتژی تدافعی به کمک مدل برنامه ریزی AHP
۳-۶-۲-۱- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP):
۳-۶-۲-۲-اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
۳-۶-۲-۳- مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی
فصل چهارم -برخی مبانی نظری تحقیق
۴-۲-پیاده سازی مدل تحقیق
۴-۲-۱-تشریح عوامل و متغییرهای تحقیق(SWOT)
۴-۲-۱-۱-تعیین مقدار ارزیابی عوامل درونی(IFE) وعوامل بیرونی(EFE)
فصل پنجم
۵-۲-نتجه گیری تحقیق (مدل برنامه ریزیSWOT)
۵-۳- راهکار ها و راهبرد های پیشنهادی
۵-۴- تشریح عوامل وگزینه های استراتژی تدافعی با کمک مدل تصمصم گیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
۵-۴-۱- تشریح عوامل استراتژی تدافعی
۵-۴-۲- تشریح شاخص های مدل (بخشAHP)
۵-۵- اجرای مدلAHP
۵-۶- استراتژیهای ترکیبی
۵-۷-نکته ۱
۵-۸-نکته ۲
۵-۹- پیشنهاد برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه