جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

مقایسه بهره وری علمی پژوهشگران ایرانی در رشته های مختلف بر اساس شاخص های سرانه انتشار و نرخ انتشار دربازه زمانی 1991-2011

خانهپژوهش هاعلوم تربیتیمقایسه بهره وری علمی پژوهشگران ایرانی در رشته های مختلف بر اساس شاخص های سرانه انتشار و نرخ انتشار دربازه زمانی 1991-2011
حالت مطالعه

فصل اول: مقدمه

۱-۱- بیان مسئله

۱-۲- ضرورت و اهمیت پژوهش

۱-۳- اهداف پژوهش

۱-۳-۱- اهداف کلی پژوهش

۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش

۱-۳-۳- اهداف فرعی پژوهش

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

۲-۱- مبانی نظری پژوهش

۲-۱-۱- مقدمه

۲-۱-۲- بهره­وری علمی

۲-۱-۳- شاخص‌های متداول در محاسبه بهره‌وری علمی

۲-۱-۳-۱- شمار انتشارات و استنادات

۲-۱-۳-۲- شمار پژوهشگران

۲-۱-۳-۳- زمان

۲-۱-۴- مدل­های سنجش بهره­وری علمی

۲-۱-۴-۱- مدل لوتکا

۲-۱-۴-۲- مدل پائو

۲-۱-۴-۳- مدل شاکلی

۲-۱-۴-۴- مدل پرایس

۲-۱-۵- جمع‌بندی

۲-۲- پیشینه پژوهش

۲-۲-۱- پژوهش­ها پیرامون تولید علم ایران در سطح پژوهشگران

۲-۲-۲- پژوهش­های پیرامون بهره­وری علمی

۲-۲-۲-۱- با استفاده از شاخص­های بهره­وری علمی

۲-۲-۲-۲- با استفاده از مدل­های بهره­وری علمی

۲-۲-۳- جمع­بندی

۲-۳- پرسش­های اساسی پژوهش

۲-۳- ۱- پرسش­های فرعی پژوهش

۲-۴- تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش

۲-۴-۱-تعاریف مفهومی

۲-۴-۲- تعاریف عملیاتی

 

فصل سوم: روش ­شناسی پژوهش

۳-۱- مقدمه

۳-۲- روش پژوهش

۳-۳- جامعه پژوهش

۳-۳-۱- طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی

۳-۳-۲- حوزه­های مورد بررسی

۳-۴- روش و ابزار گردآوری داده

۳-۵- جزئیات مراحل گردآوری داده‌ها

۳-۵-۱- شناسایی تولیدات علمی ایران

۳-۵-۲- شناسایی نویسندگان ایرانی

۳-۵-۳- رده­بندی موضوعی نویسندگان

۳-۶- روش آماری تجزیه و تحلیل داده ­ها

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته­ ها

۴-۱- مقدمه

۴-۲- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی

۴-۲-۱- شمار انتشارات

۴-۲-۲- شمار پژوهشگران

۴-۲-۳- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی به طور کلی

۴-۲-۴- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در رده­های موضوعی

۴-۲-۴-۱- مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در رده­های موضوعی

۴-۲-۵- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در گروه­های آموزشی

۴-۲-۵-۱- مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در گروه­های آموزشی

۴-۳- بررسی طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی

۴-۳-۱- مقایسه طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی در رده­های موضوعی و گروه­های آموزشی

۴-۴- بررسی طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی

۴-۴-۱- مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در رده­های موضوعی

۴-۴-۲- مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در گروه­های آموزشی

۴-۵- بررسی نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی

۴-۵-۱- مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در رده­های موضوعی

۴-۵-۲- مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در گروه­های آموزشی

۴-۶- بررسی نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی

۴-۶-۱- مقایسه نرخ انتشار بهنجارشده در رده­های موضوعی

۴-۶-۲- مقایسه نرخ انتشار بهنجار شده پژوهشگران ایرانی در گروه­های آموزشی

۴-۷- رتبه ­بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار

۴-۸- رتبه­ بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار بهنجارشده

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه­ گیری

۵-۱- مقدمه

۵-۲- وضعیت کلی رشته ­ها

۵-۳- پرسش نخست پژوهش: سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در بازه زمانی ۱۹۹۱- ۲۰۱۱، در رشته­ه ای مختلف چگونه است؟

۵-۴- پرسش دوم پژوهش: آیا بین طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۱، در رشته­ه ای مختلف اختلاف معناداری وجود دارد؟

۵-۵- پرسش سوم پژوهش: آیا بین طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۱، در رشته­ های مختلف اختلاف معناداری وجود دارد؟

۵-۶- پرسش چهارم پژوهش: آیا بین نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۱، در رشته­ه ای مختلف اختلاف معناداری وجود دارد؟

۵-۷- پرسش پنجم پژوهش: آیا بین نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۱، در رشته­ های مختلف اختلاف معناداری وجود دارد؟

۵-۸- پرسش فرعی پژوهش: رتبه­ بندی پژوهشگران ایرانی بر اساس نرخ انتشار در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۲ چگونه است؟

۵-۹- پرسش فرعی پژوهش: رتبه­ بندی پژوهشگران ایرانی بر اساس نرخ انتشار بهنجارشده در بازه زمانی ۱۹۹۱ – ۲۰۱۲ چگونه است؟

۵-۱۰- نتیجه­ گیری

۵-۱۱- پیشنهادهای کاربردی

۵-۱۲- پیشنهادهایی برای پژوهش­های آینده

برچسب: دانلود پایان نامه علوم تربیتی دانلود پایان نامه علوم تربیتی آموزشی دانلود مقاله علوم تربیتی موضوع پایان نامه علوم تربیتی

محصول های مرتبط

اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک

فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…

بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جرات‏مندانه بر تصمیم‏گیری و کمال‏گرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران

کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…

ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان

فهرست مطالب فهرست جدول‌ها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…

نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز

فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…

بررسی نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کشاورزی در توسعه خود اشتغالی از دیدگاه هنرجویان و هنرآموزان استان سمنان

چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه ۲-۱)  بیان مسئله ۳-۱) اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱( اهداف پژوهش ۱-۴-۱) هدف کلی پژوهش…

اثر بخشی آموزش غنی‌سازی ازدواج بر تعهد و تاب‌آوری زنان متأهل شهرستان نجف‌آباد

این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنی‌سازی ازدواج بر تعهد و تاب‌آوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم تربیتی، علوم تربیتی آموزشی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت