فصل اول-کلیات پژوهش
مقدمه
۱-۱بیان مسئله
۱-۲ اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۳ هدف های پژوهش
۱-۴ فرضیه های پژوهش
۱-۵ متغیرهای پژوهش
۱-۵-۱تعریف نظری مفاهیم
۱-۵-۲ تعریف عملیاتی مفاهیم
فصل دوم – ادبیات پژوهش
مقدمه
۲-۱ اصول و هدف های آموزش و پرورش
۲-۲ویژگی های رشد دانش آموزان در دوره ابتدایی
۲-۳ ملاک ها گزینش مواد درسی در دوره ابتدایی
۲-۴ پیشرفت تحصیلی
۲-۵ حیطه های آموزشی
۲-۶ حوزه شناختی
۲-۷ توانایی های و مهارتهای ذهنی
۲-۸ حیطه ی عاطفی
۲-۹ حیطه روانی حرکتی
۲-۱۰ حافظه
۲-۱۱ هوش
۲-۱۲ نظریه سه وجهی هوش استرنبرگ
۲-۱۳ نظریه هوش گاردنر
۲-۱۴ هوش از نظر پیاژه
۲-۱۵ فراشناخت
۲-۱۶ حیطه عواطف و نگرش ها
۲-۱۷ علایق دانش آموزان
۲-۱۸ انگیزش
۲-۱۹ خود پنداره
۲-۲۰ مهارت های حرکتی
۲-۲۰-۱ ویژگی های مهارتهای حرکتی
۲-۲۱یادگیری فعال
۲-۲۲ کارکرد مغز
۲-۲۲-۱ یادگیری و پردازش اطلاعات نیمکره چپ و راست مغز
۲-۲۳ موسیقی چیست؟
۲-۲۳-۱ نظریه های مربوط به موسیقی
۲-۲۳-۲ تاریخ موسیقی در ایران
۲-۲۳-۳ متقدمان موسیقی در ایران
۲-۲۳-۴ وضعیت کنونی آموزش موسیقی در ایران
۲-۲۳-۵ آموزش موسیقی در دانمارک
۲-۲۳-۶ آموزش موسیقی در ژاپن
۲-۲۳-۷ معرفی روش آموزش سوزوکی
۲-۲۳-۸ مبانی اساسی موسیقی
۲-۲۳-۹ نقش آموزش موسیقی
۲-۲۳-۱۰ اثر آموزش موسیقی بر رشد شناختی
۲-۲۳-۱۱ موسیقی و مغز انسان
۲-۲۴ حس آمیزی
۲-۲۵ کودک و درک مفاهیم موسیقی
۲-۲۶ آموزش موسیقی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
۲-۲۷ موسیقی،مهارت خواندن و رشد زبان
۲-۲۸ آموزش موسیقی و استدلال فضایی
۲-۲۹ نظام های نمادی و موسیقی
۲-۳۰ گرایش ذاتی انسان به موسیقی
۲-۳۱ نقش موسیقی از نظر پرورش
۲-۳۲ موسیقی و حرکات بدن
۲-۳۳ سیستم آموزش بدنی
۲-۳۴ اصول اجرای موسیقی
۲-۳۵ مراحل پنجگانه دایره اجرا
۲-۳۶ مروری بر پژوهش های انجام شده درباره اثرات موسیقی
۲-۳۶-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران
۲-۳۶-۲ پژوهش های انجام شده در داخل ایران
۲-۳۷ خلاصه دانش موجود
فصل سوم – روش پژوهش
مقدمه
۳-۱ روش پژوهش
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ حجم نمونه
۳-۴ روش نمونه گیری
۳-۵ ابزار اندازه گیری
۳-۶ روش گرد آوری داده ها
۳-۷ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم – یافته های پژوهش
مقدمه
۴-۱ یافته های توصیفی
۴-۲ یافته های استنباطی
۴-۳ فرضیه یکم
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
مقدمه
۵-۱ خلاصه پژوهش
۵-۲بحث ونتیجه گیری
۵-۳ محدودیت ها
۵-۴ پیشنهادها
۵-۵ پیشنهادهای کاربردی
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه