
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
فرضیه های تحقیق
اهداف تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی
فصل دوم: زمینه و پیشینه پژوهش
مقدمه
افسردگی
تاریخچه افسردگی
اختلال افسردگی اساسی
شیوع
سبب شناسی اختلال افسردگی اساسی
عوامل زیست شناختی
عوامل نوروشیمیایی
عوامل روانپویشی
عوامل یادگیری
نظریهای افسردگی
نظریه شناختی
نظریه اصالت وجودی
عوامل شخصیتی
مدل رفتاری لوینسون
مدل خویشتن داری رم
مدل شناختی بالینی بک
نظریه شیکه تداعی
مدل دزماندگی آموخته شده
مدل تکرار غیرارادی خودنظم بخش
مدل سبکهای پاسخی به افسردگی
مدل شناختی جدید بک از افسردگی
مدل زیرسیستمهای شناختی متعامل
اختلال اضطراب فراگیر
سیر اختلال اضطراب فراگیر در DSM
سیر و پیش آگهی
نظریههای شناختی GAD
نظریهی بک
نظریهی بارلو
نظریهی بورکووک
نظریهی ولز
اختلال شخصیت خودشیفته
تاریخچه و تول خودشیفتگی
خودشیفتگی
شیوع
توصیفهای اختلال شخصیت خودشیفته
انواع شخصیت خودشیفته
نوع بزرگ منش
نوع آسیب پذیر
رویآوردهای مختلف اختلال شخصیت خودشیفته
روانپویشی
زیستی اجتماعی
شناختی رفتاری
بین فردی
طرحوارههای ناسازگار اولیه
نظریه یانگ
طرحوارههای حوزهی بریدگی و طرد
طرحوارهی رهاشدگی / بی ثباتی
طرحوارهی بی اعتمادی / بدرفتاری
طرحوارهی محرومیت هیجانی
طرحوارهی نقص / شرم
طرحوارهی انزوای اجتماعی / بیگانگی
طرحوارههای حوزه خودگردانی و عملکرد مختل
طرحوارهی وابستگی/ بی کفایتی
طرحوارهی آسیب پذیری نسبت به زیان و بیماری
طرحوارهی خود تول نیافته / گرفتار
طرحوارهی شکست
طرحوارههای حوزه محدودیتهای مختل
طرحوارهی استحقاق / بزرگ منشی
طرحوارهی خویشتن داری و خودانضباطی ناکافی
طرحوارههای حوزه دیگر جهتمندی
طرحوارهی اطاعت
طرحوارهی ایثار
طرحوارههای حوزه گوش به زنگی بیش از حد و بازداری
طرحوارهی بازداری هیجانی
طرحوارهی معیارهای سختگیرانه و عیب جویی افراطی
پیشینهی پژوهش
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
نتیجه گیری
فصل سوم: روش اجرای پژوهش
روش پژوهش
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونه گیری
ابزار تحقیق
فرم کوتاه پرسشنامه طرحوارههای ناسازگار اولیهی یانگ
پرسشنامه شخصیت خودشیفته
روش تجزیه و تحلیل داده ها
روش اجرا
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه
الف- یافته های جمعیت شناختی
ب- یافته های توصیفی
ج- بخش استنباطی (یافته های مربوط به فرضیه ها)
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
محدودیت ها
پیشنهادها
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه