فصل اول: کلیات پژوهش
— مقدمه
— بیان مسئله
— اهمیت و ضرورت پژوهش
— اهداف پژوهش
— هدف کلی
— هدف های فرعی
— پرسشهای پژوهش
— پرسش اصلی
— پرسشهای فرعی
— فرضیه های پژوهش
— فرضیه ی اصلی
— فرضیه های فرعی
— تعریف متغیرهای پژوهش
— خودکارآمدی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
— راهبردهای شناختی
—-تعریف مفهومی
—- تعریف عملیاتی
—راهبردهای فراشناختی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
—مشروطی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه نظری و عملی پژوهش
— مقدمه
— خودکارآمدی
— فرایندهای واسطه ای خودکارآمدی
—- فرایندهای شناختی
—- فرایندهای انگیزشی
—-فرایندهای عاطفی
—- فرایندهای انتخابی
— ظرفیت ها و قابلیت های مؤثر در خودکارآمدی
—- قابلیت رمزگذاری
—- قابلیت دوراندیشی
—- قابلیت جایگزینی و الگوبرداری
—- قابلیت خودتنظیمی
—- قابلیت خودانعکاسی (خوداندیشی)
ــ راهبردهای یادگیری
— – راهبردهای شناختی
—- راهبردهای تکرار یا مرور
ـــ ـ راهبرد بسط و گسترش معنایی
ـــ ـ راهبرد سازماندهی
ـ ـ ـ راهبردهای فراشناختی
—- راهبردهای برنامهریزی
—-راهبردهای نظارت و ارزشیابی
—- راهبردهای نظم دهی
— تفاوتهای جنسیتی در استفاده از راهبردهای یادگیری
ــ ـ رشد و راهبردهای یادگیری
— مشروطی
—علل مشروطی
—-عوامل فردی
—-عوامل درون سازمانی
—-عوامل برون سازمانی
ـ ـ پیشینه پژوهشی تحقیق
ـ ـ ـ خودکارآمدی
– — پژوهشهای صورت گرفته خارجی
– — پژوهشهای صورت گرفته داخلی
ـ ـ ـ راهبردهای شناختی و فراشناختی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته خارجی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته داخلی
— نتیجه گیری
فصل سوم :روش شناسی
— مقدمه
— نوع و روش انجام پژوهش
— جامعه آماری پژوهش
–حجم نمونه و روش نمونهگیری
— ابزار اندازهگیری پژوهش
— پرسشنامه خودکارآمدی
—-پایایی
—- روایی
— پرسشنامه راهبردهای یادگیری
—-پایایی
—- روایی
— روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
— مقدمه
— توصیف داده ها
— سن
— وضعیت تاهل
— داده های مربوط به متغیرهای اصلی پژوهش
— آزمون معنادار بودن متغیرها
— بررسی نرمال بودن داده ها
— تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
— مقدمه
— خلاصه پژوهش
— بحث و بررسی فرضیه های پژوهش
— فرضیه اول
— فرضیه دوم
— فرضیه سوم
— فرضیه چهارم
— فرضیه پنجم
— فرضیه ششم
— نتیجه گیری کلی
— مشکلات و محدودیت های پژوهش
— پیشنهاد های پژوهشی
— پیشنهادهای کاربردی
محصول های مرتبط
بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۴-۱-…
شناسایی و ارزیابی مهارتهای اشتغال زای زنان شاغل در صنعت (مطالعه موردی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه و بیان مساله اهداف پژوهش سوالات پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق…
راهکارهای غنی سازی برنامه ریزی درسی درمدارس عادی ازدیدگاه معلمان مقطع دبیرستان شهر تهران درسال تحصیلی 91-90
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مساله ۱-۲ – اهمیت وضرورت ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- سوالهایی تحقیق…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
تدوین و آزمون مدل انگیزشی برای تصمیم به ترک یا ادامه تحصیل دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان مناطق روستایی شهرستان اقلید
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیه تحقیق تعاریف متغیرها و اصطلاحات…
بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل
فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…
قوانین ثبت دیدگاه