
فصل اول: کلیات پژوهش
— مقدمه
— بیان مسئله
— اهمیت و ضرورت پژوهش
— اهداف پژوهش
— هدف کلی
— هدف های فرعی
— پرسشهای پژوهش
— پرسش اصلی
— پرسشهای فرعی
— فرضیه های پژوهش
— فرضیه ی اصلی
— فرضیه های فرعی
— تعریف متغیرهای پژوهش
— خودکارآمدی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
— راهبردهای شناختی
—-تعریف مفهومی
—- تعریف عملیاتی
—راهبردهای فراشناختی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
—مشروطی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه نظری و عملی پژوهش
— مقدمه
— خودکارآمدی
— فرایندهای واسطه ای خودکارآمدی
—- فرایندهای شناختی
—- فرایندهای انگیزشی
—-فرایندهای عاطفی
—- فرایندهای انتخابی
— ظرفیت ها و قابلیت های مؤثر در خودکارآمدی
—- قابلیت رمزگذاری
—- قابلیت دوراندیشی
—- قابلیت جایگزینی و الگوبرداری
—- قابلیت خودتنظیمی
—- قابلیت خودانعکاسی (خوداندیشی)
ــ راهبردهای یادگیری
— – راهبردهای شناختی
—- راهبردهای تکرار یا مرور
ـــ ـ راهبرد بسط و گسترش معنایی
ـــ ـ راهبرد سازماندهی
ـ ـ ـ راهبردهای فراشناختی
—- راهبردهای برنامهریزی
—-راهبردهای نظارت و ارزشیابی
—- راهبردهای نظم دهی
— تفاوتهای جنسیتی در استفاده از راهبردهای یادگیری
ــ ـ رشد و راهبردهای یادگیری
— مشروطی
—علل مشروطی
—-عوامل فردی
—-عوامل درون سازمانی
—-عوامل برون سازمانی
ـ ـ پیشینه پژوهشی تحقیق
ـ ـ ـ خودکارآمدی
– — پژوهشهای صورت گرفته خارجی
– — پژوهشهای صورت گرفته داخلی
ـ ـ ـ راهبردهای شناختی و فراشناختی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته خارجی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته داخلی
— نتیجه گیری
فصل سوم :روش شناسی
— مقدمه
— نوع و روش انجام پژوهش
— جامعه آماری پژوهش
–حجم نمونه و روش نمونهگیری
— ابزار اندازهگیری پژوهش
— پرسشنامه خودکارآمدی
—-پایایی
—- روایی
— پرسشنامه راهبردهای یادگیری
—-پایایی
—- روایی
— روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
— مقدمه
— توصیف داده ها
— سن
— وضعیت تاهل
— داده های مربوط به متغیرهای اصلی پژوهش
— آزمون معنادار بودن متغیرها
— بررسی نرمال بودن داده ها
— تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
— مقدمه
— خلاصه پژوهش
— بحث و بررسی فرضیه های پژوهش
— فرضیه اول
— فرضیه دوم
— فرضیه سوم
— فرضیه چهارم
— فرضیه پنجم
— فرضیه ششم
— نتیجه گیری کلی
— مشکلات و محدودیت های پژوهش
— پیشنهاد های پژوهشی
— پیشنهادهای کاربردی
محصول های مرتبط
اثر القای خلق مثبت بر افزایش امید در بین دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا
۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ ضرورت پژوهش ۴-۱ اهداف پژوهش ۵-۱ فرضیههای پژوهش ۶-۱ متغیرهای پژوهش ۷-۱ تعاریف مفهومی…
پیش بینی اضطراب امتحان بر حسب اضطراب جدایی و سبک دلبستگی دانش آموزان سال ششم ابتدایی شهر هشتبندی در سال 1392
فصل اول : کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ ضرورت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۴ فرضیه ها و سؤالات پژوهش ۱-۵…
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر میزان اضطراب کودکان مبتلا به سرطان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مساله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۵٫ فرضیه ی…
اثر بخشی آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مساله بر افزایش رضایت زناشویی بیماران معتاد درطول درمان، کلینیک درمانی و بازتوانی پویا، شهرستان بندرلنگه در سال 1392
چکیده فصل اول – کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴ فرضیه ها ۱-۵…
مطالعهی اداره آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر براساس ابعاد سازمان یادگیرنده
چکیده پژوهش فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله مبانی و چهارچوب نظری تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق تعاریف نظری…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
قوانین ثبت دیدگاه