![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-2.webp)
فصل اول: کلیات پژوهش
— مقدمه
— بیان مسئله
— اهمیت و ضرورت پژوهش
— اهداف پژوهش
— هدف کلی
— هدف های فرعی
— پرسشهای پژوهش
— پرسش اصلی
— پرسشهای فرعی
— فرضیه های پژوهش
— فرضیه ی اصلی
— فرضیه های فرعی
— تعریف متغیرهای پژوهش
— خودکارآمدی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
— راهبردهای شناختی
—-تعریف مفهومی
—- تعریف عملیاتی
—راهبردهای فراشناختی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
—مشروطی
—-تعریف مفهومی
—-تعریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه نظری و عملی پژوهش
— مقدمه
— خودکارآمدی
— فرایندهای واسطه ای خودکارآمدی
—- فرایندهای شناختی
—- فرایندهای انگیزشی
—-فرایندهای عاطفی
—- فرایندهای انتخابی
— ظرفیت ها و قابلیت های مؤثر در خودکارآمدی
—- قابلیت رمزگذاری
—- قابلیت دوراندیشی
—- قابلیت جایگزینی و الگوبرداری
—- قابلیت خودتنظیمی
—- قابلیت خودانعکاسی (خوداندیشی)
ــ راهبردهای یادگیری
— – راهبردهای شناختی
—- راهبردهای تکرار یا مرور
ـــ ـ راهبرد بسط و گسترش معنایی
ـــ ـ راهبرد سازماندهی
ـ ـ ـ راهبردهای فراشناختی
—- راهبردهای برنامهریزی
—-راهبردهای نظارت و ارزشیابی
—- راهبردهای نظم دهی
— تفاوتهای جنسیتی در استفاده از راهبردهای یادگیری
ــ ـ رشد و راهبردهای یادگیری
— مشروطی
—علل مشروطی
—-عوامل فردی
—-عوامل درون سازمانی
—-عوامل برون سازمانی
ـ ـ پیشینه پژوهشی تحقیق
ـ ـ ـ خودکارآمدی
– — پژوهشهای صورت گرفته خارجی
– — پژوهشهای صورت گرفته داخلی
ـ ـ ـ راهبردهای شناختی و فراشناختی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته خارجی
ـ ـ ـ ـ پژوهش های صورت گرفته داخلی
— نتیجه گیری
فصل سوم :روش شناسی
— مقدمه
— نوع و روش انجام پژوهش
— جامعه آماری پژوهش
–حجم نمونه و روش نمونهگیری
— ابزار اندازهگیری پژوهش
— پرسشنامه خودکارآمدی
—-پایایی
—- روایی
— پرسشنامه راهبردهای یادگیری
—-پایایی
—- روایی
— روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
— مقدمه
— توصیف داده ها
— سن
— وضعیت تاهل
— داده های مربوط به متغیرهای اصلی پژوهش
— آزمون معنادار بودن متغیرها
— بررسی نرمال بودن داده ها
— تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
— مقدمه
— خلاصه پژوهش
— بحث و بررسی فرضیه های پژوهش
— فرضیه اول
— فرضیه دوم
— فرضیه سوم
— فرضیه چهارم
— فرضیه پنجم
— فرضیه ششم
— نتیجه گیری کلی
— مشکلات و محدودیت های پژوهش
— پیشنهاد های پژوهشی
— پیشنهادهای کاربردی
محصول های مرتبط
رابطه انگیزه پیشرفت، سبک های اسنادی و خودکارآمدی تحصیلی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهرستان حاجی آباد
چکیده مقدمه فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱-تعریف و بیان مساله ۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۳-۱-هدف کلی ۱-۳-۲-اهداف جزئی…
شناسایی و ارزیابی مهارتهای اشتغال زای زنان شاغل در صنعت (مطالعه موردی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه و بیان مساله اهداف پژوهش سوالات پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق…
مدل تبیینی تاب آوری تحصیلی و هیجانی
فصل اول :مقدمه ۱-۱-کلیات ۱-۲- تعریف تابآوری : شاخصها و مدلها ۱-۲-۱-عوامل خطرزا ۱-۲-۲-عوامل حفاظتی ۱-۲-۳-مدلهای تابآوری ۱-۲-۳-۱-مدلهای مفهومی تابآوری…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
بررسی نقش واسطهای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
فصل اول : مقدمه ۱-۱-هدف از تحقیق ۱-۲-بیان مسأله ۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین ۲-۱-مقدمه…
قوانین ثبت دیدگاه