فصل اول: کلیات
۱-۱٫ مقدمه
۲-۱٫ بیان مسئله
۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق:
۴-۱٫ اهداف تحقیق
۵-۱٫ سؤالات تحقیق
۶-۱٫ فرضیهها
۷-۱٫ تعریف مفاهیم
فصل دوم: مبانی نظری
۱-۲ مقدمه
۲-۲ بررسی تحقیقات پیشین
۱-۲-۲ تحقیقات داخلی
۱-۲-۲ تحقیقات خارجی
۳-۲ نظریات مربوط به تحقیق
۱-۳-۲ مدیریت استراتژیک، مدیریت عمومی و مدیریت رسانه
۱-۱-۳-۲ رویکردهای مدیریت رسانه
۲-۱-۳-۲ ضرورت توجه توأمان به سه منظر و گفتمان حاکم بر مدیریت استراتژیک رسانه
۲-۳-۲ جنگ نرم
۱-۲-۳-۲ جنگ نرم در فضای سایبر
۳-۳-۲ رقابت و یا جنگ رسانهای، در سپهر رسانهای جهان
۴-۳-۲ دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک
۵-۳-۲ دیپلماسی رسانهای
۱-۵-۳-۲ تبدیل اطلاعات سری به اطلاعات آشکار
۲-۵-۳-۲ رسانهها؛ نهادهای خصوصی دیپلماتیک
۳-۵-۳-۲ دیپلماسی رسانهای؛ عرصه دیپلماسی افکار عمومی
۴-۵-۳-۲ رسانهها؛ حلقه اتصال دولتها به افکار عمومی جهانی
۶-۳-۲ رسانه پدیدهای انسانواره
۷-۳-۲ فضای نوین رسانهای جهان
۱-۷-۳-۲ سیر تطور رسانه و مخاطب و جامعه
۲-۷-۳-۲ جامعه اطلاعاتی :
۳-۷-۳-۲ جامعه دانشی
۴-۷-۳-۲ جامعه مجازی
۵-۷-۳-۲ جامعه الحاقی
۶-۷-۳-۲ جمعبندی بخش «فضای نوین رسانهای جهان»
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳٫ مقدمه
۲-۳٫ شیوه تحقیق
۳-۳٫ روش گردآوری اطلاعات
۱-۳-۳ مطالعات اسنادی و کتابخانهای
۲-۳-۳ مصاحبه عمیق
۳-۳-۳ روش گراندد تئوری
۴-۳٫ جامعه آماری یا جامعه مورد بررسی
۵-۳٫ روش نمونهگیری و محاسبه حجم نمونه
۶-۳٫ روش تجزیهوتحلیل اطلاعات
۷-۳٫ اعتبار و پایایی تحقیق
فصل چهارم: یافتههای تحقیق
۱-۴٫ مقدمه
۲-۴٫ ابعاد آرایش رسانهای
۳-۴٫ مفهوم، معنا و تعریف آرایش رسانهای
۴-۴٫ پیشنیاز آرایش رسانهای
۵-۴٫ برنامهریزی در آرایش رسانهای
۱-۵-۴٫ تعیین رویکردهای طراحی در برنامهریزی
۲-۵-۴ تبیین وضع موجود در برنامهریزی
۳-۵-۴ ترسیم وضع مطلوب و شناخت آینده و فضای نوین رسانهای جهان در برنامهریزی
۴-۵-۴ . طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی
۱-۴-۵-۴٫ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام اول، تنظیم اصول و قواعد طراحی آرایش
۲-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام دوم، تعیین نوع آرایش رسانهای
۳-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام سوم، تفکیک پارادایم
۴-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام چهارم، تعیین حوزه نفوذ تمدنی
۵-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام پنجم، نیازسنجی
۶-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام ششم، تنظیم حوزههای آرایش رسانهای
۷-۴-۵-۴ طراحی آرایش رسانهای در برنامهریزی- گام هفتم، تبیین اهداف، مأموریت و چشمانداز و انتشار
۶-۴٫ سازماندهی در آرایش رسانهای
۷-۴٫ منابع انسانی و تأمین امکانات در آرایش رسانهای
۸-۴٫ هدایت و رهبری در آرایش رسانهای
۹-۴٫ نظارت و کنترل در آرایش رسانهای
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۱-۵٫ مقدمه
۲-۵٫ خلاصه تحقیق
۳-۵٫ خلاصه یافتهها
۴-۵٫ نتیجهگیری
۵-۵ محدودیتهای تحقیق
۶-۵٫ پیشنهادهای برخاسته از تحقیق
۷-۵٫ پیشنهادهایی به سایر محققین
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- بیان ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیه…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه