فصل اول: مقدمه
۱-۱-بیان مساله
۱-۲-اهداف تحقیق
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴-سوال ها و فرضیه ها
۱-۵-تعاریف متغیرها
۱-۵-۱-معنویت
۱-۵-۱-۱-تعاریف مفهومی معنویت
۱-۵-۱-۲-تعریف عملیاتی معنویت
۱-۵-۱-۳- تعریف عملیاتی مؤلفههای معنویت
۱-۵-۲-سلامت روان
۱-۵-۲-۱-تعریف مفهومی سلامت روان
۱-۵-۲-۲-تعریف عملیاتی سلامت روان
۱-۵-۲-۳- تعریف عملیاتی مؤلفههای سلامتروان
۱-۵-۳-امید
۱-۵-۳-۱-تعریف مفهومی امید
۱-۵-۳-۲-تعریف عملیاتی امید
۱-۵-۳-۳- تعریف عملیاتی مؤلفههای امید
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱-مبانی نظری متغیرهای تحقیق
۲-۱-۱-معنویت
۲-۱-۱-۱- همپوشی بین معنویت و مذهب
۲-۱-۱-۲- تعالی
۲-۱-۱-۳- تعالی تجربی
۲-۱-۱-۴- مدل مقابله ای سنجش
۲-۱-۱-۵- مدل مقابله در اصطلاح بالینی
۲-۱-۱-۶- کاربردهای مدل مقابله ای در کار بالینی
۲-۱-۱- ۷- سنجش مذهب در بافت دیگر روش های مقابله
۲-۱-۱- ۸- مقابله مذهبی مثبت و منفی
۲-۲-سلامت روان
۲-۲-۱-اهمیت سلامت روان
۲-۲-۲-عوامل موثر بر سلامت روان
۲-۲-۲-۱-وراثت
۲-۲-۲-۲-شخصیت
۲-۲-۲-۳-شرایط زندگی و موقعیت های اجتماعی
۲-۲-۲-۴-درآمد
۲-۲-۲-۵-ازدواج
۲-۲-۲-۶-تحصیل
۲-۲-۲-۷-سلامت جسمانی
۲-۳- امیدواری
۲-۳-۱-رشد امیدواری
۲-۳-۲-امید درمانی
۲-۳-۳-خوش بینی
۲-۳-۴- خوش بینی سرشتی یا گرایشی
۲-۳-۵- سبک تبیینی خوش بینانه
۲-۳-۶-رشد خوش بینی
۲-۳-۷-باز آموزی اسنادی
۲-۳-۸- خطاهای ادراکی مثبت
۲-۳-۹-خود فریبی
۲-۳-۱۰-انکار و واپس رانی
۲-۳-۱۱-توجه انتخابی و فراموشی مطلوب
۲-۳-۱۲- نادیده گرفتن ناتوانی
۲-۳-۱۳-خود انگاره منفی
۲-۳-۱۴-رشد خطاهای ادراکی مثبت
۲-۳-۱۵-اصلاح خطاهای ادراکی مثبت
۲-۳-۱۶-خوش بینی،امیدواری و سلامت روان
۲-۳-۱۷-پایههای عصبی زیستی خوشبینی و امیدواری
۲-۳-۱۸-عصب زیست شناسی بدبینی
۲-۳-۱۹- عصب زیست شناسی رفتار هدفمند خوش بینانه
۲-۳-۲۰- عصب زیست شناسی تعامل اجتماعی خوش بینانه
۲-۴-رابطه معنویت و امید واری
۲-۵- رابطه معنویت و سلامت روان
۲-۶-رابطه امید واری و سلامت روان
خلاصه
فصل سوم: روش
۳-۱-روش تحقیق
۳-۲-جامعه آماری،روش نمونه گیری و حجم نمونه
۳-۳-ابزارهای تحقیق
۳-۳-۱-پرسش نامه سنجش معنویت
۳-۳-۲-پرسش نامه امید به زندگی
۳-۳-۳-پرسش نامه سلامت روان
۳-۴-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم:یافته ها
۴-۱-مقدمه
۴-۲-توصیف آماری
۴-۳-استنباط آماری
عنوان
۴-۳-۱-فرضیه های پژوهش
۴-۳-۲-سوال پژوهش
فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری
۵-۱-مقدمه
۵-۲-بحث و نتیجه گیری از یافته های مرتبط با رابطه معنویت و امید واری
۵-۳- بحث و نتیجه گیری از یافته های مرتبط با رابطه معنویت و سلامت روان
۵-۴- بحث و نتیجه گیری از یافته های مرتبط با رابطه سلامت روان و امید واری
۵-۵- بحث و نتیجه گیری از یافته های مرتبط با نقش واسطه گری
سلامت روان بین معنویت وامیدواری
۵-۶-محدودیت های پژوهش
۵-۷-پیشنهادهای پژوهش
۵-۷-۱-پیشنهادهای کاربردی
۵-۷-۲-پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه