فصل اول: مقدمه
۱-۱- کلیات
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهداف تحقیق
۱-۴- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۵- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۵-۱- اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۱-۵-۲- شیوه های فرزندپروری
۱-۵-۳- ارتباط مادر-کودک
۱-۵-۴- برنامه شیوه فرزندپروری مثبت
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱- مبانی نظری
۲-۱-۱- اختلال نقص توجه- بیش فعالی
۲-۱-۱-۱- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۲- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۳- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۴- همه گیری شناسی
۲-۱-۱-۵- سبب شناسی
۲-۱-۱-۵-۱- بعد زیست شناختی
۲-۱-۱-۵-۱-۱- عوامل ژنتیکی
۲-۱-۱-۵-۱-۲- عوامل عصبی – فیزیولوژی
۲-۱-۱-۵-۱-۳- عوامل عصبی – شیمیایی
۲-۱-۱-۵-۲- بعد روانشناختی
۲-۱-۱-۵-۳- بعد جامعه شناختی
۲-۱-۱-۶- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۶-۱- مشکلات رفتاری
۲-۱-۱-۶-۲- مشکلات در روابط والد و فرزندی
۲-۱-۱-۷- مدلهای نظری اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۲- شیوههای فرزندپروری
۲-۱-۲-۱- تاریخچه شیوه فرزندپروری
۲-۱-۲-۲- مدل های شیوه فرزندپروری
۲-۱-۲-۲-۱- مدل شیوه فرزندپروری بامرید
۲-۱-۲-۲-۲- مدل شیوه فرزندپروری شیفر
۲-۱-۲-۲-۳- مدل ترکیبی
۲-۱-۳- برنامه فرزندپروری مثبت
۲-۱-۴- روابط مادر- کودک
۲-۱-۴-۱- دیدگاههای نظری مربوط به روابط مادر – کودک
۲-۱-۴-۱-۱- نظریه روانکاوی
۲-۱-۴-۱-۲- نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۱-۴-۱-۳- نظریه کردارشناسی
۲-۲- پیشینه پژوهش
۲-۲-۱- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک
۲-۲-۲- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت
و اختلال نقص توجه-بیش فعالی
۲-۳- فرضیه های پژوهش
۲-۳-۱- فرضیه های اصلی
۲-۳-۲- خرده فرضیه ها
۲-۴- سؤالات پژوهش
۲-۵- خلاصه
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق، بیان متغیرها و نحوه کنترل آنها
۳-۳- جامعه، نمونه و روش تحقیق
۳-۳-۱- جامعه آماری
۳-۳-۲- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳-۳- ملاک های ورود در پژوهش
۳-۴- ابزار های پژوهش
۳-۴-۱- پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4)
۳-۴-۲- پرسشنامه گزارش کودک از رفتار والدین) CRPBI-C)(فرم مادر)
۳-۴-۳- پرسشنامه سبکها و ابعاد فرزندپروری ( رابینسون و همکاران)
۳-۵- روش اجرا
۳-۵-۱- خلاصه جلسات فرزندپروری مثبت
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافتههای تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمار توصیفی
۴-۳- آمار استنباطی
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجهگیری
۵-۲- ۱-بحث یافتهی اول
۵-۲-۲- بحث یافتهی دوم
۵-۲-۳- بحث یافتهی سوم
۵-۳- نتیجهگیری کلی
۵-۴- محدودیت های پژوهش
۵-۵- پیشنهادهای پژوهش
۵-۶- کاربرد نتایج پژوهش
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
قوانین ثبت دیدگاه