فصل اول: طرح پژوهش
مقدمه
بیان مساله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
اهداف کلی پژوهش
اهداف ویژه پژوهش
فرضیه های پژوهش
فرضیه های کلی پژوهش
فرضیه های ویژه پژوهش
تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش
تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه
مبانی نظری
فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده
–منابع برنامهاموزش علوم در کشور ایران
اهداف کلی در برنامه قصد شده
دانسته های ضروری در برنامه قصد شده
مهارتهای ضروری
مشاهده
جمع آوری اطلاعات
برقراری ارتباط
اندازه گیری
کاربرد ابزار
پیش بینی و فرضیه سازی
مفهوم تفسیر یافته ها و نتیجه گیری
طراحی تحقیق
مهارت های ذهنی برنامه قصد شده
هدف های دانشی برنامه قصد شده
نگرش های ضروری
هدف های نگرشی در برنامه قصد شده
اهداف کلی و اهداف جزیی به تفکیک دروس
چک لیست جمع بندی اهداف کلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده
ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده
فعالیتهای یاددهی یادگیری از دیدگاه برنامه قصد شده
معلم از دیدگاه برنامه قصد شده
مبانی نظری مرتبط با برنامه درسی اجرا شده
از تمرکز تا عدم تمرکز در اجرای برنامه درسی
هدف هایاموزشی در برنامه درسی اجرایی
ریشه های تعیین هدف هایاموزشی
شناخت و تدوین هدف هایاموزشی
طبقه بندی و تحلیل هدف هایاموزشی در حیطه های یادگیری
سطوح یادگیری در حیطه شناختی
سطوح یادگیری در حیطه عاطفی
سطوح یادگیری در حیطه روان حرکتی
محتوایاموزشی در برنامه درسی اجرایی
رزشیابی در برنامه درسی اجراشده
ارزشیابی برنامه درسی تابع چه عواملی است؟
جنبه های اساسی در ارزشیابی برنامه درسی اجراشده
مشارکت افراد در ارزشیابی از برنامه درسی
انواع الگوهای ارزشیابی
پژوهش های مرتبط با متغیرها و عناصر برنامه درسی
پژوهش های مرتبط فعالیتهای یاددهی یادگیری
آزمون تیمز ملاک بین المللی در ارزیابی برنامه درسی
پژوهش های مرتبط با اهداف برنامه قصد شده علوم تجربی
پژوهش های مرتبط با روشهای یاددهی یادگیری برنامهدرسی
پژوهش های مرتبط با ارزشیابی اجرای برنامهدرسی
جمع بندی
فصل سوم روش اجرا پژوهش
مقدمه
روش اجرای پژوهش
جامعهاماری
جامعهاماری برنامه قصد شده
جامعهاماری برنامه اجرا شده
جامعهاماری برنامهآموخته شده
نمونه وروش نمونه گیری
ابزار گرد آوری اطلاعات
برنامه قصد شده
برنامه اجرا شده
برنامهآموخته شده
روایی و پایایی ابزار های مقیاس
روایی مقیاس دانشاموز
پایایی مقیاس دانشاموز
روایی مقیاس دبیر و مدیر
پایایی مقیاس دبیر و مدیر
روش گردآوری داده ها
روشاماری و تحلیل داده ها
فصل چهارم : یافته های پژوهش
مقدمه
تجزیه و تحلیل داد ه ها بر اساس فرضیه های پژوهش
تجزیه و تحلیل داد ه ها بر اساس فرضیه های کلی پژوهش
تجزیه و تحلیل داد ه ها بر اساس فرضیه های ویژه پژوهش
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
مقدمه
خلاصه پژوهش
بحث و نتیجه گیری فرضیه های پژوهش
پیشنهادها
پیشنهادهایی کاربردی مبتنی بر یافته های پژوهش
پیشنهادهایی پژوهشی مبتنی بر یافته های پژوهش
محدودیت های پژوهش
محدودیت های در اختیار
محدودیت های خارج از اختیار
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
قوانین ثبت دیدگاه