فصل اول : موضوع پژوهش
۱-۱ مقدمه :
۱-۲٫ بیان مسأله :
۳-۱ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش:
۱-۴ اهداف پژوهش :
۱-۴-۱ هدف کلی
۱-۴-۲ اهداف جزئی:
۱-۵ فرضیه های پژوهش:
۱-۵-۱٫ فرضیه اصلی پژوهش:
۱-۵-۲٫ فرضیه های جانبی پژوهش:
۱-۶٫ تعریف واژه ها و اصطلاحات:
۱-۶-۱ تعاریف مفهومی
۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم : پیشینه پژوهش
۲-۱٫ مقدمه:
۲-۲٫ گستره نظری مسأله مورد پژوهش
۲- ۲-۱ . مفهوم خشونت
۲-۲-۱-۱٫ تاریخچه خشونت خانوادگی
۲-۲-۱-۲٫ تعریف خشونت
۲-۲-۱-۳٫ تعریف خشونت خانوادگی نسبت به زنان
۲-۲-۱-۴٫ شیوع خشونت
۲-۲-۱-۵٫ طبقه بندی خشونت
۲-۲-۱-۵-۱٫ خشونت بدنی یا فیزیکی:
۲-۲-۱-۵-۲٫ خشونت روانی:
۲-۲-۱-۵-۳٫ خشونت جنسی:
۲-۲-۱-۵-۴٫ خشونت اقتصادی:
۲-۲-۱-۶٫ عوامل مؤثر در ارتکاب خشونت
۲-۲-۱-۷٫ انواع خشونت در خانواده طبق مشخصات قربانی
۲-۲-۱-۷-۱٫ خشونت بین همسران:
۲-۲-۱-۷-۱-۱٫ خشونت شوهر نسبت به زن:
۲-۲-۱-۷-۱-۲٫ خشونت زن نسبت به شوهر:
۲-۲-۱-۷-۲٫ خشونت نسبت به کودکان(کودک آزاری):
۲-۲-۱-۷-۳٫خشونت بین فرزندان:
۲-۲-۱-۷-۴٫خشونت نسبت به سالمندان:
۲-۲-۱-۸٫ عوارض و تبعات خشونت خانوادگی علیه زنان
۲-۲-۱-۸-۱٫ عوارض جسمانی خشونت:
۲-۲-۱-۸-۱-۱٫ قتل:
۲-۲-۱-۸-۱-۲٫ صدمات جدی:
۲-۲-۱-۸-۱-۳٫ صدمات دوران بارداری:
۲-۲-۱-۸-۱-۴٫ حاملگی زودهنگام و ناخواسته:
۲-۲-۱-۸-۱-۵٫ بیماری های مقاربتی، شامل HIV/AIDS:
۲-۲-۱-۸-۱-۶٫ استعداد ابتلا به سایر بیماری ها:
۲-۲-۱-۸-۲٫ عوارض روانی خشونت:
۲-۲-۱-۹-۱٫ تئوری روان تحلیلی:
۲-۲-۱-۹-۲٫ تئوری رفتارگرایی:
۲-۲-۱-۹-۳٫ تئوری انتقال میان نسلی:
۲-۲-۱-۹-۴٫ تئوری ناکامی پرخاشگری:
۲-۲-۱-۹-۵٫ تئوری شناختی:
۲-۲-۱-۹-۶٫ تئوری زیست شناسی اجتماعی:
۲-۲-۱-۹-۷٫ تئوری منابع:
۲-۲-۱-۹-۸٫ نظریه کنترل اجتماعی:
۲-۲-۱-۹-۹٫ تئوری سیتمی خانواده:
۲-۲-۱-۱۰٫ خشونت علیه زنان:
۲-۲-۱-۱۱٫ خشونت علیه زنان و انواع آن (از نظر نوع و زمان وقوع)
۲-۲-۱-۱۱-۲٫ خشونت در شیرخواری
۲-۲-۱-۱۱-۳٫ خشونت در کودکی:
۲-۲-۱-۱۱-۴٫ خشونت در نوجوانی و بزرگی:
۲-۲-۱-۱۱-۵٫ خشونت در پیری:
۲-۲-۱-۱۲٫ انواع خشونت علیه زنان:
۲-۲-۱-۱۳٫ خشونت خانگی
۲-۲-۲٫ هوش هیجانی
۲-۲-۲-۱٫ مفهوم هوش
۲-۲-۲-۲٫ تعریف هوش
۲-۲-۲-۳٫ انواع هوش
۲-۲-۲-۴٫ هوش هیجانی
۲-۲-۲-۵٫ تعاریف هوش هیجانی
۲-۲-۲-۶٫ ابعاد هوش هیجانی
۲-۲-۲-۶-۲٫ آگاهی اجتماعی:
۲-۲-۲-۶-۳٫ مدیریت روابط:
۲-۲-۲-۶-۴٫ خودکنترلی:
۲-۲-۲-۷٫ دیدگاه های هوش هیجانی
۲-۲-۲-۷-۱٫ دیدگاه توانمندی (پردازش اطلاعات)
۲-۲-۲-۷-۲٫ دیدگاه مختلط:
۲-۲-۲-۸٫ مدل های هوش هیجانی
۲-۲-۲-۸-۱٫ مدل توانایی هوش هیجانی سالووی و مایر
۲-۲-۲-۸-۲٫ مدل مختلط هوش هیجانی بار– ان
۲-۲-۲-۸-۳٫ مدل ترکیبی هوش هیجانی
۲-۲-۲-۹٫ الگوی هوش هیجانی:
۲-۲-۲-۹-۱٫ مشهورترین الگوهای هوش هیجانی:
۲-۲-۲-۹-۱-۱٫ الگوی توانایی سالووی و مایر:
۲-۲-۲-۹-۱-۲٫الگوی غیر شناختی بار- آن:
۲-۲-۲-۹-۱-۳٫ الگوی شایستگی گلمن:
۲-۲-۲-۱۰٫ سیرتاریخی هوش هیجانی:
۲-۲-۲-۱۱٫سیر تکاملی هوش هیجانی:
۲-۲-۲-۱۲٫ویژگی های افرادی که هوش هیجانی بالا دارند
۲-۲-۲-۱۳٫اندازه گیری هوش هیجانی
۲-۲-۲-۱۳-۱٫ مقیاس ترجیحی:
۲-۲-۲-۱۳-۲٫ مقیاس عملکردی:
۲-۲-۲-۱۴٫ اهمیت هوش هیجانی در زندگی
۲-۳٫ بررسی پیشینه مطالعاتی
۲-۳-۱ پژوهش های انجام شده در خارج کشور:
۲-۳-۲٫ پژوهش های انجام شده در ایران:
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
۳-۱٫ مقدمه:
۳-۲٫ نوع پژوهش:
۳-۳ جامعه آماری:
۳-۴٫ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴-۱٫ تعیین حجم نمونه
۳-۴-۲٫ روش نمونه گیری:
۳-۵ . ابزارهای پژوهش
۳-۵-۱٫ پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن:
۳-۵-۱-۱ روایی پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن:
۳-۵-۱-۲ پایایی پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن:
۳-۵-۱-۳شیوه نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن:
۳-۵-۲٫ پرسشنامه سنجش خشونت نسبت به زنان
۳-۵-۲-۱٫ روایی و پایایی پرسشنامه:
۳-۵-۲-۲٫ نمرهگذاری پرسشنامه:
۳-۵-۳٫ روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها:
فصل چهارم : یافته های پژوهش
۴-۱٫ مقدمه:
۴-۲٫ یافته های توصیفی پژوهش:
۴-۲-۱٫ سطح تحصیلات
۴-۲-۲٫ طول مدت زندگی زناشویی
۴-۲-۳٫ سن شرکت کننده ها
۴-۲-۴٫ مقطع تدریس
۴-۲-۵٫ سابقه تدریس
۴-۳-۲٫ فرضیه پژوهشی دوم:
۴-۳-۳٫ فرضیه پژوهشی سوم:
۴-۳-۴٫ فرضیه پژوهشی چهارم:
۴-۳-۵٫ فرضیه پژوهشی پنجم:
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲ یافته های اصلی:
۵-۳٫ محدودیت های تحقیق:
۵-۴٫پیشنهادات
۵-۴-۱٫ پیشنهاد های پژوهشی :
۵-۴-۲٫ پیشنهاد های کاربردی
محصول های مرتبط
مقایسه ابعاد تعارضات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق توافقی و طلاق غیرتوافقی
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- سوالات…
بررسی رابطه عاطفی والدین و تأثیر آن بر تربیت فرزندان
فصل اول: خانواده و روابط والدین مقدمه تعریف خانواده نقش خانواده نقش والدین در مسئولیتپذیری فرزندان ارزشها و جو خانوادگی…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله: ۱-۳- اهداف تحقیق: ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق: ۱-۵- فرضیه های…
برسی رابطه بین خود متمایز سازی مادران با تعارض والد – فرزندی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دختردوره راهنمایی
فصل اول : کلیات مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش هدف پژوهش سوالهای پژوهش فرضیه های پژوهش مفاهیم نظری…
بررسی تاثیر کاربرد اینترنت بر آموخته های علمی دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱-بیان مسأله ۳-۱-اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱-اهداف پژوهش ۱-۴-۱-هدف اصلی ۲-۴-۱-اهداف فرعی ۵-۱-سوالات و فرضیات…
بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۲-۱- میزان و نحوه تأثیر وسایل ارتباط جمعی – نظریه…
قوانین ثبت دیدگاه