
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله پژوهش
۱-۳ ضرورت انجام پژوهش
۱-۴ اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف اصلی
۱-۴-۲ اهداف فرعی
۱-۵ فرضیه های پژوهش
۱-۵-۱ فرضیه اصلی
۱-۵-۲ فرضیه های فرعی
۱-۶ تعاریف نظری (مفهومی) و عملیاتی واژگان
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲ بخش اول: ادبیات نظری پژوهش
۲-۲-۱ مفهوم آموزش
۲-۲-۲ تعریف آموزش
۲-۲-۳ مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش
۲-۲-۳-۱ مدل های ساده و خطی
۲-۲-۳-۲ مدل (training and development lead body) T.D.L.B
۲-۲-۳-۳ مدل رویکرد سیستمی به آموزش
۲-۲-۴ آموزش حین کار
۲-۲-۴-۱ تعاریف آموزش حین کار در ایران
۲-۲-۵ تفاوت آموزش حین کار و ضمن خدمت
۲-۲-۶ آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶-۱ مفهوم آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶-۲ تعاریف آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶-۳ تاریخچه آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶-۴ ماهیت آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶-۵ اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۲-۶-۶ ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت
۲-۲-۶- ۷ ویژگی ها و اصول اساسی آموزش ضمن خدمت در سازمان
۲-۲-۶-۸ مزایای آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۲-۶-۹ اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۲-۷ عملکرد سازمانی
۲-۲-۷-۱ تعریف عملکرد و عملکرد سازمانی
۲-۲-۸ عوامل مؤثر بر عملکرد فردی
۲-۲-۹ معیارهای ارزشیابی عملکرد
۲-۲-۹ نظریه های ارزشیابی عملکرد
۲-۲-۹-۱ نظریه اول
۲-۲-۹-۲ نظریه دوم
۲-۳ بخش دوم: تجارب ایران و کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار
۲-۳-۱ تجارب ایران در برگزاری دوره های آموزش حین کار
۲-۳-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار در ایران
۲-۳-۱-۱-۱ دلایل برگزاری آموزش های حین کار غیر خاص (عام)
۲-۳-۱-۱-۲ دلایل برگزاری آموزش های حین کار خاص (تخصصی و موردی)
۲-۳-۱-۲ نتایج اولیه پیرامون چگونگی برگزاری آموزش حین کار (توسط وزارت صنایع و معادن)
۲-۳-۲ تجارب کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار
۲-۳-۲-۱آموزش حین کار در مالزی
۲-۳-۲-۲آموزش حین کار در سنگاپور
۲-۳-۲-۳ آموزش حین کار در هنگ کنگ
۲-۳-۲-۴آموزش حین کار در ژاپن
۲-۳-۳ انجمن آموزش شغلی (VTC)
۲-۳-۴پیش بینی نیازهای آینده نیروی انسانی
۲-۳-۵ نقش دولت در آموزش های شغلی
۲-۳-۶ مدل اچیو
۲-۳-۶-۱ مراحل تدوین مدل اچیو
۲-۳-۷ مدل های بیانگر عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی
۲-۳-۷-۱ مدل هرسی و گلد اسمیت
۲-۳-۷-۲ مدل اینسورث و اسمیت
۲-۴ بخش سوم: معرفی شرکت پارس خودرو
۲-۴-۱تولیدات شرکت پارس خودرو از بدو تأسیس
۲-۴-۲ اهداف استراتژیک شرکت پارس خودرو
۲-۴-۳ تولیدات و تحولات شرکت در سالهای مختلف
۲-۴-۴ محصولات فعلی شرکت
۲-۴-۵ مشخصات سالن رنگ متمرکز
۲-۵ جمع بندی مبانی نظری
۲-۶ بخش چهارم: پژوهشها و بررسی های پیشین
۲-۶-۱ پیشینه پژوهش در ایران
۲-۶-۲ پیشینه پژوهش در خارج
۲-۶-۳ جمع بندی پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲روش پژوهش
۳-۳ مدل پژوهش
۳-۴ جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها و چگونگی تهیه آن
۳-۶ روایی ابزار سنجش
۳-۷ پایایی ابزار سنجش
۳-۸ تحلیل عاملی تأییدی
۳-۸-۱ نرم افزار لیزرل
۳-۸-۲ تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی
۳-۸-۳ نیکویی برازش مدل
۳-۹ مدل معادلات ساختاری
۳-۹-۱ شاخص بنتلر- بونت
۳-۹-۲ شاخص تاکر- لویز
۳-۹-۳ شاخص ریشه خطای میانگین مجذورات تقریب(RMSEA):
۳-۹-۴ شاخص نیکویی برازش(GFI)
۳-۹-۵ شاخص ریشه میانگین مجذورات باقیمانده(RMR):
۳-۹-۶ روش کمترین مربعات جزئی
۳-۹-۷ آزمون همبستگی
۳-۹-۸ آزمون کولموگروف- اسمیرنوف
۳-۹-۹ آزمون فرض ضریب همبستگی
۳-۱۰ ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم: ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱مقدمه
۴-۲ روش های توصیفی و تحلیل آن
۴-۲-۱ جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۳ تحلیل پرسش های مربوط به پاسخ دهندگان
۴-۴ داده های توصیفی پرسشنامه
۴-۵ تحلیل آماری داده های جمع آوری شده
۴-۵-۱ آزمون فرض تصادفی بودن نمونه های انتخاب شده
۴-۶ تأیید ساختار مدل پژوهش با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی
۴-۶-۱تحلیل استنباطی یافتهها
۴-۶-۲ مدل معادلات ساختاری
۴-۷ آزمون نرمال بودن مؤلفه های الگو
۴-۸ تحلیل عاملی تأییدی
۴-۸-۱ مدل اندازه گیری متغیر ارزیابی عملکرد
۴-۸-۱-۱ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر ارزیابی عملکرد
۴-۸-۱-۲ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم متغیر ارزیابی عملکرد
۴-۸-۲ مدل اندازه گیری متغیر کیفیت
۴-۸-۲-۱ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر کیفیت
۴-۸-۲-۲ تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم متغیر کیفیت
۴-۸-۳ مدل اندازه گیری متغیر آموزش حین کار
۴-۹ مدل سازی معادلات ساختاری
۴-۹-۱ آزمون فرضیه های پژوهش
۴-۹-۱-۱ آزمون فرضیه های اصلی پژوهش
۴-۹-۱-۲ آزمون فرضیه های فرعی پژوهش
۴-۱۰رتبه بندی مؤلفه های پژوهش
فصل پنجم: بحث و تفسیر یافته ها
۵-۱ مقدمه
۵-۲ خلاصه پژوهش
۵-۳ یافته های پژوهش
۵-۴ تفسیر فرضیات پژوهش
۵-۵ محدودیت های پژوهش
۵-۵-۱ محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر
۵-۵-۲ محدودیت های در اختیار پژوهشگر
۵-۶ پیشنهادهای کاربردی
۵-۷ پیشنهادها برای پژوهش های آتی
پیوست ها (پرسشنامه و خروجی های نرم افزار لیزرل)
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه