
چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲بیان مساله
۱-۳اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف کلی
۱-۴-۲اهداف اختصاصی
۱-۵فرضیه های پژوهش
۱-۶تعاریف نظری و عملیاتی
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
۲-۱مقدمه
۲-۲نوجوانی
۲-۳تاملی در معنا و مفهوم خود
۲-۴نظریه های مربوط به چگونگی تشکیل خود(با تاکید بر دیدگاه کنش متقابل نمادی)
۲-۴-۱ چارلز هورتن کولی
۲-۴-۲ جرج هربرت مید
۲-۵تعریف هویت
۲-۶نظریه پردازی هویت
۲-۶-۱اریکسون
۲-۶-۲لوینگر
۲-۶-۳گلاسر
۲-۶-۴برزونسکی
۲-۶-۵کگان
۲-۶-۶مارسیا
۲-۶-۷فروید
۲-۷فرایند شکل گیری هویت
۲-۸مشکلات نوجوانان در هویت یابی
۲-۹ پایگاه های هویت از نظر مارسیا
۲-۱۰ تفاوتهاری جنسیتی و هویت
۲-۱۱ ویژگی های هویت
۲-۱۲ انواع هویت
۲-۱۲-۱هویت شخصی
۲-۱۲-۲هویت فیزیکی- جسمانی
۲-۱۲-۳هویت مذهبی
۲-۱۲-۴هویت قومی
۲-۱۲-۵هویت خانوادگی
۲-۱۲-۶ هویت ملی
۲-۱۲-۷ هویت جنسی
۲-۱۲-۸ هویت شغلی
۲-۱۳ عوامل موثر در شکل گیری هویت
۲-۱۳-۱عوامل شناختی
۲-۱۳-۲ عوامل خانوادگی
۲-۱۳-۳ عوامل مربوط به نظام آموزشی
۲-۱۳-۴ عوامل اجتماعی – فرهنگی
۲-۱۳-۵ رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی
۲-۱۴ بحران هویت
۲-۱۵پیامدهای فقدان هویت
۲-۱۶راه های ایجاد هویت سالم در نوجوانان
۲-۱۷تعاریف شادکامی
۲-۱۸دیدگاههای نظری در مورد شادکامی
۲-۱۸-۱دیدگاه لذتی
۲-۱۸-۲دیدگاه سعادت گرا
۲-۱۹ نظریه های مختلف پیرامون شادکامی
۲-۱۹-۱ نظریه دنیر و همکاران
۲-۱۹-۲ نظریه آرگایل و همکاران
۲-۱۹-۳ نظریه لازاروس و فلکمن
۲-۱۹-۴ نظریه دیان و دسی
۲-۱۹-۵نظریه اسنادی وانیر
۲-۱۹-۶ نظریه اریکسون
۲-۱۹-۷ نظریه مقایسه اجتماعی
۲-۱۹-۸ نظریه میان فرهنگی لو و همکاران
۲-۲۰ ویژگی های شادکامی و افراد شاد
۲-۲۱ ویژگی افراد شاد
۲-۲۲ تاریخچه کاربرد REBT برای کودکان و نوجوانان
۲-۲۳ تحول رابطه درمانی با کودکان و نوجوانان در گروه
۲-۲۴ گروه درمانی REBT با کودکان و نوجوانان
۲-۲۵ ملاحظات عمومی در گروه در مانی با کودکان و نوجوانان
۲-۲۵-۱ مزیت ها
۲-۲۶ برخی ویژگیهای متمایز گروه های REBT
۲-۲۷ راهنمایی های عمومی برای تشکیل گروه های REBT
۲-۲۸ مضمون اصلی گروههای REBT با کودکان و نوجوانان
۲-۲۹ ضروریات رویکرد منطقی، هیجانی – رفتاری با کودکان و نوجوانان
۲-۳۰ میراث الیس
۲-۳۰-۱ خود پذیری
۲-۳۰-۲ تحمل زیاد ناکامی
۲-۳۰-۳ پذیرش دیگران
۲-۳۱ مروری بر تحقیقات
۲-۳۱-۱ تحقیقات خارجی
۲-۳۱-۲ تحقیقات داخلی
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
۳-۱مقدمه
۳-۲طرح تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ روش نمونه گیری
۳-۵ معیار های ورودی
۳-۶ معیارهای خروج
۳-۷ ابزارهای جمع آوری اطلاعات
۳-۷-۱پرسشنامه شادکامی آکسفورد
۳-۷-۱-۱ اعتبار و روایی
۳-۷-۱-۲ روش اجرا و نمره گذاری
۳-۷-۱-۳ تفسیر نمرات
۳-۷-۲ پرسشنامه هویت شخصی
۳-۷-۲-۱ اعتبار و روایی
۳-۷-۲-۲ روش اجرا و نمره گذاری
۳-۷-۲-۳ تفسیر نمرات
۳-۸ مراحل انجام پژوهش
۳-۸-۱ روش اجرای آزمون
۳-۸-۲ نمره گذاری
۳-۹ روش اجرای پژوهش
۳-۹-۱ جلسه اول
۳-۹-۲ جلسه دوم
۳-۹-۳ جلسه سوم
۳-۹-۴جلسه چهارم
۳-۹-۵ جلسه پنجم
۳-۹-۶ جلسه ششم
۳-۹-۷ جلسه هفتم
۳-۹-۸ جلسه هشتم
۳-۹-۹ جلسه نهم
۳-۱۰فضای فیزیکی مناسب
۳-۱۱نقش درمانگر در گروه درمانی
۳-۱۲روش آماری
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه
۴-۲ سن وجنس
۴-۳ هدف پژوهش
۴-۴ یافته های توصیفی
۴-۵ بررسی مفروضه های تحلیل کواریانس چند متغیری
۴-۵-۱ نرمال بودن چند متغیری
۴-۵-۲ همگنی واریانس
۴-۵-۴ خطی بودن
۴-۶ یافته های مربوط به فرضیه ها
فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهادات و محدودیت های تحقیق
۵-۱بحث و نتیجه گیری
۵-۲محدودیت ها
۵-۲-۱محدودیت ها ی خارج از کنترل محقق
۵-۲-۲ محدودیت هایی در کنترل محقق
۵-۳پیشنهادها
منابع و مأخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع لاتین
ضمائم
پرسشنامه شادکامی آکسفورد
پرسشنامه هویت شخصی احمدی
چکیده به زبان انگلیسی
عنوان به زبان انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه