فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مساله
۱-۳ اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۴-۱ اهداف فرعی
۱-۵ چارچوب نظری
۱-۶ مدل مفهومی تحقیق
۱-۷ فرضیه ها
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲ برند
۲-۳ ارزش ویژه برند
۲-۴ کیفیت درک شده
۲-۵ وفاداری به برند
۲-۵-۱ رویکرد نگرشی
۲-۵-۲ انواع وفاداری
۲-۶ آگاهی از برند
۲-۶-۱ تصویر فرشگاه
۲-۷ آمیزه بازاریابی
۲-۷-۱ محصول
۲-۷-۲ خدمات پس از فروش:
۲-۷-۳ قیمت
۲-۷-۴ توزیع
۲-۷-۵ ترویج
۲-۷-۶ تبلیغات
۲-۷-۷ پیشبرد فروش
۲-۷-۸ روابط عمومی
۲-۷-۹ نیروی فروش
۲-۷-۱۰ بازاریابی مستقیم (فروش حضوری)
۲-۸ پیشینه داخلی
۲-۹ پیشینه خارجی
۲-۱۰ تعریف واژگان
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۲-۱ طبقه بندی بر اساس روش
۳-۲-۲ طبقه بندی بر اساس هدف
۳-۳ قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری)
۳-۴ قلمرو زمانی
۳-۵ حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۶ روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۶-۱ پرسشنامه
۳-۷ روایی و پایایی
۳-۷-۱ روایی(اعتبار) ابزار پژوهش
۳-۷-۲ اعتبار محتوا
۳-۷-۳ پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش
۳-۷-۳-۱ روش آلفای کرونباخ
۳-۷-۴ روش تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۷-۵ مدل معادلات ساختاری (SEM)
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
۴-۱ مقدمه
۴-۲ آمار توصیفی
۴-۲-۱ تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی
۴-۲-۲ توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۳ آزمون پایایی
۴-۴ مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری)
۴-۴-۱ تدوین مدل
۴-۴-۲برآورد مدل
۴-۴-۳ بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل
۴-۵ نتایج فرضیات
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ تشریح یافته های تحقیق
۵-۳ پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش
۵-۴ پیشنهاد برای تحقیقات آتی
۵-۵ محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه