فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱ بیان مساله:
۲-۱ضرورت انجام تحقیق:
۱-۳هدف های پژوهش:
۱-۳-۱:هدف اصلی پژوهش
۲-۳-۱ هدفهای فرعی
۳-۳-۱ هدفهای کاربردی
۴-۱سوالات تحقیق
۵-۱:فرضیه های پژوهش
۱-۵-۱:فرضیه اصلی
۲-۵-۱فرضیه های فرعی
۶-۱ چهارچوب زمانی تحقیق
۷-۱ روش تحقیق
۸-۱:تعاریف نظری متغییرها
۱-۸-۱ارتباطات درون سازمانی
۲-۸-۱:رضایت شغلی
فصل دوم مباحث نظری
مقدمه
بخش اول
۲-۱ نگاهی به تاریخچه اتوبوسرانی تهران ار آغاز تا به امروز
۲-۱-۱ نگاهی به وضعیت منابع انسانی اتوبوسرانی تهران
۲-۱-۲ نگاهی به سامانه ۳ ووضعیت منابع انسانی سامانه ۳اتوبوسرانی تهران
بخش دوم
۲-۲ تعریف ارتباط
۲-۲-۱نظریه ارتباط از نظر ارسطو:
۲-۲-۲روبرت گویر در کتاب فراگرد ارتباط مىگوید:
۲-۲-۳نظریات مکتب شیکاگو
۲-۲-۴ نظریه های رسانه شناسی در ارتباطات
۲-۲-۵ نگاهی به سبک های ارتباط موثر در سازمان:
۲-۲-۶ نگاهی به عوامل موثر برارتباط بین فردی درارتباط سازمانی:
۲-۲-۷ نقش مهارتهای ارتباطی مدیران در تسهیل ارتباطات سازمانی
۲-۲-۸نگاهی به نقش ارتباطات فردی وجمعی در سازمان
۲-۲-۹ نقش مهارتهای ارتباطی کارکنان درتسهیل ارتباطات سازمانی
۲-۲-۱۰ارتباطات درروابط بین سازمانی
بخش سوم
۲-۳ تعریف ارتباطات سازمانی
۱-۷-۲ تعریف ارتباطات درون سازمانی
۲-۳-۲تاریخچه ارتباطات سازمانی
۲-۳-۳نگاهی به فرایندهای ارتباطات سازمانی
۲-۳-۴انواع ارتباطات سازمانی
۲-۳-۴-۱تعریف ارتباط عمودی
۲-۳-۴-۲ ارتباط افقی
۲-۳-۴-۳ ارتباط مورب
۲-۳-۴-۵انتخاب مسیر یا کانال ارتباط
۲-۳-۵نگاهی به دیدگاههای مختلف ارتباطات سازمانی
بخش چهارم
۲-۴رضایت شغلی
۱-۴-۲ تعریف شغل
۲-۴-۲تقویترضایتشغلی
۲-۴-۳نظریه های رضایت شغلی
۵-۴-۲ نظریه های عوامل رضایت شغلی
بخش پنجم
۵-۱ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ تحول تحقیقات در زمینه رضایت شغلی
۲-۵-۲بررسی های روان شناسان
۳-۵-۲ مطالعات جامعه شناختی ( ۱۸۵۸ – ۱۹۱۷ )
۴-۵-۲ مطالعات وتحقیقات انجام شده
فصل سوم روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱روش تحقیق
۱-۱-۳روش تحقیق بر اساس روش اجرا
۲-۳ جامعه آماری :
۳-۳ برآورد نمونه(نمونه گیری)
۱-۳-۳ روش نمونه گیری
۲-۳-۳ روش نمونه گیری احتمالی
۳-۳-۳حجم نمونه آماری
۴-۳-روش گرداوری اطلاعات
۳-۴-۱ابزار جمع آوری اطلاعات
۳-۴-۲ پرسشنامه
۳-۴-۳پیش آزمون
۳-۵ اعتبار
۳-۶ پایایی
۳-۶-۱ :آزمون پایایی پرسشنامه(آلفای کرونباخ)
فصل چهارم تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱توصیف دادهها:
۴-۲ آزمون فرضیه ها
فصل پنجم نتایج وپیشنهادات روش تحقیق
مقدمه
۵-۱ بحث و تفسیر
۵-۲ نتیجه گیری:
۵-۳ محدودیت و مشکلات تحقیق:
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
قوانین ثبت دیدگاه