فصل اول:کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱٫عنوان تحقیق
۱-۲٫بیان مساله
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱-۴٫اهداف تحقیق
۱-۵٫قلمرو تحقیق
۱-۵-۱٫قلمرو موضوعی تحقیق
۱-۵-۲٫قلمرو زمانی تحقیق
۱-۵-۳٫قلمرو مکانی تحقیق
۱-۶٫ تعاریف نظری و عملیاتی واژهها ـ مفاهیم ـ متغییرها
۱-۶-۱٫تعاریف نظری
۱-۶-۲٫تعریف عملیاتی
خلاصه
فصل دوم
ادبیات تحقیق
مقدمه
۲-۱-بخش اول: عدالت سازمانی ادراک شده
۲-۱-۱-نظریه برابری
۲-۲-بخش دوم: رفتار شهروندی
۲-۳-۱-تعاریف فرهنگ سازمانی
۲-۳-۶-تغییر فرهنگ سازمان
۲-۴-بخش چهارم:پیشینه پژوهش
۲-۵-بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق، مدل مفهومی و تحلیلی، فرضیه های تحقیق
۲-۵-۱-چارچوب نظری تحقیق
۲-۵-۲-مدل مفهومی تحقیق
۲-۵-۳-فرضیههای تحقیق:
خلاصه فصل دوم
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق :
۳-۲- جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه ( در صورت وجود و امکان ) :
۳-۳- ابزارهای جمع آوری داده ها
۳-۴- روایی و پایایی ابزار سنجش
۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده ها
خلاصه
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داهها
مقدّمه
۴-۱- وضعیت نمره متغیرهای تحقیق
۴-۱-۲- نمره متغیر رفتار شهروندی و مؤلفه های آن
۴-۱-۳- نمره متغیر فرهنگ سازمانی و مؤلفه های آن
۴-۲- آزمون میانگین یک جامعه برای تعیین وضعیت متغیرهای تحقیق و مولفههای آنها در جامعه مورد نظر
۴-۲-۱- آزمون t تک نمونهای برای عدالت سازمانی ادراک شده
۴-۲-۲- آزمون t تک نمونهای برای فرهنگ سازمانی
۴-۲-۳- آزمون t تک نمونهای برای رفتار شهروندی
۴-۳-فرضیههای تحقیق
۴-۴-مدل نهایی تحقیق
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات
مقدمه:
۵-۱- نتایج تحقیق
۵-۲- فرضیههای تحقیق
۵-۳- بحث و بررسی
۵-۴- محدودیت ها
۵-۵- پیشنهادات تحقیق
منابع فارسی
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه