چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی پژوهش
۱-۴-۲- اهداف جزئی پژوهش
۱-۵- سوالات پژوهش
۱-۶- فرضیه های پژوهش
۱-۷- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- الف: تعریف مفهومی متغیرها
۲-۷- تعریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم : پیشینه ی تحقیق
۲-۱- مقدمه:
۲-۲- بخش اول: مبانی نظری
۲-۲-۱- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)
۲-۲-۲- انواع خودتنظیمی
۲-۲-۲-۱- نظم دهی بیرونی:
۲-۲-۲-۲- نظم دهی درون فکنی شده:
۲-۲-۳- فرایندهای خودتنظیمی
۲-۲-۴- مدلهای یادگیری خودتنظیمی:
۲-۲-۴-۱- مدل پینتریج (۱۹۹۰)
۲-۲-۴-۲- مدل زیمرمن (۱۹۸۶)
۲-۲-۴-۳- مدل وین و هدوین (۱۹۹۸)
۲-۲-۴-۴- مدل بوکارتز:
۲-۲-۴-۵- مقایسه مدلها
۲-۲-۵- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:
۲-۲-۶- نظریه های یادگیری خودتنظیم:
۲-۲-۶-۱- نظریه کنشگر
۲-۲-۶-۲- نظریه پدیدار شناختی
۲-۲-۶-۳- نظریه شناختی – اجتماعی زیمرمن
۲-۲-۶-۴- نظریه بندورا
۲-۲-۶-۵-نظریه ویگوتسکی
۲-۲-۶-۶- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی)
۲-۲-۶-۷- نظریه کارون و شیر
۲-۲-۷- باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۱- تعریف انگیزه و انگیزش
۲-۲-۷-۲- انگیزش درونی و بیرونی
۲-۲-۷-۳- باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۴- اجزاء باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۴-۱-خودکارآمدی:
۲-۲-۷-۴-۲- شکل گیری باورهای خودکارآمدی
۲-۲-۷-۴-۳- خودکارآمدی و انتظارات پیامد
۲-۲-۷-۴-۴- خودکارآمدی در موقعیتهای تحصیلی
۲-۲-۷-۴-۵- ارزش گذاری درونی تکلیف
۲-۲-۷-۴-۶- اضطراب امتحان
۲-۲-۸- رویکردهای مختلف انگیزشی
۲-۲-۸-۱- رویکرد رفتاری
۲-۲-۸-۲- رویکرد شناختی
۲-۲-۸-۳- رویکرد انسانگرایی
۲-۲-۸-۴- رویکرد اجتماعی – فرهنگی
۲-۲-۸-۵- رویکرد انتظار ضرب در ارزش
۲-۲-۸-۶- رویکرد شناختی – اجتماعی
۲-۲-۹- رابطه خودتنظیمی و انگیزش
۲-۲-۱۰- پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۱- تعریف پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۲- معیارهای پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۳- عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۴- خانواده و پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۵- محیط آموزشی و پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۶- عوامل مخل در پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۷- اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۸- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی
۲-۳- بخش دوم: پیشینه پژوهش
۲-۳-۱- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور
۲-۳-۲- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور
فصل سوم : روش تحقیق
۱-۳- مقدمه
۳-۲- روش پژوهشی
۳-۳- جامعه پژوهش
۳-۵- ابزار پژوهش
۳-۶- شیوه اجرای پرسشنامه و جمع آوری داده ها
۳-۷- شیوه تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- اطلاعات توصیفی
۴-۳- بررسی فرضیه ها
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۱- یافته های تحقیق
۵-۳- جمع بندی و مقایسه نتایج
۵-۴- محدودیت های تحقیق
۵-۵- پیشنهادها
منابع فارسی
منابع لاتین
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه