جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91

خانهپژوهش هاروانشناسی و مشاورهبررسی رابطه راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91
حالت مطالعه

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق

۱-۱- مقدمه

۱-۲- بیان مساله

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش

۱-۴- اهداف پژوهش

۱-۴-۱- هدف کلی پژوهش

۱-۴-۲- اهداف جزئی پژوهش

۱-۵- سوالات پژوهش

۱-۶- فرضیه های پژوهش

۱-۷- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

۱-۷-۱- الف: تعریف مفهومی متغیرها

۲-۷- تعریف عملیاتی متغیرها

فصل دوم : پیشینه ی تحقیق

۲-۱- مقدمه:

۲-۲- بخش اول: مبانی نظری

۲-۲-۱- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)

۲-۲-۲- انواع خودتنظیمی

۲-۲-۲-۱- نظم دهی بیرونی:

۲-۲-۲-۲- نظم دهی درون فکنی شده:

۲-۲-۳- فرایندهای خودتنظیمی

۲-۲-۴- مدلهای یادگیری خودتنظیمی:

۲-۲-۴-۱- مدل پینتریج (۱۹۹۰)

۲-۲-۴-۲- مدل زیمرمن (۱۹۸۶)

۲-۲-۴-۳- مدل وین و هدوین (۱۹۹۸)

۲-۲-۴-۴- مدل بوکارتز:

۲-۲-۴-۵- مقایسه مدلها

۲-۲-۵- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:

۲-۲-۶- نظریه های یادگیری خودتنظیم:

۲-۲-۶-۱- نظریه کنشگر

۲-۲-۶-۲- نظریه پدیدار شناختی

۲-۲-۶-۳- نظریه شناختی –  اجتماعی زیمرمن

۲-۲-۶-۴- نظریه بندورا

۲-۲-۶-۵-نظریه ویگوتسکی

۲-۲-۶-۶- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی)

۲-۲-۶-۷- نظریه کارون و شیر

۲-۲-۷- باورهای انگیزشی

۲-۲-۷-۱- تعریف انگیزه و انگیزش

۲-۲-۷-۲- انگیزش درونی و بیرونی

۲-۲-۷-۳- باورهای انگیزشی

۲-۲-۷-۴- اجزاء باورهای انگیزشی

۲-۲-۷-۴-۱-خودکارآمدی:

۲-۲-۷-۴-۲- شکل گیری باورهای خودکارآمدی

۲-۲-۷-۴-۳- خودکارآمدی و انتظارات پیامد

۲-۲-۷-۴-۴- خودکارآمدی در موقعیتهای تحصیلی

۲-۲-۷-۴-۵- ارزش گذاری درونی تکلیف

۲-۲-۷-۴-۶- اضطراب امتحان

۲-۲-۸- رویکردهای مختلف انگیزشی

۲-۲-۸-۱- رویکرد رفتاری

۲-۲-۸-۲- رویکرد شناختی

۲-۲-۸-۳- رویکرد انسانگرایی

۲-۲-۸-۴- رویکرد اجتماعی – فرهنگی

۲-۲-۸-۵- رویکرد انتظار ضرب در ارزش

۲-۲-۸-۶- رویکرد شناختی – اجتماعی

۲-۲-۹- رابطه خودتنظیمی و انگیزش

۲-۲-۱۰- پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۱- تعریف پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۲- معیارهای پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۳- عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۴- خانواده و پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۵- محیط آموزشی و پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۶- عوامل مخل در پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۷- اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی

۲-۲-۱۰-۸- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی

۲-۳- بخش دوم: پیشینه پژوهش

۲-۳-۱- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور

۲-۳-۲- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور

فصل سوم : روش تحقیق

۱-۳- مقدمه

۳-۲- روش پژوهشی

۳-۳- جامعه پژوهش

۳-۵- ابزار پژوهش

۳-۶- شیوه اجرای پرسشنامه و جمع آوری داده ها

۳-۷- شیوه تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم : یافته های تحقیق

۴-۱- مقدمه

۴-۲- اطلاعات توصیفی

۴-۳- بررسی فرضیه ها

فصل پنجم : نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه

۵-۱- یافته های تحقیق

۵-۳- جمع بندی و مقایسه نتایج

۵-۴- محدودیت های تحقیق

۵-۵- پیشنهادها

منابع فارسی

منابع لاتین

برچسب: دانلود پایان نامه بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش¬آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91 دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه روانشناسی تربیتی دانلود مقاله بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش¬آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91 دانلود مقاله روانشناسی دانلود مقاله روانشناسی تربیتی

محصول های مرتبط

بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهره‌وری کارکنان پتروشیمی خارک

چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…

بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وب‏آوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی

فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…

بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …

چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…

ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی

چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…

اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران

فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…

اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان

فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: روانشناسی تربیتی، روانشناسی و مشاوره
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت