
چکیده
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی پژوهش
۱-۴-۲- اهداف جزئی پژوهش
۱-۵- سوالات پژوهش
۱-۶- فرضیه های پژوهش
۱-۷- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- الف: تعریف مفهومی متغیرها
۲-۷- تعریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم : پیشینه ی تحقیق
۲-۱- مقدمه:
۲-۲- بخش اول: مبانی نظری
۲-۲-۱- الف: یادگیری خودتنظیمی (خود نظم داده شده)
۲-۲-۲- انواع خودتنظیمی
۲-۲-۲-۱- نظم دهی بیرونی:
۲-۲-۲-۲- نظم دهی درون فکنی شده:
۲-۲-۳- فرایندهای خودتنظیمی
۲-۲-۴- مدلهای یادگیری خودتنظیمی:
۲-۲-۴-۱- مدل پینتریج (۱۹۹۰)
۲-۲-۴-۲- مدل زیمرمن (۱۹۸۶)
۲-۲-۴-۳- مدل وین و هدوین (۱۹۹۸)
۲-۲-۴-۴- مدل بوکارتز:
۲-۲-۴-۵- مقایسه مدلها
۲-۲-۵- راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:
۲-۲-۶- نظریه های یادگیری خودتنظیم:
۲-۲-۶-۱- نظریه کنشگر
۲-۲-۶-۲- نظریه پدیدار شناختی
۲-۲-۶-۳- نظریه شناختی – اجتماعی زیمرمن
۲-۲-۶-۴- نظریه بندورا
۲-۲-۶-۵-نظریه ویگوتسکی
۲-۲-۶-۶- نظریه پردازش اطلاعات(ساختارگرایی)
۲-۲-۶-۷- نظریه کارون و شیر
۲-۲-۷- باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۱- تعریف انگیزه و انگیزش
۲-۲-۷-۲- انگیزش درونی و بیرونی
۲-۲-۷-۳- باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۴- اجزاء باورهای انگیزشی
۲-۲-۷-۴-۱-خودکارآمدی:
۲-۲-۷-۴-۲- شکل گیری باورهای خودکارآمدی
۲-۲-۷-۴-۳- خودکارآمدی و انتظارات پیامد
۲-۲-۷-۴-۴- خودکارآمدی در موقعیتهای تحصیلی
۲-۲-۷-۴-۵- ارزش گذاری درونی تکلیف
۲-۲-۷-۴-۶- اضطراب امتحان
۲-۲-۸- رویکردهای مختلف انگیزشی
۲-۲-۸-۱- رویکرد رفتاری
۲-۲-۸-۲- رویکرد شناختی
۲-۲-۸-۳- رویکرد انسانگرایی
۲-۲-۸-۴- رویکرد اجتماعی – فرهنگی
۲-۲-۸-۵- رویکرد انتظار ضرب در ارزش
۲-۲-۸-۶- رویکرد شناختی – اجتماعی
۲-۲-۹- رابطه خودتنظیمی و انگیزش
۲-۲-۱۰- پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۱- تعریف پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۲- معیارهای پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۳- عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۴- خانواده و پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۵- محیط آموزشی و پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۶- عوامل مخل در پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۷- اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی
۲-۲-۱۰-۸- رابطه خودتنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی
۲-۳- بخش دوم: پیشینه پژوهش
۲-۳-۱- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور
۲-۳-۲- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور
فصل سوم : روش تحقیق
۱-۳- مقدمه
۳-۲- روش پژوهشی
۳-۳- جامعه پژوهش
۳-۵- ابزار پژوهش
۳-۶- شیوه اجرای پرسشنامه و جمع آوری داده ها
۳-۷- شیوه تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- اطلاعات توصیفی
۴-۳- بررسی فرضیه ها
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۱- یافته های تحقیق
۵-۳- جمع بندی و مقایسه نتایج
۵-۴- محدودیت های تحقیق
۵-۵- پیشنهادها
منابع فارسی
منابع لاتین
محصول های مرتبط
بررسی رابطه ادراکات ازعدالت سازمانی و اعتماد سازمانی در میان کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱ ۱ مقدمه ۲ ۱ بیان مسئله ۳ ۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۴ ۱ اهداف…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه