![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-10.webp)
فصل اول کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مسئله یا موضوع تحقیق(تعریف مسأله، هدف از اجراء و کاربرد نتایج تحقیق):
۱-۳- اهمیت مسأله تحقیق
۱-۴- سوالات پژوهش
۱-۵- قلمرو تحقیق
۱-۵-۱- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق
۱-۶- جامعه و نمونه ی آماری تحقیق
۱-۷- روش انجام تحقیق
۱-۸- کلید واژه ها
۱-۹- ساختار کلی تحقیق
فصل دوم ادبیات پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- تحقیق و توسعه
۲-۲-۱- انواع تحقیقات
۲-۲-۲- نتیجه حاصل از فعالیت های تحقیق و توسعه
۲-۳- ارزیابی عملکرد
۲-۴- ارزیابی عملکرد پروژه
۲-۵- اثربخشی
۲-۶- روشهای اندازهگیری
۲-۶-۱- رویکرد دلفی فازی
۲-۶-۲- مجموعه فازی
۲-۶-۳- روش آنتروپی شانون
۲-۶-۴- تصمیم گیری چندمعیاره
۲-۷- پیشینه پژوهش
۲-۸- جمع بندی
فصل سوم روش پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق
۳-۳-۱- معرفی شرکت برق منطقهای یزد
۳-۴- گامهای انجام تحقیق
۳-۴-۱- تعیین شاخصهای موثر با استفاده از روش دلفی فازی
۳-۴-۲- مشخص کردن توالی معیارها بر اساس نظر خبرگان
۳-۴-۳- جمع آوری دادهها
۳-۴-۴- تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۵- تکنیکهای مورد استفاده در ارزیابی پروژهها
۳-۵-۱- رویکرد دلفی فازی
۳-۵-۲- روش آنتروپی شانون
۳-۵-۳- روش های تصمیمگیری چند معیاره
فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- تعیین معیارهای موثر بر سنجش اثربخشی پروژههای تحقیقاتی با استفاده از روش دلفی فازی
۴-۳- تعیین وزن شاخص های موثر بر سنجش اثربخشی با استفاده از روش آنتروپی
۴-۴- تعیین رتبه بندی پروژهها با توجه به شاخص های موثر با روشهای تصمیمگیری چند معیاره
۴-۴-۱- تکنیک تاپسیس
۴-۴-۲- تکنیک ویکور فازی
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتیجه گیری
۵-۳- پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه