فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
ژانویه بیان مساله
فوریه ضرورت انجام پژوهش
مارس اهداف پژوهش
آوریل سوال های و فرضیههای پژوهش
مه تعریف مفهومی اصطلاحات پژوهش
ژوئن تعریف عملیاتی اصطلاحات پژوهشی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینهی پژوهش
مقدمه
ژانویه فناوری اطلاعات و ارتباطات
فوریه تعامل در آموزش از راه دور
تعامل استاد – دانشجو
تعامل دانشجو – دانشجو
تعامل دانشجو – محتوا
تعامل استاد – محتوا
تعامل استاداستاد
تعامل محتوامحتوا
مارس مراحل تکامل فناوری آموزشی
فناوری توزیعی
فناوری اشتراکی
فناوری تعاملی
آوریل نظریههای مورد استفاده در فناوری آموزشی
نظریه رفتارگرایی
نظریۀ شناخت گرایی
نظریۀ سازنده گرایان
مه دستهبندی آموزش الکترونیکی
یادگیری شخصی
یادگیری جمعی
کلاسهای مجازی
ژوئن آموزش از راه دور
نسلهای آموزش از راه دور
نسل اول
نسل دوم
نسل سوم
نسل چهارم
نسل پنجم
تاریخچه آموزش از راه دور در ایران
ژوئیه آموزش مجازی
شیوههای آموزش مجازی
آموزش فاصلهای
آموزش الکترونی
پخش شبکهای تعاملی
پخش شبکهای زنده
همایشهای روی خط
آموزش آنلاین
پخش شبکهای
هم اندیشی مجازی
عناصر آموزش مجازی
هدفهای برنامه درسی
فعالیتهای یادگیری
مواد و منابع یادگیری
محتوای الکترونیکی
استانداردهای محتوای الکترونیکی
بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
سامانه مدیریت یادگیری
نقش معلم در محیطهای یادگیری الکترونیکی
مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
مهارت به کارگیری رایانه
مهارت در به کارگیری ابزارهای اینترنتی و سامانههای مدیریت یادگیری
مهارت در به کارگیری تجارب اولیه
مدیریت زمان
مهارتهای زبانی
مهارتهای نوشتاری
مهارت حل مساله
مهاررت تفکر انتقادی
مهارت پرسشگری
مهارت به کارگیری شیوههای مطالعه و یادگیری
مهارت فراشناختی
مهارت خودرهیابی
مسئولیتپذیری
خودارزیابی
مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان
اوت رضایت تحصیلی
خودتوانی اینترنتی یادگیرنده
پاسخگویی به موقع مدرس
انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی
کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی
کیفیت فناوری
سودمندی سامانه
سهولت استفاده از سامانه
تنوع در ارزیابی
سپتامبر پیشرفت تحصیلی
اکتبر ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
نوامبر جایگاه مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاههای مجازی
دسامبر پیشینه پژوهش
پژوهشهای انجام شده خارجی
پژوهشهای انجام شده داخلی
فوریه جمع بندی
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه
ژانویه روش پژوهش
فوریه جامعه آماری پژوهش
مارس حجم نمونه و روش نمونه گیری
آوریل روشهای جمع آوری اطلاعات
مه روایی و پایایی
ژوئن روشهای آماری تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتههای پژوهش
مقدمه
ژانویه توصیف یافتههای پژوهش
فوریه تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش:
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
ژانویه بحث و بررسی یافتهها
فوریه نتیجه گیری
مارس پیشنهادها
پیشنهادهای کاربردی
پیشنهادهای پژوهشی
آوریل محدودیتهای پژوهش
محدودیتهای در اختیار پژوهشگر
محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه بیشفعالی در کودکان
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزیی پژوهش…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جراتمندانه بر تصمیمگیری و کمالگرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران
کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…
قوانین ثبت دیدگاه