فصل اول(کلیات پژوهش)
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مساله تحقیق
۱-۳ بیان اهمیت انجام تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ چهار چوب نظری
۱-۶ مدل تحقیق
۱-۷ فرضیات تحقیق
۱-۸ جامعه آماری
۱-۹برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری ( در صورت نمونه گیری )
۱-۱۰روش تحقیق
۱-۱۱قلمرو تحقیق
۱-۱۲ابزار گرد آوری داده ها
۱-۱۳ واژه ها و اصطلاحات پژوهش
فصل دوم(ادبیات پژوهش)
مقدمه ۱۴
۲-۱ بخش اول :آموزش۱۵
۲-۱-۱تعریف آموزش
۲-۱-۲ آموزش کارکنان
۲-۱-۳ تاریخچه آموزش کارکنان
۲-۱-۴ اصول آموزش کارکنان
۲-۱-۵ یادگیری و نظریه های یادگیری
۲-۱-۵-۱روش رفتار گرایی۲۲
۲-۱-۵-۲ روش شناخت۲۳
۲-۱-۵-۳ روش معرفت پذیری اجتماعی۲۳
۲-۱-۶ آموزش در اسلام
۲-۱-۷ یادگیری سازمانی
۲-۱-۸ اهمیت و لزوم آموزش کارکنان
۲-۱-۹ مراحل برنامه ریزی آموزش در سازمان ها
۲-۱-۹-۱مرحله اول تعیین نیازهای آموزشی
۲-۱-۹-۲مرحله دوم تدوین برنامه های آموزشی
۲-۱-۹-۳ مرحله سوم اجرای برنامه های آموزشی۳۰
۲-۱-۹-۴مرحله چهارم ارزشیابی و برنامه های آموزشی ۳۱
۲-۱-۱۰آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۱۱ اهداف آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۱۲ مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش
۲-۱-۱۲-۱مدل ساده و خطی۳۴
۲-۱-۱۲-۲ مدل TDLB 35
۲-۱-۱۲-۳مدل پارکر۳۷
۲-۱-۱۲-۴ مدل رویکرد سیستمی به آموزش۳۷
۲-۱-۱۲-۵مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان۳۷
۲-۱-۱۳ نیاز سنجی آموزشی
۲-۱-۱۴ تعیین اهداف
۲-۱-۱۵ محتوای برنامه درسی آموزش کارکنان
۲-۱-۱۶ اصول سازماندهی محتوای آموزشی
۲-۱-۱۷ روش های آموزش کارکنان
۲-۱-۱۷-۱ روش های آموزش گروهی۴۳
۲-۱-۱۷-۲روش های آموزش فردی۴۴
۲-۱-۱۷-۳ روش های مختلف آموزش و بهسازی منابع انسانی۴۵
۲-۱-۱۷-۳-۱انواع آموزش های شبیه سازی۴۸
۲-۱-۱۸ اجرای برنامه های آموزش کارکنان
۲-۱-۱۹ شرایط امکانات اجرایی دوره
۲-۱-۲۰ ارزشیابی آموزش
۲-۱-۲۱ شاخص های ارزشیابی آموزش
۲۲-۱-۲۲ ضرورت تعیین اثر بخشی برنامه های آموزشی
۲-۱-۲۲-۱ تعیین بازده آموزش۵۷
۲-۱-۲۲-۲ ارتقاء کیفیت آموزش۵۷
۲-۱-۲۲-۳ توسعه اعتماد جمعی ۵۸
۲-۱-۲۳ ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی
۲-۱-۲۴ نتایج برنامه ریزی آموزشی
۲-۱-۲۵ آموزش کارکنان
۲-۱-۲۵-۱ آموزش کارکنان در کشور ایران۶۱
۲-۱-۲۵-۲ آموزش کارکنان در کشور انگلستان۶۲
۲-۱-۲۵-۳ آموزش کارکنان در کشور فرانسه۶۲
۲-۱-۲۵-۴ آموزش کارکنان در کشور ایالات متحده آمریکا۶۲
۲-۱-۲۵-۵ آموزش کارکنان در کشور چین۶۳
۲-۱-۲۵-۶ آموزش کارکنان در کشورسوئد۶۳
۲-۲ بخش دوم : عملکرد۶۳
۲-۲-۱ تعریف عملکرد۶۳
۲-۲-۲ تاریخچه ارزیابی عملکرد
۲-۲-۳ ارزیابی عملکرد
۲-۲-۳-۱ فواید استفاده از ارزیابی عملکردکارکنان۶۴
۲-۲-۴ مراحل ارزیابی عملکرد
۲-۲-۵ سیستم ارزیابی عملکرد
۲-۲-۶ انواع ارزیابی
۲-۲-۷ خطا های مربوط به ارزیابی عملکرد
۲-۲-۸ نکات اثر بخش در ارزیابی عملکرد۶۷
۲-۲-۹ چه کسی عملکرد را ارزیابی می کند۶۸
۲-۲-۹-۱ارزیابی از طریق خود سنجی۶۹
۲-۲-۹-۲ارزشیابی توسط مرئوسین۶۹
۲-۲-۱۰ روش ها و فنون ارزیابی عملکرد۶۹
۲-۲-۱۰-۱روش رتبه بندی ۷۰
۲-۲-۱۰-۲روش درجه بندی ۷۰
۲-۲-۱۰-۳مقیاس های گرافیکی۷۱
۲-۲-۱۱ مدل های ارزیابی عملکرد۷۱
۲-۲-۱۱-۱ مدل سینک و تاتل۷۱
۲-۲-۱۱-۲ماتریس عملکرد۷۲
۲-۲-۱۱-۳مدل نتایج و تعیین کننده ها۷۲
۲-۲-۱۱-۴ هرم عملکرد۷۳
۲-۳ بخش سوم: سازمان آموزش و پرورش
۲-۳-۱ برخی تعاریف آموزش و پرورش
۲-۳-۲ فلسفه آموزش و پرورش
۲-۳-۳ تاریخ آموزش و پرورش
۲-۳-۴ سیر تحول تشکیلات آموزش و پرورش
۲-۳-۵ انواع مدارس و مراکز آموزشی موجود
۲-۳-۶ تاریخچه ی سازمان مدارس به سبک جدید در ایران
۲-۳-۷ برخی از وظایف وزارت آموزش و پرورش
۲-۳-۸ سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام وزارت آموزش و پرورش کشور
۲-۴ بخش سوم: پیشینه تحقیق
۲-۴-۱ پیشینه تحقیق در داخل کشور(پایان نامه)
۲-۴-۱-۱ پیشینه تحقیق در داخل کشور (مقالات)۸۲
۲-۴-۲ پیشینه تحقیق در خارج از کشور
فصل سوم (روش شناسی تحقیق)
مقدمه
۳-۱ روش تحقیق۹۱
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ نمونه آماری
۳-۳-۱ تعیین حجم نمونه۹۳
۳-۴ ابزار گرد آوری داده ها
۳-۵ نحوه محاسبه روایی و پایایی ابزار سنجش
۳-۵-۱ روایی
۳-۵-۲ پایایی
فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده ها)
۴-۱ بخش اول : توصیف داده ها
۴-۲بخش دوم: بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق
۴-۳ آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۴ آزمون تحلیل واریانس فرید من ۱۰۹
۴-۵ نتایج ملاک آنتروپی ۱۱۰
فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)
مقدمه
۵-۱ خلاصه تحقیق
۵-۲ نتایج حاصل از فرضیه ها
۵-۳ مقایسه فرضیه ها با نتایج تحقیقات پیشین۱۱۶
۵-۴ محدودیت های تحقیق
۵-۵ یشنهادات تحقیق۱۱۷
۵-۵-۱ پیشنهاد بر اساس نتایج یافته های تحقیق۱۱۷
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه