فصل اول : مقدمه
۱-۱-هدف از تحقیق
۱-۲-بیان مسأله
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱-مقدمه
۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری
۲-۲-۱-مدلهای شناختشناسی
۲-۲-۱-۱-مدل شناختشناسی پری، بلنگی و ماگلدا
۲-۲-۱-۲-مدل شناختشناسی کینگ و کیچنر
۲-۲-۱-۳-مدل شناختشناسی شومر
۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۲-۲-۱-۱-جهت گیری گفت و شنود
۲-۲-۲-۱-۲-جهت گیری همنوایی
۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۲-۱خانواده های توافقکننده
۲-۲-۲-۲-۲-خانواده های کثرتگرا
۲-۲-۲-۲-۳-خانوادههای حفظ کننده
۲-۲-۲-۳-۴-خانواده های به حال خود واگذاشته
۲-۲-۳-نظریه انگیزش
۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناختشناسی و انگیزش
۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش
۲-۳-۳ مروری برتحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای
شناختشناسی۴۴
۲-۴-سؤالات تحقیق
۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق
۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق
۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی
۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱-مقدمه
۳-۲-جامعه و نمونه آماری
۳-۳-ابزارهای پژوهش
۳-۳-۱-مقیاس باورهای شناختشناسی
۳-۳-۲-مقیاس انگیزه پیشرفت ادواردز
۳-۳-۳-مقیاس الگوهای ارتباطی خانواده
۳-۴-روش جمعآوری اطلاعات
۳-۵-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱-مقدمه
۴-۲-یافتههای توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۳-ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش
۴-۴- مقایسه عملکرد آزمودنیها در متغیرهای پژوهش برحسب
رشته های تحصیلی علوم انسانی و فنی مهندسی
۴-۵-یافتههای تحلیل مسیر
۴-۵-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۳-پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده
فصل پنجم : بحث و تفسیر نتایج
۵-۱-مقدمه
۵-۲-تفسیر نتایج سؤالات تحقیق
۵-۲-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط باورهای شناختشناسی
۵-۲-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۳-پیشبینی باورهای شناختشناسی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطهگری باورهای شناختشناسی
۵-۳-کاربردهای نظری و عملی پژوهش
۵-۴-پیشنهادات پژوهش
۵-۵-محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه