![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-8.webp)
فصل اول : مقدمه
۱-۱-هدف از تحقیق
۱-۲-بیان مسأله
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱-مقدمه
۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری
۲-۲-۱-مدلهای شناختشناسی
۲-۲-۱-۱-مدل شناختشناسی پری، بلنگی و ماگلدا
۲-۲-۱-۲-مدل شناختشناسی کینگ و کیچنر
۲-۲-۱-۳-مدل شناختشناسی شومر
۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۲-۲-۱-۱-جهت گیری گفت و شنود
۲-۲-۲-۱-۲-جهت گیری همنوایی
۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۲-۱خانواده های توافقکننده
۲-۲-۲-۲-۲-خانواده های کثرتگرا
۲-۲-۲-۲-۳-خانوادههای حفظ کننده
۲-۲-۲-۳-۴-خانواده های به حال خود واگذاشته
۲-۲-۳-نظریه انگیزش
۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناختشناسی و انگیزش
۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش
۲-۳-۳ مروری برتحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای
شناختشناسی۴۴
۲-۴-سؤالات تحقیق
۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق
۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق
۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی
۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱-مقدمه
۳-۲-جامعه و نمونه آماری
۳-۳-ابزارهای پژوهش
۳-۳-۱-مقیاس باورهای شناختشناسی
۳-۳-۲-مقیاس انگیزه پیشرفت ادواردز
۳-۳-۳-مقیاس الگوهای ارتباطی خانواده
۳-۴-روش جمعآوری اطلاعات
۳-۵-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱-مقدمه
۴-۲-یافتههای توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۳-ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش
۴-۴- مقایسه عملکرد آزمودنیها در متغیرهای پژوهش برحسب
رشته های تحصیلی علوم انسانی و فنی مهندسی
۴-۵-یافتههای تحلیل مسیر
۴-۵-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۳-پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده
فصل پنجم : بحث و تفسیر نتایج
۵-۱-مقدمه
۵-۲-تفسیر نتایج سؤالات تحقیق
۵-۲-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط باورهای شناختشناسی
۵-۲-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۳-پیشبینی باورهای شناختشناسی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطهگری باورهای شناختشناسی
۵-۳-کاربردهای نظری و عملی پژوهش
۵-۴-پیشنهادات پژوهش
۵-۵-محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر آسیبهای تعطیلات بر عملکرد آموزشی و عملکرد رفتاری دانش آموزان از دیدگاه مدیران، دبیران و دانش آموزان شهر مرودشت
فصل اول:کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۳-۱- اهمیت و ضرورت ۴-۱- هدف کلی ۵-۱- اهداف جزئی ۶-۱- فرضیه…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
قوانین ثبت دیدگاه