فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱٫ مقدمه
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ اهداف پژوهش
۱-۳-۱٫ هدف کلی
۱-۳-۲٫ اهداف فرعی
۱-۴. پرسشهای پژوهش
۱-۴-۱ پرسشاصلی
۱-۴-۲٫ پرسشهای فرعی
۱-۵٫ فرضیههای پژوهش
۱-۶٫ اهمیت وضرورت پژوهش
۱-۶-۱٫ اهمیت نظری
۱-۶-۲٫ اهمیت کاربردی
۱-۷٫ تعریفهای متغیرهای تحقیق
۱-۷-۱٫ تعریفهای مفهومی و عملیاتی
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱٫بخش اول: مبانی نظری
۲-۱-۱٫مقدمه
۲-۱-۲٫ تعاریف توانمندسازی کارکنان
۲-۱-۳٫ ریشههای توانمندسازی کارکنان
۲-۱-۴٫دیدگاههای مختلف توانمندسازی
۲-۱-۴-۱٫توانمندسازی از دیدگاه عقلایی
۲-۱-۴-۲٫توانمندسازی از دیدگاه انگیزشی
۲-۱-۴-۳٫ توانمندسازی از دیدگاه فوقانگیزشی
۲-۱-۴-۴٫ توانمندسازی از دیدگاه روان – سیاسی
۲-۱-۴-۵٫ توانمندسازی از دیدگاه روان – نمادین
۲-۱-۴-۶٫ توانمندسازی از دیدگاه رابطهای(چند بعدی)
۲-۱-۴-۷٫ توانمندسازی از دیدگاه روانشناختی
۲-۱-۵٫ توانمندسازی روانشناختی
۲-۱-۶٫ الگوی نظری مورد استفاده توانمندسازی روانشناختی در این پژوهش
۲-۱-۷٫ابعاد توانمندسازی روانشناختی
۲-۱-۸٫ شرایط سازمانی
۲-۱-۸-۱٫ مقدمه
۲-۱-۸-۲٫ داشتن اهداف روشن
۲-۱-۸-۳٫ ساختار سازمانی
۲-۱-۸-۴٫ دسترسی به منابع
۲-۱-۸-۵٫ نظام پاداشدهی
۲-۱-۹٫راهبردهای مدیریتی
۲-۱-۹-۱٫ فراهم نمودن اطلاعات
۲-۱-۹-۲٫تفویض اختیار
۲-۱-۹-۳٫استقلال و آزادی عمل کارکنان
۲-۱-۹-۴٫مدیریت مشارکتی
۲-۱-۹-۵٫تشکیل گروههای کاری
۲-۱-۱۰٫خودکارآمدی کارکنان
۲-۱-۱۰-۱٫الگوسازی
۲-۱-۱۰-۲٫حمایتهای کلامیو اجتماعی
۲-۱-۱۰-۳٫برانگیختگی هیجانی
۲-۱-۱۱٫اهمیت کتابداران کتابخانه های دانشگاهی و لزوم توانمندسازی آنان
۲-۱-۱۲٫ پیشینه درداخل کشور
۲-۱-۱۳٫پیشینه در خارج کشور
۲-۱-۱۴٫مرور، جمع بندی و نتیجه گیری از پیشینههای پژوهش در داخل و خارج کشور
فصل سوم : روش پژوهش
۳-۱٫ مقدمه
۳-۲. روش پژوهش
۳-۳. جامعه پژوهش و روش نمونه گیری
۳-۴٫ ابزارگردآوری دادهها
۳-۵٫ روایی یااعتبار
۳-۶٫ پایایی یااعتماد
۳- ۷٫ روش تجزیه وتحلیل دادهها
۳-۸٫ شیوه انجام پژوهش
فصل چهارم : یافتههای پژوهش
۴-۱٫ مقدمه
۴-۲. ویژگیهای جمعیت شناختی پژوهش
۴-۲-۱٫جنسیت
۴-۲-۲٫سطح تحصیلات
۴-۲-۳٫دانشگاه محل فعالیت
۴-۳٫پاسخ به سوالات پژوهش
۴-۳-۱٫سوال اول
۴-۳-۲٫سوال دوم
۴-۳-۳٫سوال سوم
۴-۳-۴٫سوال چهارم
۴-۳-۵٫سوال پنجم
۴-۳-۶٫سوال ششم
۴-۳-۷٫سوال هفتم
۴-۳-۸٫فرضیه اول پژوهش
۴-۳-۹٫فرضیه دوم پژوهش
۴-۳-۱۰٫فرضیه سوم پژوهش
۴-۳-۱۱٫فرضیه چهارم پژوهش
۴-۳-۱۲٫ فرضیه پنجم پژوهش
۴-۳-۱۳٫سوال اصلی پژوهش
فصل پنجم بحث، نتیجهگیری و پیشنهادها
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲. خلاصه یافتههای پژوهش
۵-۳٫ بحث و نتیجه گیری
۵-۴٫ پیشنهادات اجرایی
۵-۵٫ پیشنهاد برای پژوهشهای آتی
محصول های مرتبط
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
بررسی نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کشاورزی در توسعه خود اشتغالی از دیدگاه هنرجویان و هنرآموزان استان سمنان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه ۲-۱) بیان مسئله ۳-۱) اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱( اهداف پژوهش ۱-۴-۱) هدف کلی پژوهش…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه