![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-2.webp)
فصل یکم ۱
۱-۱ مقدمه ۲
۲-۱- بیان مسئله ۴
۳-۱- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۰
۴-۱- هدف های پژوهش ۱۱
۱-۴-۱-هدف کلی ۱۱
۲-۴-۱-هدف های جزئی ۱۱
۵-۱- سوال های پژوهش ۱۲
۶-۱-تعریف مفهومی متغیرها ۱۳
۷-۱- تعریف عملیاتی متغیر ها ۱۳
فصل دوم ۱۷
۱-۲- نوشتن ۱۸
۲-۱-۲- مولفه های نوشتن ۱۹
۱-۲-۱-۲- انشا ۱۹
۲-۲-۱-۲- املا یا هجی کردن ۱۹
۳-۲-۱-۲- دستخط ۲۰
۳-۱-۲- عناصر انشا ۲۰
۱-۳-۱-۲- عنصر شناختی ۲۰
۲-۳-۱-۲- عنصر زبان شناختی ۲۰
۳-۳-۱-۲- عنصر سبک شناختی ۲۱
۴-۱-۲- انشای متقاعدکننده و عناصر آن ۲۱
۵-۱-۲- نارسایی در بیان نوشتاری ۲۱
۶-۱-۲- سبب شناسی نارسایی در بیان نوشتاری ۲۲
۷-۱-۲- روش های آموزش و ترمیم مشکلات انشا ۲۴
۱-۷-۱-۲- مدل شناختی انگلرت و همکاران ۲۴
۲-۷-۱-۲- روش تجربه-زبان ۲۶
۳-۷-۱-۲- روش رابطه ها ۲۶
۴-۷-۱-۲- روش جهان شمولی (همه جانبه نگری) ۲۷
۸-۱-۲- راهبردهای لرنر در مورد آموزش انشا ۲۷
۲-۲- اختلال نارسا توجه / فزون کنشی ۲۸
۱-۲-۲- زیر ریختهای اختلال نارسا توجه / فزون کنشی ۲۸
۱-۱-۲-۲- نارسا توجهی ۲۸
۲-۱-۲-۲- فزون کنشی ۲۹
۳-۱-۲-۲- تکانشگری ۳۰
۲-۲-۲- سبب شناسی اختلال نارسا توجه / فزون کنشی ۳۰
۱-۲-۲-۲- ژنتیک ۳۰
۲-۲-۲-۲- ویژگی های خانوادگی ۳۲
۳-۲-۲-۲- عوامل عصبی- زیست شناختی ۳۲
۴-۲-۲-۲- سم های محیطی ۳۳
۵-۲-۲-۲- عوامل مربوط به تغذیه ۳۳
۳-۲-۲- اختلال نارسا توجه/ فزون کنشی و اختلال های همبود ۳۴
۴-۲-۲- سبب شناسی نارسایی نوشتن در کودکان با اختلال نارسا توجه/ فزون کنشی ۳۵
۳-۲- خودتنظیمی ۳۶
۱-۳-۲- نظریهی خودتنظیمی بندورا ۳۷
۲-۳-۲- ابعاد راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ۳۸
۱-۲-۳-۲- راهبردهای رفتاری ۳۹
۲-۲-۳-۲- راهبردهای انگیزشی ۳۹
۳-۲-۳-۲- راهبردهای شناختی ۴۰
۱-۳-۲-۳-۲- راهبردهای تکرار یا مرور ذهنی ۴۰
۲-۳-۲-۳-۲- راهبردهای بسط دهی ۴۱
۳-۳-۲-۳-۲- راهبردهای سازماندهی ۴۱
۴-۲-۳-۲- راهبردهای فراشناختی ۴۲
۱-۴-۲-۳-۲- راهبرد تعیین هدف و برنامه ریزی ۴۲
۲-۴-۲-۳-۲- راهبرد نظارت و کنترل ۴۵
۳-۴-۲-۳-۲- راهبرد نظم دهی ۴۷
۳-۳-۲- ویژگیهای یادگیرندگان خودتنظیم ۴۷
۴-۳-۲- خلاصه ی دانش موجود ۵۰
فصل سوم ۵۱
۱-۳- طرح پژوهش ۵۲
۲-۳- جامعه آماری ۵۲
۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری ۵۲
۴-۳- ابزارهای پژوهش ۵۳
۵-۳- روش اجرا ۵۵
۶-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۵۷
فصل چهارم ۵۸
۱-۴- توصیف نمونه ۵۹
۲-۴- یافته های توصیفی ۶۰
۳-۴- یافته های استنباطی ۶۰
فصل پنجم ۶۸
۱-۵- بحث در مورد فرضیه های پژوهش ۶۹
۲-۵- نتیجه گیری ۷۳
۳-۵- محدودیت های پژوهش ۷۴
۴-۵- پیشنهادهای پژوهش ۷۴
فهرست منابع ۷۶
منابع داخلی ۷۷
منابع خارجی ۸۵
پیوست ها ۹۶
پیوست ۱- پروتکل آموزشی ۹۷
پیوست۲- عناصر راهبرد برنامه ریزی (STOP) 102
پیوست۳- عناصر انشای متقاعد کننده (DARE) 103
پیوست ۴- پرسشنامه SNAP-IV 104
فهرست۵- پرسشنامه ی ارزیابی رفتاری راتر (فرم معلم) ۱۰۵
پیوست ۶- فهرست واژه های انتقالی/ پیوندی ۱۰۷
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت و ضرورت مسئله ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی: ۱-۴-۲ اهداف…
بررسی اثربخشی آموزش فراشناخت بر میزان اضطراب و افسردگی متقاضیان جراحی زیبایی بینی
چکیده فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه…
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره 1358-87 مورد ایران
اثر گذاری سیاست های پولی ( افزایش عرضه پول ) بر تولید، قیمت و نرخ ارز طی دوره ۱۳۵۸-۸۷ مورد…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
دانلود مقاله در مورد روند ثبت اسناد در دفتر املاک
مجموعه سوال ۲۴،با رصد منابع و مواد هر مقاله اقدام به تهیه و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی مقالاتی…
دانلود مقاله بررسی تخصصی تفکیک املاک ثبتی
مجموعه سوال ۲۴،با رصد منابع و مواد هر مقاله اقدام به تهیه و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی مقالاتی…
قوانین ثبت دیدگاه