فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه۲
بیان مساله۴
اهمیت و ضرورت۱۱
گزاره های تحقیق۱۴
- فرضیات پژوهش۱۴
- سوالات پژوهش۱۵
- اهداف پژوهش۱۵
تعاریف مفاهیم۱۶
- تعاریف نظری۱۶
- تعاریف عملیاتی۱۷
فصل دوم: پیشینۀ پژوهش
مقدمه۲۰
خودکارآمدی۲۰
راهبردهای یادگیری خودتنظیم۲۲
ارزشیابی۲۴
تاریخچۀ ارزشیابی آموزشی۲۴
تعریف اندازه گیری۲۵
ارزشیاب و ارزشیابی آموزشی۲۶
کارکردهای عمدۀ ارزشیابی۲۷
- تشخیص
- تجدید نظر در برنامۀ آموزشی
- مقایسه کردن
- پیش بینی نیازهای آموزشی
- تعیین میزان حصول اهداف
دسته بندی ارزشیابی های آموزشی با توجه به زمان و هدف استفاده۲۸
- ارزشییابی آغازین
- ارزشیابی تکوینی
- ارزشیابی تشخیصی
- ارزشیابی تراکمی
ارزشیابی تکوینی از دیدگاه صاحب نظران۳۰
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای معلمان۳۳
- بازخوردبه معلمان
- کنترل کیفیت
- به کارگیری راه های نوین یاددهی
- پیش بینی نتایج ارزشیابی تراکمی
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای یادگیرندگان۳۵
- کمک به یادگیری دقیق واحدهای یادگیری
- ارائۀ بازخورد و آگاهی از نتایج
- تسلط آموزی
- تشخیص مشکلات و نارسایی های یادگیری
بازخورد۳۶
انواع بازخورد۴۰
- بازخورد عملکردی
بازخورد انگیرشی
- بازخورد اسنادی
- بازخورد راهبردی
جمع بندی نظری۴۱
مدل ارائۀ بازخورد۴۲
- مراحل ارائۀ بازخورد
هفت اصل اساسی در ارائۀ بازخورد۴۳
پیشینۀ پژوهشی هفت اصل در ارائۀ بازخورد۴۴
- اصل اول۴۴
- اصل دوم۴۵
- اصل سوم۴۶
- اصل چهارم۴۷
- اصل پنجم۴۹
- اصل ششم۵۰
- اصل هفتم۵۱
جمع بندی کلی۵۱
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش انجام تحقیق۶۶
طرح تحقیق۶۶
جامعۀ اماری۶۸
نمونه و روش نمونه گیری۶۸
روش اجرا و ابزار جمع آوری اطلاعات۶۹
روش اجرای تحقیق۶۹
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات۶۹
ویژگی های تحقیق نیمه آزمایشی۶۹
طرح در روش نیمه تجربی۷۰
اعتبار درونی تحقیق۷۰
عوامل موثر بر اعتبار درونی۷۰
ابزار جمع آوری اطلاعات۷۲
- پرسش نامۀ خودکارآمدی عمومی۷۲
- روایی سازۀ مقیاس خودکارآمدی۷۳
- روایی ملاکی مقیاس خودکارآمدی۷۳
- پایایی مقیاس خودکارآمدی و روش نمره گذاری۷۴
- پرسش نامۀ خودکارآمدی تحصیلی(پایایی و روایی)۷۴
- پرسش نامۀ راهبردهای یادگیری خودتنظیم(پایایی و روایی)۷۴
- بازخورد(مدل بازخورد اصلاحی باتلر و وین، ۱۹۹۵)۷۵
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه۷۸
نتایج توصیفی تحقیق۷۹
یافته های استنباطی پژوهش۸۴
- تحلیل واریانس یک طرفه F جهت تجزیه و تحلیل تفاوت بین گروه ها در پیش آزمون(آزمودنی های پسر)۸۴
- تحلیل واریانس یک طرفه F جهت تجزیه و تحلیل تفاوت بین گروه ها در پیش آزمون(آزمودنی های دختر)۸۵
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی تحصیلی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۶
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی عمومی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۷
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای شناختی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۸
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای فراشناختی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۹
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۹۰
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی تحصیلی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۱
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی عمومی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۲
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای شناختی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۳
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای فراشناختی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۴
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۵
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه۹۷
بحث۹۸
- فرضیۀ اول۹۸
- فرضیۀ دوم۹۹
- فرضیه سوم۱۰۰
- فرضیه چهارم۱۰۱
- فرضیۀ پنجم۱۰۳
- سوال اول۱۰۵
- سوال دوم۱۰۶
- سوال سوم۱۰۸
نتیجه گیری۱۱۳
محدودیت های پژوهش۱۱۴
پیشنهادات اجرایی بر گرفته از نتایج تحقیق۱۱۴
پیشنهاداتی برای پژوهش های آینده۱۱۴
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه