فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه۲
بیان مساله۴
اهمیت و ضرورت۱۱
گزاره های تحقیق۱۴
- فرضیات پژوهش۱۴
- سوالات پژوهش۱۵
- اهداف پژوهش۱۵
تعاریف مفاهیم۱۶
- تعاریف نظری۱۶
- تعاریف عملیاتی۱۷
فصل دوم: پیشینۀ پژوهش
مقدمه۲۰
خودکارآمدی۲۰
راهبردهای یادگیری خودتنظیم۲۲
ارزشیابی۲۴
تاریخچۀ ارزشیابی آموزشی۲۴
تعریف اندازه گیری۲۵
ارزشیاب و ارزشیابی آموزشی۲۶
کارکردهای عمدۀ ارزشیابی۲۷
- تشخیص
- تجدید نظر در برنامۀ آموزشی
- مقایسه کردن
- پیش بینی نیازهای آموزشی
- تعیین میزان حصول اهداف
دسته بندی ارزشیابی های آموزشی با توجه به زمان و هدف استفاده۲۸
- ارزشییابی آغازین
- ارزشیابی تکوینی
- ارزشیابی تشخیصی
- ارزشیابی تراکمی
ارزشیابی تکوینی از دیدگاه صاحب نظران۳۰
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای معلمان۳۳
- بازخوردبه معلمان
- کنترل کیفیت
- به کارگیری راه های نوین یاددهی
- پیش بینی نتایج ارزشیابی تراکمی
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای یادگیرندگان۳۵
- کمک به یادگیری دقیق واحدهای یادگیری
- ارائۀ بازخورد و آگاهی از نتایج
- تسلط آموزی
- تشخیص مشکلات و نارسایی های یادگیری
بازخورد۳۶
انواع بازخورد۴۰
- بازخورد عملکردی
بازخورد انگیرشی
- بازخورد اسنادی
- بازخورد راهبردی
جمع بندی نظری۴۱
مدل ارائۀ بازخورد۴۲
- مراحل ارائۀ بازخورد
هفت اصل اساسی در ارائۀ بازخورد۴۳
پیشینۀ پژوهشی هفت اصل در ارائۀ بازخورد۴۴
- اصل اول۴۴
- اصل دوم۴۵
- اصل سوم۴۶
- اصل چهارم۴۷
- اصل پنجم۴۹
- اصل ششم۵۰
- اصل هفتم۵۱
جمع بندی کلی۵۱
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش انجام تحقیق۶۶
طرح تحقیق۶۶
جامعۀ اماری۶۸
نمونه و روش نمونه گیری۶۸
روش اجرا و ابزار جمع آوری اطلاعات۶۹
روش اجرای تحقیق۶۹
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات۶۹
ویژگی های تحقیق نیمه آزمایشی۶۹
طرح در روش نیمه تجربی۷۰
اعتبار درونی تحقیق۷۰
عوامل موثر بر اعتبار درونی۷۰
ابزار جمع آوری اطلاعات۷۲
- پرسش نامۀ خودکارآمدی عمومی۷۲
- روایی سازۀ مقیاس خودکارآمدی۷۳
- روایی ملاکی مقیاس خودکارآمدی۷۳
- پایایی مقیاس خودکارآمدی و روش نمره گذاری۷۴
- پرسش نامۀ خودکارآمدی تحصیلی(پایایی و روایی)۷۴
- پرسش نامۀ راهبردهای یادگیری خودتنظیم(پایایی و روایی)۷۴
- بازخورد(مدل بازخورد اصلاحی باتلر و وین، ۱۹۹۵)۷۵
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه۷۸
نتایج توصیفی تحقیق۷۹
یافته های استنباطی پژوهش۸۴
- تحلیل واریانس یک طرفه F جهت تجزیه و تحلیل تفاوت بین گروه ها در پیش آزمون(آزمودنی های پسر)۸۴
- تحلیل واریانس یک طرفه F جهت تجزیه و تحلیل تفاوت بین گروه ها در پیش آزمون(آزمودنی های دختر)۸۵
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی تحصیلی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۶
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی عمومی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۷
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای شناختی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۸
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای فراشناختی در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۸۹
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم در گروه های آزمایش ۱ و کنترل(پسر و دختر)۹۰
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی تحصیلی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۱
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر خودکارآمدی عمومی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۲
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای شناختی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۳
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای فراشناختی در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۴
- آزمون t نمرات اختلافی متغیر راهبردهای یادگیری خودتنظیم در گروه های آزمایش ۲ و کنترل(پسر و دختر)۹۵
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه۹۷
بحث۹۸
- فرضیۀ اول۹۸
- فرضیۀ دوم۹۹
- فرضیه سوم۱۰۰
- فرضیه چهارم۱۰۱
- فرضیۀ پنجم۱۰۳
- سوال اول۱۰۵
- سوال دوم۱۰۶
- سوال سوم۱۰۸
نتیجه گیری۱۱۳
محدودیت های پژوهش۱۱۴
پیشنهادات اجرایی بر گرفته از نتایج تحقیق۱۱۴
پیشنهاداتی برای پژوهش های آینده۱۱۴
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
بررسی تاثیر آسیبهای تعطیلات بر عملکرد آموزشی و عملکرد رفتاری دانش آموزان از دیدگاه مدیران، دبیران و دانش آموزان شهر مرودشت
فصل اول:کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۳-۱- اهمیت و ضرورت ۴-۱- هدف کلی ۵-۱- اهداف جزئی ۶-۱- فرضیه…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
قوانین ثبت دیدگاه