چکیده
فصل اول : کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ اهمیت موضوع
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ چهارچوب نظری تحقیق
۱-۶ فرضیههای تحقیق
۱-۷ تعاریف نظری و عملیاتی پژوهش
۱-۷-۱ تعاریف نظری
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی
۱-۸ قلمرو تحقیق
۱-۸-۱ قلمرو موضوعی
۱-۸-۲ قلمرو مکانی
۱-۸-۳ قلمرو زمانی
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲ توانمندسازی
۲-۲-۱ سیر تاریخی مطالعه توانمندسازی
۲-۲-۲ سیر تکاملی سبک مدیریت
۲-۲-۳ مراحل توانمندسازی
۲-۲-۴ سطوح توانمندسازی
۲-۲-۵ اصول توانمندسازی
۲-۲-۶ مدل های توانمندسازی
۲-۲-۷ مدل های اقتضایی
۲-۲-۸ مدل توماس وولتهوس
۲-۲-۹ پارادایمهای توانمندسازی
۲-۲-۱۰ رویکردهای توانمندسازی
۲-۲-۱۰-۱ رویکرد مکانیکی
۲-۲-۱۰-۲ رویکرد ارگانیکی
۲-۲-۱۱ ابعاد توانمندسازی
۲-۲-۱۲ برنامههای توانمندسازی
۲-۲-۱۳ ویژگی های نظام موفق پیشنهادها
۲-۲-۱۴ سازههای اثربخش در توانافزایی کارکنان
۲-۲-۱۵ راهبردهای مدیریتی در توانمندسازی کارکنان
۲-۲-۱۶ عوامل سازمانی ـ سیستمی مؤثر بر توانمندسازی
۲-۲-۱۷ نشانههای محیطهای غیرتوانمند(کانونی،۲۰۱۳).
۲-۲-۱۸ ویژگیهای سازمان توانمند
۲-۳ جوتیمی
۲-۳-۱ انواع تیم
۲-۳-۲ گروه های کاری و تیم های کاری
۲-۳-۴ تفاوت تیم با گروه
۲-۳-۵ اندازه تیم
۲-۳-۶ نقش های تیم
۲-۳-۷ عوامل حیاتی موفقیت تیم
۲-۳-۸ ویژگی های تیم
۲-۳-۹ پنج دشمن کار تیمی
۲-۳-۱۰ موانع کار تیمی
۲-۳-۱۱ ابعاد تیم
۲-۴ اشتراک دانش
۲-۴-۱ انواع دانش
۲-۴-۲ خصوصیات دانش
۲-۴-۳ فنون فراهم آوردن دانش
۲-۴-۴ تعریف اشتراک دانش
۲-۴-۵ عوامل فردی مؤثر بر اشتراک دانش
۲-۴-۶ عوامل سازمانی مؤثر برای شرکت در فعالیت های اشتراک دانش
۲-۴-۷ موانع و عوامل بازدارنده اشتراک دانش
۲-۴-۷-۱ موانع مربوط به نیروی انسانی در فرایند اشتراک دانش
۲-۴-۷-۲ موانع مربوط به سازمان در فرایند اشتراک دانش
۲-۴-۷-۳ موانع مربوط به فناوری در فرایند اشتراک دانش
۲-۵ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ تحقیقات داخلی
۲-۵-۲ تحقیقات خارجی
فصل سوم : اجرای تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش و قلمرو تحقیق
۳-۳ جامعه و نمونه آماری تحقیق
۳-۴ ابزارهای گردآوری دادهها
۳-۵ ویژگی فنی ابزارِ تحقیق (روایی و پایایی)
۳-۶ فنون تحلیل دادهها
فصل چهارم : یافته های تحقیق
فصل چهارم : یافته های تحقیق
۴-۱ مقدمه
۴-۲ یافته های توصیفی پژوهش
۴-۲-۱ جنسیت
۴-۲- ۲ سابقه خدمت
۴-۲- ۳ تحصیلات
۴-۲- ۴ سن
۴-۲- ۵ وضعیت تأهل
۴-۲- ۶ وضعیت استخدامی
۴-۳ یافته های پژوهش
۴-۳-۱ بین جو تیمی و نگرش به اشتراک دانش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.
۴-۳-۲ بین جو تیمی و رفتار تسهیم دانش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.
۴-۳-۳ بین توانمندسازی رهبری و نگرش به اشتراک دانش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.
۴-۳-۴ بین توانمندسازی رهبری و رفتار تسهیم دانش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.
۴-۳-۵ بین نگرش و رفتار تسهیم دانش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد.
۴-۳-۶ بین گروه سنی و رفتار تسهیم دانش کارکنان تفاوت معناداری وجود دارد.
۴-۳-۷ بین جنسیت و رفتار تسهیم دانش کارکنان تفاوت معناداری وجود دارد.
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه
۵-۲ خلاصه پژوهش
۵-۳ بحث و نتیجهگیری
۵-۳-۱ بین جو تیمی و نگرش به اشتراک دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت رابطه معناداری وجود دارد.
۵-۳-۲ بین جو تیمی و رفتار تسهیم دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت رابطه معناداری وجود دارد.
۵-۳-۳ بین توانمندسازی رهبری و نگرش به اشتراک دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت رابطه معناداری وجود دارد.
۵-۳-۴ بین توانمندسازی رهبری و رفتار تسهیم دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت رابطه معناداری وجود دارد.
۵-۳-۵ بین نگرش و رفتار تسهیم دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت رابطه معناداری وجود دارد.
۵-۳-۶ بین گروه سنی و رفتار تسهیم دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت تفاوت معناداری وجود دارد.
۵-۳-۷ بین جنسیت و رفتار تسهیم دانش کارکنان گروه های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه ۲رشت تفاوت معناداری وجود دارد.
۵-۴ محدودیتهای پژوهش
۵-۵ پیشنهادها
۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی
۵-۵-۲ پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه