جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

جستجوی تجربه ی مددجویان از اقامت در کانون اصلاح و تربیت استان تهران ( سال 1392- 1391 )

خانهپژوهش هامدیریتجستجوی تجربه ی مددجویان از اقامت در کانون اصلاح و تربیت استان تهران ( سال 1392- 1391 )
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱ مقدمه

۱-۲ بیان مسأله

۱-۳ اهمیت و ضرورت

۱-۴ بیان واژه

۱-۵ مبانی نظری پژوهش

۱-۶ اهداف پژوهش

۱-۶-۱ هدف کلی

۱-۶-۲ اهداف اختصاصی

۱-۶-۳ اهداف کاربردی

۱-۷ سوال های پژوهش

فصل دوم : پیشینه پژوهش

۲-۱ مقدمه

۲-۲ کودک

۲-۲-۱ تعریف کودک

۲-۲-۲ دوران کودکی

۲-۳ نوجوانی

۲-۳-۱ تئوری های نوجوانی

۲-۳-۲ دو دوره در تحولات نوجوانی

۲-۳-۳ برخی از ویژگی های عمومی رفتار نوجوانان

۲-۳-۴ برخی از مسایل و مشکلات پیش روی نوجوانان و جوانان ۲۳

۲-۴ مفاهیم بزهکاری

۲-۴-۱ تعریف بزه

۲-۴-۲ بزهکاری

۲-۴-۳  بزهکار

۲-۴-۴ تاریخچه مفهومی بزهکاری

۲-۴-۵علل بزهکاری

۲-۴-۶دیدگاه های نظری بزهکاری

۲-۴-۷ انواع بزهکاری

۲-۴-۸نوجوانی و بزهکاری

۲- ۵  تاریخچه مجازات کودکان معارض قانون ( بزهکار )

۲- ۶ تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت

۲- ۶- ۱ تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در جهان

۲- ۶- ۲ تاریخچه شکل گیری کانون های اصلاح و تربیت در ایران

۲- ۷ انواع موسسات اصلاحی – تربیتی نوجوانان معارض قانون

۲-۷-۱ محیط نگهداری بسته

۲-۷-۲ محیط نگهداری نیمه باز

۲-۷-۳ محیط نگهداری باز

۲-۸ پاسخ اجتماعی به نوجوانان معارض قانون در ایران

۲-۸-۱ سن مسوولیت کیفری نوجوانان معارض قانون در ایران

۲-۹ معرفی کانون اصلاح و تربیت استان تهران

۲-۹-۱ واحدهای تشکیل دهنده کانون اصلاح و تربیت استان تهران

۲-۹-۱- ۱ واحد مدیریت کانون

۲-۹-۱-۲ واحد مددکاری و خدمات اجتماعی

۲-۹-۱-۳ واحد فرهنگی کانون

۲-۹-۲ کارکردهای کانون اصلاح و تربیت

۲-۹-۲-۱ اقدامات تامینی کانون اصلاح و تربیت

۲-۹-۲- ۲ اقدامات تربیتی و اصلاحی

۲-۹-۲ -۳ اقدامات رفاهی کانون اصلاح و تربیت

۲-۹-۲ -۴ مراقبت های پس از آزادی

۲-۹-۳  برنامه روزانه مددجویان در کانون اصلاح و تربیت استان تهران

۲-۹-۳-۱  برنامه روزانه مددجویان دختر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران

۲-۹-۳-۲  برنامه روزانه مددجویان پسر در کانون اصلاح و تربیت استان تهران

۲-۱۰ واژه شناسی نظام زندانبانی

۲-۱۰- ۱ حبس

۲-۱۰- ۲ خودزنی

۲-۱۰-۳ ملاقات در زندان و کانون های اصلاح و تربیت

۲-۱۰-۳- ۱  انواع ملاقات در زندان

۲ – ۱۱ قواعد سازمان ملل متحد برای حمایت از نوجوانان محروم از آزادی

۱ مبحث دیدگاه های بنیادین

قاعده ۱

۲  مبحث اهداف نگهداری در موسسات

قاعده ۲۹

۳  مبحث عدالت ویژه نوجوانان

ماده ۲۴

قاعده ۴

۳  مبحث پذیرش و ثبت در موسسات

قاعده ۶

قاعده ۲۲

قاعده ۲۴

قاعده ۲۵

۳  مبحث جداسازی و فردی کردن رفتار

قاعده ۲۶

قاعده ۲۹

۴  مبحث طبقه بندی و استقرار

قاعده ۲۷

قاعده ۲۸

قاعده ۳۰

۵  مبحث مدیریت مجازات بزهکاران جوان

۶  مبحث کارکنان موسسه نوجوانان

بند اول : کلیات

قاعده ۸۱

قاعده ۸۲

قاعده ۸۳

قاعده ۸۴

قاعده ۸۵

قاعده ۸۶

بند دوم : قواعد رفتار

قاعده ۸۷

۷  مبحث تدارک برنامه ها

گفتار اول : کلیات

قاعده ۱۱

قاعده ۱۲

قاعده ۱۳

قاعده ۲۶

گفتار سوم : مساعدت در حین مجازات

بند اول : کلیات

قاعده ۲۶

بند دوم : آموزش

گفتار اول : برنامه های آموزشی

گفتار دوم : دسترسی برابر به برنامه های آموزشی

قاعده ۳۸

قاعده ۳۹

قاعده ۴۰

قاعده ۴۱

بند سوم :

قاعده ۴۲

قاعده ۴۳

قاعده ۴۴

قاعده ۴۵

قاعده ۴۶

بند چهارم : تفریح و سرگرمی

قاعده ۴۷

بند پنجم : مذهب

قاعده ۴۸

بند ششم : مراقبت های پزشکی

قاعده ۴۹

قاعده ۵۰

قاعده ۵۱

قاعده ۵۲

قاعده ۵۳

قاعده ۵۴

قاعده ۵۵

۸  مبحث خدمات بهداشتی نوجوانان

گفتار اول : حمایت از سلامتی و رفتار نوجوانان

قاعده ۸۷

۹  مبحث خدمات بهداشتی زنان

قاعده ۲۳

گفتار دوم : محیط فیزیکی و محل اقامت

قاعده ۳۱

قاعده ۳۲

قاعده ۳۳

قاعده ۳۴

قاعده ۳۵

گفتار سوم : لباس

قاعده

گفتار چهارم : غذا

۱۰  مبحث محدودیت های بازدارنده بدنی و استفاده از زور

۱۱  مبحث تجهیزات محدود کننده نوجوانان

بازرسی ها

سرشماری ها

۱۲ : مبحث حقوق در طی بازداشت و حبس

اعلام حبس ، انتقال ، بیماری ، آسیب و مرگ

قاعده

تماس با جهان خارج

۱۳ : مبحث روش های انضباطی ناظر بر نوجوانان

قاعده

۱۴ : مبحث ملاقات

بازرسی ملاقات کنندگان

۱۴ : مبحث زندانیان خارجی

۲ – ۱۲ پیمان نامه جهانی حقوق کودک

ماده ۳۷

۲ – ۱۳ حقوق بشر افراد محبوس

۲ – ۱۴ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان

۲ – ۱۵ آیین‌نامه اجرایی کانون اصلاح و تربیت

فصل اول : سازمان کانون اصلاح و تربیت‌

فصل دوم : وظایف مسئولین کانون اصلاح و تربیت‌

فصل سوم ـ مقررات انضباطی‌ ، تشویقی و پایان دوره نگاهداری اطفال‌

فصل چهارم ـ مقررات مربوط به مشاورین دادگاههای‌ اطفال و مددکاران اجتماعی‌

۲ – ۱۶ مروری بر پژوهش های پیشین

۲ – ۱۶ – ۱ مطالعات داخلی

۲ – ۱۶ – ۲ مطالعات خارجی

فصل سوم: روش شناسی

۳-۱ نوع مطالعه

۳-۲ جامعه مورد بررسی

۳-۳ محیط پژوهش

۳-۴  معیارهای انتخاب افراد مورد مطالعه

۳-۵ معیارهای خروج از مطالعه

۳-۶  نمونه و روش نمونه­گیری

۳-۷  ابزار جمع آوری داده ها

۳-۷- ۱ مشاهده مشارکتی

۳-۷- ۲ یادداشت در عرصه

۳-۷-۳ بحث گروهی متمرکز

۳-۷ – ۴ مصاحبه

۳-۷ – ۴-۱  راهنمای سوالات

۳-۸  روش اجرای پژوهش

۳-۹ روش تحلیل داده ها

۳-۹- ۱ مرحله آماده سازی داده ها

۳-۹- ۲  مرحله سازماندهی داده ها

۳-۹-۳  مرحله خلاصه سازی و گزارش یافته ها

۳-۱۰  دقت و اعتبار داده ها

۳-۱۱  ملاحظات اخلاقی

فصل چهارم: یافته ­ها

مقدمه

۴ – ۱ یافته های دموگرافیک ۱۳۹

۴-۲ یافته­ های طبقه شناخت تعامل مددجویان با یکدیگر

۴- ۳ یافته­ های طبقه شناخت تعامل مددجویان و کارکنان

۴-۴ یافته ­های طبقه شناخت ارتباط مددجویان با محیط و امکانات

۴-۵  یافته­ های طبقه شناخت تعامل مددجویان و خانواده

۴-۶  یافته­های طبقه شناخت تجارب شخصی مددجویان

فصل پنجم: بحث و نتیجه­ گیری

۵-۱ تفسیر نتایج شناخت تعامل مددجویان با یکدیگر و مقایسه با مطالعات مشابه

نتیجه گیری شناخت تعامل مددجویان با یکدیگر

۵-۲ تفسیر نتایج شناخت تعامل مددجویان و کارکنان حرفه ای و مقایسه با مطالعات مشابه

نتیجه گیری شناخت تعامل مددجویان و کارکنان حرفه ای

۵-۳  تفسیر نتایج شناخت ارتباط مددجویان با محیط و امکانات و مقایسه با مطالعات مشابه

نتیجه گیری شناخت ارتباط مددجویان با محیط و امکانات۳۶۳

۵-۴ تفسیر نتایج شناخت تعامل مددجویان و خانواده و مقایسه با مطالعات مشابه

نتیجه گیری شناخت تعامل مددجویان و خانواده

۵-۵  تفسیر نتایج شناخت تجارب شخصی مددجویان و مقایسه با مطالعات مشابه

نتیجه گیری شناخت تجارب شخصی مددجویان

۵ – ۶ بحث و نتیجه گیری نهایی ۳۸۰

۵-۷ پیشنهادات کاربردی

۵-۸ پیشنهادات پژوهشی

برچسب: دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دولتی دانلود مقاله مدیریت موضوع پایان نامه مدیریت

محصول های مرتبط

بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی

فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیه‌های تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…

بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی

فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…

بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری

بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…

تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان

تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…

تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان

  فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: دولتی، مدیریت
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت