هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش توصیفی-پیمایشی است، و جامعه مورد بررسی را خبرگان و کارشناسان ارشد حوزه مورد مطالعه تشکیل میدهند. پرسشنامه بین تعداد ۵۰ نفر از کارشناسان توزیع گشت. برای جمع آوری دادههای پژوهش از مصاحبه و ابزار پرسشنامه استفاده گردیده است. پرسشنامه خبره جهت اولویتبندی معیارهای اصلی انتخاب و روش انجام پروژه با استفاده از تکنیکهای مبتنی بر مقایسه زوجی مورد استفاده یعنی ANP می باشد در نهایت نتایج تحقیق نشان داد که معیار پیشبرد فروش در اولویت اول معیار های اصلی قرار گرفت و معیار های روابط عمومی، تبلیغات و آگهی و فروش شخصی به ترتیب در اولویت های بعدی قرار گرفتند . در اولویت بندی زیر معیار ها که بصورت زوجی مورد مقایسه قرار گرفتند نیز برای معیار تبلیغات و آگهی زیر معیارتلویزیون در اولویت اول ، برای معیار پیشبرد فروش زیر معیار شرکت در نمایشگاهها در اولویت اول ، برای معیار روابط عمومی زیر معیار نشر مقالات علمی در اولویت اول و برای معیار فروش شخصی زیر معیار فروش حضوری در اولویت اول قرار گرفتند. در گام بعدی برای انعکاس ارتباطات متقابل میان زیر معیار ها از تکنیک دیمتل استفاده شد که بر اساس نتایج بدست آمده زیر معیار نشر مقالات علمی از بیشترین تاثیر گذاری و تاثیر پذیری برخورداربود.
فایل : word
تعداد صفحات : 129
فصل اول:کلیات تحقیق
مقدمه۳
بیان مساله۴
ضرورت تحقیق۵
اهداف تحقیق۶
سوالات تحقیق۷
۱-۶ فرضیه تحقیق۷
۱-۷ روش تحقیق۷
۱-۸ قلمرو مکانی و زمانی تحقیق۸
۱-۹ تعریف واژگان گلیدی۸
فصل دوم : ادبیات پژوهش
۲-۱ آمیخته بازاریابی۱۰
۲-۱-۲ بازاریابی رابطه ای و بازاریابی سنتی۱۷
۲-۱-۳ فعالیت های ترفیعی و تبلیغی۱۷
۲-۱-۴ هدف گذاری آمیخته ترفیع۲۰
۲-۱-۴-۱ اهمیت هدف گذاری۲۱
۲-۱-۴-۲ تحول استراتژی های ترفیع۲۲
۲-۱-۴-۳ استراتژی ترفیع و ارتباطات منسجم۲۳
۲-۱-۴-۴ تحقیقات بازار و استراتژی ترفیع۲۴
۲-۱-۴-۵ فرآیند هدف گذاری ترفیع۲۵
۲-۱-۵ هرم آمیخته ترفیع۲۸
۲-۱-۶ روابط عمومی(تاریخچه، اصول، مفاهیم و کاربرد)۳۱
۲-۱-۶-۱ تعریف روابط عمومی ۳۳
۲-۱-۶-۲ تاریخچه روابط عمومی۳۳
۲-۱-۶-۳ فرد در روابط عمومی۳۶
۲-۱-۶-۴ وظایف روابط عمومی۳۶
۲-۱-۶-۵ اصول روابط عمومی۳۷
۲-۱-۶-۶ ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسایل ارتباط جمعی۳۹
۲-۱-۷ پیشبرد فروش۳۹
۲-۱-۷-۱ تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش۴۰
۲-۱-۸ فروش شخصی۴۱
۲-۱-۹ تبلیغات و آگهی۴۳
بخش دوم :مروری بر مطالعات انجام شده۴۸
۲-۲-۱ تحقیقات داخلی۴۸
۲-۲-۲ تحقیقات خارجی۵۱
بخش سوم : معرفی شرکت مورد مطالعه (اسنوا)۵۲
فصل سوم: روش شناسی یا متدولوژی تحقیق
۳-۱ مقدمه۵۷
۳-۲ روش پژوهش۵۷
۳-۳ جامعه و نمونه مورد بررسی۵۸
۳-۴ روش و ابزار گرد آوری اطلاعات۵۹
۳-۵ روائی و پایائی پرسشنامه خبره۶۱
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات۶۲
۳-۶-۱ الگوریتم استفاده از ANP62
۳-۶-۲ تکنیک دیماتل۶۷
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده
۴-۱ مقدمه۷۱
۴-۲ طراحی مدل فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)71
۴-۳ تعیین اولویت بر اساس هدف۷۳
۴-۴ مقایسه زوجی زیر معیار ها۷۴
۴-۴-۱ تعیین اولویت زیر معیار های تبلیغات و آگهی۷۵
۴-۴-۲ تعیین اولویت زیر معیارهای پیشبرد فروش۷۶
۴-۴-۳ تعیین اولویت زیر معیار های روابط عمومی۷۷
۴-۴-۴ تعیین اولویت زیر معیار های فروش شخصی۷۹
۴-۵ الگوی روابط بین متغیر ها با تکنیک DEMATEL80
۴-۶ اولویت نهائی شاخص های مدل با تگنیک ANP85
فصل پنجم: خلاصه بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه۹۰
۵-۲ خلاصه پژوهش۹۱
۵-۳ نتایج پژوهش و بحث۹۲
۵-۴ محدودیت های پژوهش۹۴
۵-۴-۱ محدودیت های در اختیار محقق۹۴
۵-۴-۲ محدودیت های خارج از اختیار محقق۹۵
۵-۵ مقایسه نتایج تحقیق با مطالعات قبلی۹۵
۵-۶ پیشنهادات جانبی۹۶
۵-۷ پیشنهاداتی برای مدیران شرکت اسنوا۹۷
۵-۸ پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی۹۸
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- بیان ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیه…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه