اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان و طرح مسأله ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۳-۱ هدف اصلی ۱-۳-۲ اهداف فرعی…
اثر بازارچه های مرزی بر گردشگری خرید
فصل اول : کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ اهمیت و ضرورت موضوع: ۳-۱گزاره های تحقیق: ۱-۳- ۱پرسش های اصلی و فرعی:…
اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری
فصل اول ۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳- گزاره های تحقیق ۱-۴- فرضیه های تحقیق ۱-۵- هدف های تحقیق یا…
اثر لذت جویی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله تحقیق ۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) سؤالات…
اثرات اقتصادی توسعه گردشگری بر شکوفایی صنایع دستی ایران
مقدمه ۱-۱ – بیان مسئله ۲-۱- اهمیت و ضرورت موضوع ۳-۱- اهداف و سوالات تحقیق ۱-۳-۱- هدف اصلی تحقیق ۲-۳-۱-…
ادراکات مصرف کننده از الزامات و پیامدهای مسئولیت اجتماعی سازمان (تحقیقی پیرامون گروه تولیدی پاکشو)
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫مقدمه ۱ – ۲ . بیان مساله تحقیق ۱ – ۳ . اهمیت وضرورت تحقیق ۱…
ارائه مدل بهینه برای اگزیم بانک ایران
فصل اول (کلیات تحقیق و اهمیت موضوع) ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان و اهمیت موضوع ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-سوالها و فرضیات تحقیق ۱-۵-متغیرهای…
ارائه مدلی برای گزینش استراتژی های توسعه برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی ایران)
فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق مقدمه تعریف مسئله هدف از اجراء توجیه ضرورت انجام طرح روش تحقیق سوالات…
ارائه یک مدل ریاضی برای برنامه ریزی دوسطحی در انتخاب تامین کننده با توجه به کاهش هزینه خرید و افزایش رضایت مندی مشتری
فصل اول کلیات: تحقیق شامل تشریح موضوع، ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، نوآوری تحقیق و اهمیت آن ارائه شده است. فصل دوم،:…
ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری در ” مطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه”
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه۳ ۱-۲بیان مساله۴ ۱-۳اهمیت و ضرورت انجام تحقیق۵ ۱-۴اهداف مشخص پژوهش۷ ۱-۵فرضیه های تحقیق۸ ۱-۶قلمرو پژوهش۸…
ارزیابی تأثیر استفاده از نوع کانال توزیع بر تنظیم قیمت کالا (مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده مواد لبنی در استان گیلان)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- سوالات اصلی…
ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات
در محیط رقابتی امروز توانمند سازی یکی از ابزارهای نوین برای کمک به مدیران در جهت تعالی سازمانها وتوسعه بازارهاست.…