بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات دهان به دهان مشتریان با میانجی گری وفاداری مشتری شعب بانک ملی شهرستان رودسر
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسأله ۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) چارچوب نظری…
بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف…
بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی بر توسعه و تقویت گردشگری در استان ایلام
فصل اول مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ اهداف تحقیق ۱-۴ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۵ چارچوب نظری تحقیق ۱-۶ فرضیه…
بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی در استان کرمانشاه
فصل اول مقدمه: ۱- بیان مسئله: ۱ – ۱ موضوع : ۱ – ۲ اهمیت و ضرورت تحقیق: ۱…
بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۴ – اهداف تحقیق(علمی وکاربردی) ۱-۵…
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
فصل اول مقدمه ۱-۱بیان مساله ۱-۲ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۳ اهداف مشخص تحقیق ۱-۴ فرضیه های تحقیق ۱-۵…
بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید
فصل اول : کلیات تحقیق ۱ ۱-مقدمه ۲-۱بیان مساله ۳-۱ضرورت و اهمیت انجام تحقی ۴-۱ پیشینه تحقیق ۵-۱ اهداف تحقیق…
بررسی تاثیر انتصاب های مبتنی بر شایستگی مدیران بر بهره وری نیروی انسانی بانک ملت استان اردبیل
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- سوالات تحقیق…
بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۳-۱-هدف اصلی ۱-۳-۲-اهداف فرعی…
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های تولید کننده مبلمان و دکوراسیون منزل در شهرک صنعتی خرمدشت تهران
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ مدل مفهومی تحقیق ۱-۴ اهداف ۱-۴-۱ اهداف اصلی تحقیق…
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه:۲ ۱-۲- بیان مساله:۳ ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق:۴ ۱-۴- اهداف تحقیق: ۶ ۱-۴- ۱-…
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان رشت
فصل اول کلیات تحقیق ۱ – ۱) مقدمه ۱ – ۲)بیان مسئله ۱-۳ )ضرورت واهمیت تحقیق ۱-۴) اهداف تحقیقی ۱-۵)…