فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ بیان مسئله پژوهش
۱-۲ اهیمت پژوهش
۱-۳ اهداف پژوهش
۱-۳-۱ اهداف آرمانی
۱-۳-۲ اهدف کلی
۱-۳-۳ اهداف ویژه و کاربردی
۱-۴ فرضیه های پژوهش
۱-۵ سوالات پژوهش
۱-۶ روش تحقیق
۱-۷ تعریف واژهها
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
۲-۱ مفاهیم
۲-۱-۱ داده
۲-۱-۲- اطلاعات
۲-۱-۳- سیستم
۲-۱-۴ مدیریت
۲-۱-۵ سیستم های اطلاعاتی
۲-۱-۶- سیستم اطلاعات مدیریت
۲-۱-۷ سیستم اطلاعات بهداشتی
۲-۱-۸ نظام مراقبت
۲-۱-۹ معماری سیستم
۲-۱-۱۰ معماری نرم افزار
۲-۱-۱۱ معماری سیستم اطلاعاتی
۲-۲ اهمیت و نقش طراحی معماری برای سیستم ها
۲-۳ طراحی فرایندهای سیستم های اطلاعاتی
۲-۳-۱- تعریف فرایند
۲-۳-۲ فرایند های کسب و کار/فرایند های سیستم اطلاعاتی
۲-۳-۳- رویکرد های طراحی فرایند های سیستم های اطلاعاتی
۲-۳-۴- اصول طراحی فرایندهای سیستم های اطلاعاتی
۲-۴ فرایند تهیه معماری سیستم های اطلاعاتی
۲-۴-۱ تهیه برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات
۲-۴-۲- تهیه برنامه سیستم های اطلاعات استراتژیک
۲-۴-۳ پشتیبانی از موقعیت رقابتی سازمان
۲-۴-۴ تهیه معماری وضع موجود
۲-۴-۵ تهیه معماری وضع مطلوب
۲-۵متدولوژی های طراحی توسعه سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۱ تعریف متدولوژی توسعه سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۲ ویژگی های متدولوژی ها و اجزاء آن ها
۲-۵-۳ مزایا متدولوژی ها
۲-۵-۴ مشکلات متدولوژی ها
۲-۵-۵ طبقه بندی متدولوژی ها
۲-۵-۶ متدهای چابک و پویا در توسعه سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۷ روش شناسی در طراحی سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۷-۱ تاریخچه رویکرد روش شناسانه در طراحی سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۷-۲- فرآیند ساخت سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۷-۳- روش های طرح ریزی سیستم های اطلاعاتی
۲-۵-۷-۳-الف- روش عامل موفقیت بحرانی CSF
۲-۵-۷-۳-ب-روش برنامه ریزی سیستم های تجاری BSP
۲-۵-۷-۳-ج- روش برنامه ریزی معماری سازمانی
۲-۵-۷-۳-د روش تحلیل پیوند
۲-۶ آشنایی با نظام مراقبت بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۲-۶-۱ کلیات و اصول مراقبت بیماریها
۲-۶-۲ اهداف نظام مراقبت
۲-۶-۳- اجزا مراقبت
۲-۶-۴ گردش اطلاعات در نظام مراقبت ایده آل
۲-۶-۵ نظام مراقبت ایده آل
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲ نوع پژوهش
۳-۳ جامعه پژوهش
۳-۴ حجم نمونه پژوهش
۳-۵ روش نمونه گیری
۳-۶ روش و ابزار گردآوری داده ها
۳-۷ روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافته های پژوهش
۴-۲-۱- شناخت وضعیت موجود نظام مراقبت بیماری ها دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۴-۲-۲- تعیین نیازهای اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت
بیماریها در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۴-۲-۲-۱- سرطان
۴-۲-۲-۲- ثبت بیماری ها روانی،خود کشی و اعتیاد
۴-۲-۲-۳- مننژیت
۴-۲-۲-۴- بیماری MS
۴-۲-۳- تعیینوضعیت مطلوب معماری سازمانی نظام مراقبت بیماریها در دانشگاه علوم پزشکی
هرمزگان
۴-۲-۳-۱- خانه شماره یک (چه چیز(داده) /حوزه برنامه ریز)
۴-۲-۳-۲- خانه شماره دو (وظیفه(چطور)/ حوزه برنامهریز)
۴-۲-۳-۳- خانه شماره سه (شبکه (کجا)/حوزه برنامه ریز)
۴-۲-۳-۴- خانه شماره چهارم (افراد(چه کسی)/حوزه برنامه ریز)
۴-۲-۳-۵-خانه شماره پنجم (زمان (کی)/حوزه برنامه ریز)
۴-۲-۳-۶- خانه شماره شش(انگیزه(چرا)/حوزه برنامه ریز)
۴-۲-۳-۷- خانه شماره هفت (داده(چه چیز)/حوزه مالک)
۴-۲-۳-۸- خانه شماره هشت (وظیفه(چطور)/حوزه مالک)
۴-۲-۳-۹- خانه شماره نه (شبکه(کجا)/حوزه مالک)
۴-۲-۳-۱۰- خانه شماره ده (افراد(چه کسی)/حوزه مالک)
۴-۲-۳-۱۱- خانه شماره یازده (زمان(کی)/حوزه مالک)
۴-۲-۳-۱۲- خانه شماره دوازدهم (انگیزه(چرا)/حوزه مالک)
۴-۲-۴- چالشهای موجود در عدم ارائه مطلوب سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها
دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
فصل پنجم: پیشنهادات پژوهش
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج سوالات پژوهش و بررسی یافته
۵-۳ پیشنهادات بر اساس یافته های تحقیق
۵-۳-۱- خانه شماره سیزدهم (داده(چه چیز)/حوزه طراح)
۵-۳-۲- خانه شماره چهاردهم(وظیفه(چطور)/حوزه طراح)
۵-۳-۳- خانه شماره پانزدهم (شبکه(کجا)/حوزه طراح)
۵-۳-۴- خانه شماره شانزدهم (افراد(چه کسی)/حوزه طراح)
۵-۳-۵- خانه شماره هفدهم (زمان(کی)/حوزه طراح)
۵-۳-۶- خانه شماره هیجدهم(انگیزه(چرا)/حوزه طراح)
۵-۴- بحث نظری تحقیق
۵-۵- محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه