جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

مطالعه تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر توانمندسازی دانش آموزان شهر تهران(‌مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه 6 تهران)

خانهپژوهش هاعلوم تربیتیمطالعه تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر توانمندسازی دانش آموزان شهر تهران(‌مطالعه موردی آموزش و پرورش منطقه 6 تهران)
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱-      مقدمه

۱-۲-      بیان مسئله

۱-۳-      ضرورت و اهمیت پژوهش

۱-۴-      اهداف پژوهش

۱-۵-      سوالات پژوهش

۱-۶-      فرضیه های پژوهش

۱-۷-      متغیرهای پژوهش

۱-۸-      تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش

۱-۸-۱-  تعریف مفهومی

۱-۸-۲-  تعریف عملیاتی

۱-۹-      قلمرو تحقیق

فصل دوم: ادبیات  پژوهش

۲-۱-      مقدمه

۲-۲-      مبانی نظری مدرسه هوشمند

۲-۲-۱-  مدرسه هوشمند

۲-۲-۲-  مفهوم مدارس هوشمند

۲-۲-۳-  تعریف جامع مدرسه هوشمند

۲-۲-۴-  چارچوب مفهومی مدارس هوشمند

۲-۲-۵-  مهمترین دلایل تأسیس مدارس هوشمند

۲-۲-۶-  مراحل هوشمند سازی مدارس

۲-۲-۶-۱-           برنامه ریزی و هدف گذاری

۲-۲-۶-۲-           تجهیز و آماده سازی مدرسه

۲-۲-۶-۳-           آموزش و تجهیز نیروی انسانی

۲-۲-۶-۴-           آماده سازی محتوا

۲-۲-۶-۵-           برگزاری کلاسهای آموزشی مبتنی بر محتوای چندرسانه ای

۲-۲-۶-۶-           ارزیابی و سنجش

۲-۲-۷-  مهم ترین مشکل مدیران در هوشمند سازی مدارس

۲-۲-۸-  ضرورت ایجاد مدرسه هوشمند

۲-۲-۹-  ضرورت تحوّل نظام آموزشی با استفاده از فناوری اطلاعات

۲-۲-۱۰-            مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی

۲-۲-۱۱-            اهداف مدارس هوشمند

۲-۲-۱۲-            بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور

۲-۲-۱۲-۱-         نبود قوانین و مقررات مورد نیاز در وزارتخانه

۲-۲-۱۲-۲-         فراهم نبودن زیر ساخت های مورد نیاز

۲-۲-۱۳-            عناصر اصلی مدارس هوشمند

۲-۲-۱۴-            آمادگی الکترونیکی

۲-۲-۱۵-            پیشینه هوشمند سازی مدارس

۲-۲-۱۵-۱-         پیشینه هوشمند سازی مدارس در جهان

۲-۲-۱۵-۲-         پیشینه ی هوشمند سازی مدارس در ایران

۲-۲-۱۶-            شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی

۲-۳-      مبانی نظری توانمند سازی

۲-۳-۱-  تعاریف و مفاهیم توانمند سازی

۲-۳-۲-  اهداف توانمند سازی

۲-۳-۳-  رویکرد های توانمند سازی

۲-۳-۴-  مدل های توانمند سازی

۲-۳-۵-  ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی

۲-۳-۵-۱-           احساس شایستگی  (خود اثر بخشی)

۲-۳-۵-۲-           احساس خود سامانی

۲-۳-۵-۳-           پذیرفتن شخصی نتیجه

۲-۳-۵-۴-           معنی دار بودن

۲-۳-۵-۵-           اعتماد

۲-۳-۶-  عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد

۲-۴-      پیشینه تجربی تحقیق

۲-۴-۱-  پیشینه داخلی تحقیق

۲-۴-۲-  پیشینه خارجی تحقیق

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

۳-۱-      مقدمه

۳-۲-      روش تحقیق

۳-۳-      روش و ابزار گرد آوری اطلاعات

۳-۴-      مدل مفهومی تحقیق

۳-۵-      روایی وپایایی پرسشنامه تحقیق

۳-۶-      مقیاس اندازه گیری

۳-۷-      جامعه و نمونه آماری تحقیق

۳-۸-      روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: تجزیه و  تحلیل داده ها

۴-۱-      مقدمه

۴-۲-      بخش تحلیل استنباطی تحقیق

۴-۳-    اولویت بندی تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر ابعاد توانمندسازی دانش آموزان

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱-      مقدمه

۵-۲-      نتایج تحقیق

۵-۳-      پیشنهادات تحقیق

۵-۳-۱-  پیشنهادات اجرایی

۵-۳-۲-  پیشنهادات پژهشی تحقیقی

۵-۴-      محدودیت‏های تحقیق

برچسب: دانلود پایان نامه علو تربیتی دانلود پایان نامه مدیریت آموزشی دانلود مقاله علوم تربیتی موضوع پایان نامه علوم تربیتی

محصول های مرتبط

اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی

    فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…

اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک

فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…

اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده

فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…

اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز

فصل اول: طرح تحقیق   مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیه‎های پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژه‎ها و اصطلاحات…

اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختردوره ابتدایی

فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…

بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم تربیتی، مدیریت آموزشی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت