جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان پسر دوره ی راهنمایی شهر تویسرکان سال تحصیلی 89 – 88

خانهپژوهش هاروانشناسی و مشاورهمقایسه اثربخشی روش های آموزشی سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان پسر دوره ی راهنمایی شهر تویسرکان سال تحصیلی 89 – 88
حالت مطالعه

چکیده

فصـــــل اوّل

کلیات پژوهش

مقدمه

۱ – ۱ بیان مسئله

۲ – ۱ اهمیت و ضرورت تحقیق

۳ – ۱ اهداف تحقیق

۴ – ۱ فرضیه های تحقیق

۵ – ۱ تبیین متغیرهای تحقیق

تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق

۶ – ۱ روش های آموزشی

۱– ۶ – ۱ آموزش به روش سخنرانی

۲ – ۶ – ۱ آموزش به روش بحث گروهی

۷ – ۱  یادگیری مهارت خودآگاهی

فصـــل دوم

پیشینه ی تحقیق

مقدمه

۱ – ۲ مهارت های زندگی

۲– ۲  مهارت های زندگی کدامند؟

۳- ۲ اجزاء مهم خودآگاهی

۱-۳-۲ ویژگی ها و صفات خود

۱-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های جسمانی

۲-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های هیجانی

۳-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های رفتاری

۲-۳-۲ شناخت توانایی ها ، استعدادها ، پیشرفت ها و تجربیان منفی

۳-۳-۲ شناخت نقاط قوت و ضعف

۴-۳-۲ عزت نفس و خودپنداره

۵-۳-۲ شناخت افکار و عقاید و ارزش های خود

۶-۳-۲ خودارزیابی صحیح

۴-۲ انواع اگاهی از خود

۵-۲ عوامل مؤثر در رشد خودآگاهی

۶-۲ موانع رشد خودآگاهی

۱-۶-۲ توقعات و انتظارات بیش از حد

۲-۶-۲ کمال طلبی

۳-۶-۲ غرورها

۷-۲ وپژگی های افراد خودآگاه

۸-۲ آموزش

۹-۲ یادگیری

۲-۹-۲ تعریف یادگیری

۴-۹-۲ اصول یادگیری

۱۰-۲ نظریه های آموزشی و یادگیری

۱-۱۰-۲ نظریه های رفتارگرایی

۲-۱۰-۲ نظریه های شناخت گرایی

۳-۱۰-۲ نظریه های ساخت گرایی یا سازندگی

۱۱-۲ الگوهای آموزشی

۱-۱۱-۲ الگوهای خبرپردازی

۲-۱۱-۲ الگوهای اجتماعی

۳-۱۱-۲ الگوهای فردی

۴-۱۱-۲ الگوهای نظام های رفتاری

۵-۱۱-۲ الگوهای آموزشی سازندگی

۱۲-۲ راهبردهای آموزشی

۱-۱۲-۲ آموزش مستقیم ( معلّم محور )

۱-۱-۱۲-۲ روش سخنرانی

۲-۱-۱۲-۲ پیشینه ی روش سخنرانی

۳-۱۲-۲ روش آموزش غیر مستقیم

۱-۳-۱۲-۲ روش آموزش تعاملی

۲-۳-۱۲-۲ آموزش به کمک بحث گروهی

۳-۳-۱۲-۲ مراحل آموزش به روش بحث گروهی

۴-۳-۱۲-۲ بحث گروه های کوچک

۴-۱۲-۲ راهبرد یادگیری از طریق تجربه

۵-۱۲-۲ مطالعه ی مستقل

۱۳-۲ مروری بر پژوهش های انجام شده

۱-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور

۲-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در خارج از کشور

۱۴-۲ جمع بندی پژوهش ها

فصـــل سوم

روش تحقیق

مقدمه

۱-۳ جامعه ی آماری

۲-۳ نمونه ی آماری و روش نمونه گیری

۳-۳ روش تحقیق

۴-۳ طرح تحقیق

۵-۳ ابزار اندازه گیری

۶-۳ شیوه نمره گذاری پرسشنامه خودآگاهی

۷-۳ روش اجرا و جمع آوری داده ها

۸-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصـــل چهارم

یافته های پژوهش

مقدمه

یافته های توصیفی

یافته های استنباطی

۱-۴ آزمون فرضیه ی اوّل

۲-۴ آزمون فرضیه ی دوّم

۳-۴ آزمون فرضیه ی سوّم

فصـــل پنجم

۱-۵ خلاصه و جمع بندی

۲-۵ بحث و نتیجه گیری

۳-۵ محدودیت ها

۴-۵ پیشنهادات

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی

فهرست منابع خارجی

برچسب: دانلود پایان نامه روانشناسی عمومی دانلود پایان نامه روانشناسی و مشاوره دانلود پایان نامه مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان پسر دوره ی راهنمایی شهر تویسرکان سال تحصیلی 89 - 88 دانلود مقاله روانشناسی عمومی دانلود مقاله روانشناسی و مشاوره دانلود مقاله مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان پسر دوره ی راهنمایی شهر تویسرکان سال تحصیلی 89 - 88

محصول های مرتبط

بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)

چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق   فرضیه ها و سوال ها…

بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS

فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…

بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87

فصل اول : کلیات ۱-۱  مقدمه ۱-۲  بیان مساله ۱-۳  ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴  اهداف پژوهش ۱-۵  فرضیه های…

بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …

چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…

آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران

چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…

ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: روانشناسی عمومی، روانشناسی و مشاوره
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت