فصـــــل اوّل
کلیات پژوهش
مقدمه
۱ – ۱ بیان مسئله
۲ – ۱ اهمیت و ضرورت تحقیق
۳ – ۱ اهداف تحقیق
۴ – ۱ فرضیه های تحقیق
۵ – ۱ تبیین متغیرهای تحقیق
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق
۶ – ۱ روش های آموزشی
۱– ۶ – ۱ آموزش به روش سخنرانی
۲ – ۶ – ۱ آموزش به روش بحث گروهی
۷ – ۱ یادگیری مهارت خودآگاهی
فصـــل دوم
پیشینه ی تحقیق
مقدمه
۱ – ۲ مهارت های زندگی
۲– ۲ مهارت های زندگی کدامند؟
۳- ۲ اجزاء مهم خودآگاهی
۱-۳-۲ ویژگی ها و صفات خود
۱-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های جسمانی
۲-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های هیجانی
۳-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های رفتاری
۲-۳-۲ شناخت توانایی ها ، استعدادها ، پیشرفت ها و تجربیان منفی
۳-۳-۲ شناخت نقاط قوت و ضعف
۴-۳-۲ عزت نفس و خودپنداره
۵-۳-۲ شناخت افکار و عقاید و ارزش های خود
۶-۳-۲ خودارزیابی صحیح
۴-۲ انواع اگاهی از خود
۵-۲ عوامل مؤثر در رشد خودآگاهی
۶-۲ موانع رشد خودآگاهی
۱-۶-۲ توقعات و انتظارات بیش از حد
۲-۶-۲ کمال طلبی
۳-۶-۲ غرورها
۷-۲ وپژگی های افراد خودآگاه
۸-۲ آموزش
۹-۲ یادگیری
۲-۹-۲ تعریف یادگیری
۴-۹-۲ اصول یادگیری
۱۰-۲ نظریه های آموزشی و یادگیری
۱-۱۰-۲ نظریه های رفتارگرایی
۲-۱۰-۲ نظریه های شناخت گرایی
۳-۱۰-۲ نظریه های ساخت گرایی یا سازندگی
۱۱-۲ الگوهای آموزشی
۱-۱۱-۲ الگوهای خبرپردازی
۲-۱۱-۲ الگوهای اجتماعی
۳-۱۱-۲ الگوهای فردی
۴-۱۱-۲ الگوهای نظام های رفتاری
۵-۱۱-۲ الگوهای آموزشی سازندگی
۱۲-۲ راهبردهای آموزشی
۱-۱۲-۲ آموزش مستقیم ( معلّم محور )
۱-۱-۱۲-۲ روش سخنرانی
۲-۱-۱۲-۲ پیشینه ی روش سخنرانی
۳-۱۲-۲ روش آموزش غیر مستقیم
۱-۳-۱۲-۲ روش آموزش تعاملی
۲-۳-۱۲-۲ آموزش به کمک بحث گروهی
۳-۳-۱۲-۲ مراحل آموزش به روش بحث گروهی
۴-۳-۱۲-۲ بحث گروه های کوچک
۴-۱۲-۲ راهبرد یادگیری از طریق تجربه
۵-۱۲-۲ مطالعه ی مستقل
۱۳-۲ مروری بر پژوهش های انجام شده
۱-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور
۲-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
۱۴-۲ جمع بندی پژوهش ها
فصـــل سوم
روش تحقیق
مقدمه
۱-۳ جامعه ی آماری
۲-۳ نمونه ی آماری و روش نمونه گیری
۳-۳ روش تحقیق
۴-۳ طرح تحقیق
۵-۳ ابزار اندازه گیری
۶-۳ شیوه نمره گذاری پرسشنامه خودآگاهی
۷-۳ روش اجرا و جمع آوری داده ها
۸-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصـــل چهارم
یافته های پژوهش
مقدمه
یافته های توصیفی
یافته های استنباطی
۱-۴ آزمون فرضیه ی اوّل
۲-۴ آزمون فرضیه ی دوّم
۳-۴ آزمون فرضیه ی سوّم
فصـــل پنجم
۱-۵ خلاصه و جمع بندی
۲-۵ بحث و نتیجه گیری
۳-۵ محدودیت ها
۴-۵ پیشنهادات
محصول های مرتبط
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
قوانین ثبت دیدگاه