فصـــــل اوّل
کلیات پژوهش
مقدمه
۱ – ۱ بیان مسئله
۲ – ۱ اهمیت و ضرورت تحقیق
۳ – ۱ اهداف تحقیق
۴ – ۱ فرضیه های تحقیق
۵ – ۱ تبیین متغیرهای تحقیق
تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق
۶ – ۱ روش های آموزشی
۱– ۶ – ۱ آموزش به روش سخنرانی
۲ – ۶ – ۱ آموزش به روش بحث گروهی
۷ – ۱ یادگیری مهارت خودآگاهی
فصـــل دوم
پیشینه ی تحقیق
مقدمه
۱ – ۲ مهارت های زندگی
۲– ۲ مهارت های زندگی کدامند؟
۳- ۲ اجزاء مهم خودآگاهی
۱-۳-۲ ویژگی ها و صفات خود
۱-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های جسمانی
۲-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های هیجانی
۳-۱-۳-۲ شناخت ویژگی های رفتاری
۲-۳-۲ شناخت توانایی ها ، استعدادها ، پیشرفت ها و تجربیان منفی
۳-۳-۲ شناخت نقاط قوت و ضعف
۴-۳-۲ عزت نفس و خودپنداره
۵-۳-۲ شناخت افکار و عقاید و ارزش های خود
۶-۳-۲ خودارزیابی صحیح
۴-۲ انواع اگاهی از خود
۵-۲ عوامل مؤثر در رشد خودآگاهی
۶-۲ موانع رشد خودآگاهی
۱-۶-۲ توقعات و انتظارات بیش از حد
۲-۶-۲ کمال طلبی
۳-۶-۲ غرورها
۷-۲ وپژگی های افراد خودآگاه
۸-۲ آموزش
۹-۲ یادگیری
۲-۹-۲ تعریف یادگیری
۴-۹-۲ اصول یادگیری
۱۰-۲ نظریه های آموزشی و یادگیری
۱-۱۰-۲ نظریه های رفتارگرایی
۲-۱۰-۲ نظریه های شناخت گرایی
۳-۱۰-۲ نظریه های ساخت گرایی یا سازندگی
۱۱-۲ الگوهای آموزشی
۱-۱۱-۲ الگوهای خبرپردازی
۲-۱۱-۲ الگوهای اجتماعی
۳-۱۱-۲ الگوهای فردی
۴-۱۱-۲ الگوهای نظام های رفتاری
۵-۱۱-۲ الگوهای آموزشی سازندگی
۱۲-۲ راهبردهای آموزشی
۱-۱۲-۲ آموزش مستقیم ( معلّم محور )
۱-۱-۱۲-۲ روش سخنرانی
۲-۱-۱۲-۲ پیشینه ی روش سخنرانی
۳-۱۲-۲ روش آموزش غیر مستقیم
۱-۳-۱۲-۲ روش آموزش تعاملی
۲-۳-۱۲-۲ آموزش به کمک بحث گروهی
۳-۳-۱۲-۲ مراحل آموزش به روش بحث گروهی
۴-۳-۱۲-۲ بحث گروه های کوچک
۴-۱۲-۲ راهبرد یادگیری از طریق تجربه
۵-۱۲-۲ مطالعه ی مستقل
۱۳-۲ مروری بر پژوهش های انجام شده
۱-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور
۲-۱۳-۲ پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
۱۴-۲ جمع بندی پژوهش ها
فصـــل سوم
روش تحقیق
مقدمه
۱-۳ جامعه ی آماری
۲-۳ نمونه ی آماری و روش نمونه گیری
۳-۳ روش تحقیق
۴-۳ طرح تحقیق
۵-۳ ابزار اندازه گیری
۶-۳ شیوه نمره گذاری پرسشنامه خودآگاهی
۷-۳ روش اجرا و جمع آوری داده ها
۸-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصـــل چهارم
یافته های پژوهش
مقدمه
یافته های توصیفی
یافته های استنباطی
۱-۴ آزمون فرضیه ی اوّل
۲-۴ آزمون فرضیه ی دوّم
۳-۴ آزمون فرضیه ی سوّم
فصـــل پنجم
۱-۵ خلاصه و جمع بندی
۲-۵ بحث و نتیجه گیری
۳-۵ محدودیت ها
۴-۵ پیشنهادات
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
قوانین ثبت دیدگاه