نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مساله
۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی ، کاربردی و ضرورتهای خاص انجام تحقیق )
۱-۵-سوالات تحقیق
۱-۷-فرضیه های تحقیق
۱-۸- قلمرو تحقیق
۱-۹-روش گردآوری اطلاعات ( میدانی ، کتابخانهای و غیره . . . )
۱-۱۰-تعاریف عملیاتی متغیرها
۲-۱-مقدمه
۲-۲- برنامهریزی نیروی انسانی (Human Resource Planning)
۲-۳- منابع و روشهای تامین نیرو
۲-۴-برنامه ریزی، جذب و تامین نیروی انسانی
۲-۵- ویژگیهای فرایند برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
۲-۶- تامین و تعدیل نیروی انسانی(مدیریت امور استخدامی)
۲-۷- نظام بهسازی منابع انسانی
۲-۸- سازمان و منابع انسانی
۲-۹-بررسی نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمانها
۲-۱۰-بررسی مبانی نظری نظام جذب و نگهداشت منابع انسانی
۲-۱۱-آموزش و پرورش وارتقاء مسیرشغلی کارکنان
۲-۱۱-۱-برنامه های آموزش و بهسازی نیروهای انسانی
۲-۱۱-۲-روش های آموزش کارکنان
۲-۱۱-۳- ساختار دوره های آموزشی کارکنان دولت
۲-۱۲-بهداشت وایمنی ، سلامت و نگهداری منابع انسانی
۲-۱۳-اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگه داری منابع انسانی.
۲-۱۴-تعاریف و مفاهیم ایمنی و بهداشت کار
۲-۱۵-روشهای متداول امور ایمنی و بهداشت صنعتی
۲-۱۵-۱- خدمات درمانی
۲-۱۵-۲- بیمه و بازنشستگی
۲-۱۶-نظام حقوق و مزایا
۲-۱۷- رضایت شغلی و ترک خدمت و عوامل موثر بر آن
۲-۱۸- مدیریت عملکرد Performance management
۲-۲۰-۱- رویکردهای نظام مدیریت عملکرد
۲-۱۹-روش های متداول ارزیابی عملکرد
ارزشــــیابی ۳۶۰ درجــه
۲-۲۰- مدیریت استراتژیک منابع انسانی در شرکت سونی
پیشنه تحقیق
پیشینه داخلی
۳-۱- مقدمه
نمودار ۳-۱: مراحل انجام تحقیق
۳-۲- روش انجام تحقیق
۳-۳- روش وابزارگردآوری اطلاعات(کتابخانه ای –میدانی)
جدول۳-۱: تفکیک فرضیه به سؤالات تحقیق
۳-۴- روایی و پایایی تحقیق
۳-۴-۱- پایایی پرسشنامه
۳-۴-۲- روایی پرسشنامه
۳-۵- جامعه آماری و روش نمونه گیری
۳-۶- تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها
۳-۶-۱ تجزیه و تحلیل واریانس فریدمن
۳-۶-۲ ضریب همبستگی اسپیرمن
۳-۶-۳- تحلیل رگرسیون
۳-۶-۴- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف
۴-۱-مقدمه
۴-۲:تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها
۴-۲-۱- جنسیت
جدول(۴-۱): توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان
نمودار(۴-۱): درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۲-۲-سن
جدول(۴-۲): توزیع فراوانی و درصد فراوانی رده های سنی پاسخ دهندگان
نمودار(۴-۲): درصد فراوانی رده های سنی پاسخ دهندگان
۴-۲-۳- تحصیلات
جدول(۴-۳): توزیع فراوانی و درصد فراوانی مدرک تحصیلی پاسخ دهندگان
نمودار(۴-۳): درصد فراوانی مدرک تحصیلی پاسخ دهندگان
۴-۲-۴- سابقه شغلی
جدول(۴-۴): توزیع فراوانی و درصد فراوانی سابقه خدمت پاسخ دهندگان
نمودار(۴-۴): درصد فراوانی سابقه خدمت پاسخ دهندگان
۴-۳- میانگین و انحراف استاندارد متغییرهای تحقیق
جدول(۴-۵): شاخصهای آماری مربوط به متغییرهای تحقیق
۴-۴- یافتههای تحقیق
جدول ۴-۶ نتایج آزمون کلموگروف – اسمیرنف شاخصهای اندازه گیری شده
۴-۵: آزمون فرضیهها از طریق آزمون تی
۴-۵-۱: فرضیه اول
۴-۵-۲: فرضیه دوم
۴-۵-۳: فرضیه سوم
۴-۵-۴: فرضیه چهارم
۴-۵-۵: فرضیه پنجم
۴-۵-۶: فرضیه ششم
۴-۵-۷: فرضیه هفتم
۴-۵-۸: فرضیه هشتم
۴-۶- ماتریس همبستگی بین متغییرهای تحقیق
جدول ۴-۱۵: ماتریس همبستگی بین ابعاد نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی و افزایش عملکرد کارکنان
جدول(۴-۱۶): آمارههای خلاصه مدل رگرسیونی
جدول(۴-۱۷): تحلیل واریانس
جدول ۴- ۱۸ضرایب مدل رگرسیون
۴-۷- آزمون تحلیل واریانس فریدمن
جدول ۴-۱۹ معنی داری آزمون فریدمن
جدول ۴-۲۰- میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن
۵- ۱-مقدمه
۵-۲- بررسی یافتههای پژوهش با توجه به آزمون تی
۵-۳- ارائه پیشنهادات
۵-۳-۱ -پیشنهادات بر مبنای یافتههای تحقیق
۵-۴ پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵-۵- محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه