فصل اول: مقدمه
۱-۱-کلیات پژوهش
۱-۲-بیان مسئله
۱-۳-ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۵-پرسش های پژوهش
۱-۶-تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- کیفیت
۱-۶-۲- خدمت
۱-۶-۳- کیفیت خدمت
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱-مقدمه
۲-۲-مبانی نظری
۲-۲-۱- کیفیت
۲-۲-۲- رویکرد های کیفیت
۳-۲-۲- ویژگی های خدمات
الف: هم زمانی تولید و مصرف
ب: غیر ملموس بودن خدمات
ج: زوال پذیری خدمات
د: ناهمگونی خدمات
۲-۲-۴- کیفیت خدمات
۵-۲-۲- تعریف کیفیت خدمات
۶-۲-۲- ابعاد کیفیت خدمات
۷-۲-۲- رویکرد های سنجش کیفیت در کتابخانه ها
۸-۲-۲- مروری بر سیر تحول نظام های ارزیابی
۲-۲-۹- روش ها و شاخص های کیفیت سنجی در کتابخانه ها
۲-۲-۱۰- مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت
۲-۲-۱۱- اندازه گیری کیفیت خدمات
الف: مدل سروکوال
ب: مدل لیب کوال
۲-۲-۱۲-معرفی نسخه کوتاه شده لیب کوال
۲-۲-۱۳- جمع بندی نهایی
۳-۲-پژوهش های پیشین
۳-۲-۱- پیشینه پژوهش در ایران
۳-۲-۲- پیشینهی پژوهش در خارج
۳-۲-۳- استنتاج کلی از مرور پیشینه ها
فصل سوم:روش پژوهش
۳-۱–مقدمه
۳-۲–روش پژوهش
۳-۳-روش گرداوری اطلاعات
۳-۴-جامعه آماری پژوهش
۳-۵-نمونه، روش نمونه گیری و اندازه نمونه
۳-۶-ابزار پژوهش
۳-۷-روایی و پایایی ابزار پژوهش
۳-۸-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۳-۹-تعریف عملیاتی متغیر ها
۳-۹-۱- سطح حداقل انتظارات
۳-۹-۲- سطح موجود (ارائه شده) خدمت
۳-۹-۳- سطح حداکثر انتظارات
۳-۹-۴- تحلیل شکاف
۳-۹-۵- شکاف کفایت خدمات
۳-۹-۶- شکاف برتری خدمات
فصل چهارم : یافته های پژوهش
۴-۱-مقدمه
۴-۲-وضعیت “سطح حداقل انتظارات کاربران” در هر یک از ابعاد لیب کوال
۴-۳-وضعیت “سطح موجود خدمات ” در هر یک از ابعاد لیب کوال
۴-۴-وضعیت “سطح حداکثر انتظارات کاربران” در هر یک از ابعاد لیب کوال
۴-۵- بررسی شکاف میان وضع موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره
۴-۶- بررسی شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره
۴-۷-مقایسه وضع موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران از خدمات
۴-۸-مقایسه وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران از خدمات
۴-۹-رتبه بندی کتابخانه های مورد بررسی براساس کیفیت خدمات ارائه شده
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-مقدمه
۵-۲-پاسخ به پرسش های پژوهش
۵-۲-۱- پرسش اول: وضعیت سطح حداقل انتظارات کاربران در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟
۵-۲-۲- پرسش دوم: وضعیت سطح موجود خدمات در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟
۵-۲-۳- پرسش سوم پژوهش: وضعیت سطح حداکثر انتظارات کاربران در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟
۵-۲-۴- پرسش چهارم پژوهش: شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداقل انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره چه قدر است؟
۵-۲-۵- پرسش پنجم پژوهش: شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره چه قدر است؟
پرسش ششم پژوهش: آیا تفاوت معناداری بین سطح موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران از خدمات وجود دارد؟
۵-۲-۷- پرسش هفتم پژوهش: آیا تفاوت معناداری بین سطح موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران از خدمات وجود دارد؟
۵-۲-۸- پرسش هشتم پژوهش: رتبه بندی کتابخانه های مورد بررسی براساس کیفیت خدمات ارائه شده چگونه است؟
۵-۳-نتیجه گیری
۵-۴-پیشنهادهای پژوهش
۵-۴-۱- پیشنهادهای اجرایی برای بهبود کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاه شیراز
۵-۴-۲- پیشنهادها برای پژوهش های آینده
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه