شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان مطالعه موردی : شعب بانک سپه شهرستان سمنان
فصل اول ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- جنبه جدید بودن و نو آوری طرح…
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک (موردمطالعه پوشاک ورزشی)
فصل اول ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۴-۱ اهداف تحقیق ۵-۱ سوالهای تحقیق ۶-۱ قلمرو…
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش توان مالی تامین کنندگان با استفاده از تکنیک D-ANPوVIKOR فازی-(مطالعه موردی صنایع شوینده)
فصل اول: ۱-۱مقدمه: ۲-۱ بیان مساله: ۳-۱ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱اهداف تحقیق : ۱-۴-۱هدف اصلی: ۲-۴-۱اهداف فرعی: ۵-۱سوالات تحقیق: ۶-۱ …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری سهامداران در خرید سهام عادی در بورس اوراق بهادار تهران
فصل اوّل: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- اهمیت موضوع (تعریف مساله هدف از اجراء و کاربرد نتایج تحقیق) ۱-۳- اهداف…
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان بانک ملی کاشان با استفاده از روش Topsis
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف اصلی…
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی
فصل اول کلیات تحقیق ۱ – ۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱- ۴- اهداف…
طراحی صندوق سرمایهگذاری مشترک بیمهای به منظور افزایش ظرفیت بیمه اتکایی
فصل اول ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- ضرورت و کاربرد تحقیق ۱-۴- فرضیات تحقیق ۱-۵- روش انجام پژوهش ۱-۶-…
طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL – ANP در صنعت بانکداری(مطالعه موردی در بانک تجارت)
فصل اول ۱-۱مقدمه ۲-۱ تشریح موضوع و مساله اصلی تحقیق ۳-۱ ضرورت انجام تحقیق ۴-۱ پرسش های تحقیق ۵-۱ اهداف…
طراحی مدل تخصیص منابع به منظور کاهش خروجی های نامطلوب بر اساس روش تحلیل پوششی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه۳ ۱-۲-بیان مسئله۳ ۱-۳-اهمیت و ضرورت پژوهش۵ ۱-۴-سوالات پژوهش۶ ۱-۵-اهداف پژوهش۷ ۱-۶-تعریف متغیرهای عملیاتی پژوهش۷ ۱-۷-قلمرو…
طراحی نظام بودجه ریزی عملیاتی در واحدهای دانشگاهی مطالعه موردی: دانشگاه امام صادق علیه السلام
فصل اول: کلیات تعریف مساله: ضرورت انجام تحقیق: هدفها: کاربردهای متصور از تحقیق: روش انجام تحقیق: فصل دوم: ادبیات…
عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران بر اساس مدل سه شاخگی و راهکارهایی جهت پیادهسازی آن
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- سوالات پژوهش: ۱-۱- …
عوامل موثر بر تعیین نسبت سود تقسیمی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فصل اول: ۱-۱- مقدمه ۲-۱- تعریف موضوع و بیان مسئله ۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق ۴-۱- فرضیههای تحقیق ۵-۱- پیشینه…