فصل اول:طرح پژوهش
۱-۱- بیان مسئله
۱-۲- ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۳-اهداف تحقیق
۱-۴- سوال های پژوهش
۱-۵- فرضیه های تحقیق:
۱-۶-مدل تحقیق
۱-۷-جامعه تحقیق:
۱-۸-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش
۱-۹-محدودیت های پژوهش
الف. محدودیت های قابل کنترل:
ب. محدودیت های غیرقابل کنترل:
فصل دوم:مبانی نظری
بخش اول: مدیریت دانش
۲-۱-مقدمه
۲-۲- مفهوم داده، اطلاعات، و دانش
۲-۳ – خصوصیات دانش
۲- ۴ – دسته بندی های دانش سازمانی
۲- ۵ – چرخه حیات مدیریت دانش
۲-۵-۱ – خلق دانش ( تسخیر یا تولید دانش)
۲-۵-۲ -سازماندهی دانش ( اعتبار بخشی دانش)
۲-۵-۳- ذخیره دانش ( کدگذاری یا رسمی سازی دانش)
۲-۵-۴ -توزیع دانش (تسهیم یا انتقال دانش)
۲-۵-۵- کاربرد دانش ( استفاده از دانش)
۲-۶ – نقش و اهمیت دانش
۲-۷- ﻋﻮاﻣﻞ تأﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ
۲-۸- اصول مدیریت دانش
۲-۹- ﻋﻮاﻣﻞ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ
۲-۹-۱- فناوری:
۲-۹-۲ – فرآیندها:
۲-۹-۳ – افراد:
۲-۹-۴ – تعهد راهبردی مستمر:
۲-۱۰ – دﻻﻳﻞ ﺷﻜﺴﺖ ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ
۲-۱۱- ﺧﻄﺮ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ
۲-۱۱- مزایای مدیریت دانش :
۲-۱۲- تاریخچه مدیریت دانش
۲-۱۳- تعاریف مدیریت دانش
۲-۱۴- اهداف مدیریت دانش
۲-۱۵- چرخه مدیریت دانش :
۲-۱۶-مدل پایه های ساختمان دانش
بخش دوم : یادگیری الکترونیکی
۲-۱۷- تاریخچه یادگیری الکترونیکی
۲-۱۸- یادگیری الکترونیکی در ایران:
۲-۱۹- مفهوم و تعریف یادگیری الکترونیکی
۲-۲۰- تکامل یادگیری الکترونیکی
۲-۲۱- روشهای متفاوت یادگیری الکترونیکی
۲-۲۲-مزایای یادگیری الکترونیکی
۲-۲۳- معایب یادگیری الکترونیکی
۲-۲۴- بخش سوم: تحقیقات انجام شده
فصل سوم:روش شناسی پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات :
۳-۴- اعتبار و روایی ابزار تحقیق
۳-۵- مقیاس (ابزار) اندازه گیری
۳-۶- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری:
۳-۷- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات:
فصل چهارم:” تجزیه و تحلیل اطلاعات”
۴-۲-آمارتوصیفی
۴-۲-۱- تحصیلات
۴-۲-۲- سن
۴-۲-۳- نوع استخدام
۴-۲-۴- سنوات خدمت
۴-۲-۵- شاخص های توصیفی مؤلفه های پژوهش
۴-۳- آمار استنباطی
۴-۳-۱- آیا اکتساب دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟
۴-۳-۲- آیا ایجاد دانش بر یادگیری ذ در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟
۴-۳-۳- آیا ذخیره دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟
۴-۳-۴- آیا توزیع دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنیداری دارد؟
۴-۳-۵- آیا استفاده از دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنیداری دارد؟
۴-۳-۶- آیا نگهداری از دانش بریادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنیداری دارد؟
۴-۳-۷- آیا فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیری معنی داری دارد؟
۴-۳-۸- آزمون فریدمن
فصل پنجم:” نتیجه گیری و پیشنهادات”
۵-۱- مقدمه :
۵-۲- فرآیند تحقیق:
۵-۳- نتیجه گیری :
۵-۳-۱- نتیجه گیری از فرضیه اصلی:
۵-۳-۲- نتیجه گیری از فرضیه فرعی اول:
۵-۳-۳ – نتیجه گیری از فرضیه فرعی دوم:
۵-۳-۴- نتیجه گیری از فرضیه فرعی سوم:
۵-۳-۵- نتیجه گیری از فرضیه فرعی چهارم:
۵-۳-۶- نتیجه گیری از فرضیه فرعی پنجم:
۵-۳-۷- نتیجه گیری از فرضیه فرعی ششم:
۵-۴- یافته های جانبی
۵-۵- پیشنهادات
۵-۵- ۱- پیشنهادات مبتنی بر نتایج پژوهش:
۵-۵- ۲- پیشنهادات برای پژوهشگران آتی:
۵-۶- موانع و محدودیت های پژوهش:
محصول های مرتبط
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین
تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه