جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی (مطالعه موردی: سازمان بازرسی کل کشور)بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی (مطالعه موردی: سازمان بازرسی کل کشور)

خانهپژوهش هامدیریتبررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی (مطالعه موردی: سازمان بازرسی کل کشور)بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی (مطالعه موردی: سازمان بازرسی کل کشور)
حالت مطالعه

فصل اول:طرح پژوهش

۱-۱- بیان مسئله

۱-۲- ضرورت و اهمیت پژوهش

۱-۳-اهداف تحقیق

۱-۴- سوال های پژوهش

۱-۵- فرضیه های تحقیق:

۱-۶-مدل تحقیق

۱-۷-جامعه تحقیق:

۱-۸-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش

۱-۹-محدودیت های پژوهش

الف. محدودیت های قابل کنترل:

ب. محدودیت های غیرقابل کنترل:

 

فصل دوم:مبانی نظری

بخش اول: مدیریت دانش

۲-۱-مقدمه

۲-۲- مفهوم داده، اطلاعات، و دانش

۲-۳ – خصوصیات دانش

۲- ۴ – دسته بندی های دانش سازمانی

۲- ۵ – چرخه حیات مدیریت دانش

۲-۵-۱ – خلق دانش ( تسخیر یا تولید دانش)

۲-۵-۲ -سازماندهی دانش ( اعتبار بخشی دانش)

۲-۵-۳- ذخیره دانش ( کدگذاری یا رسمی سازی دانش)

۲-۵-۴ -توزیع دانش (تسهیم یا انتقال دانش)

۲-۵-۵-  کاربرد دانش ( استفاده از دانش)

۲-۶ – نقش و اهمیت دانش

۲-۷- ﻋﻮاﻣﻞ تأﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ

۲-۸-  اصول مدیریت دانش

۲-۹-  ﻋﻮاﻣﻞ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ

۲-۹-۱- فناوری:

۲-۹-۲ – فرآیندها:

۲-۹-۳ – افراد:

۲-۹-۴ – تعهد راهبردی مستمر:

۲-۱۰ – دﻻﻳﻞ ﺷﻜﺴﺖ ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ

۲-۱۱- ﺧﻄﺮ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ

۲-۱۱- مزایای مدیریت دانش :

۲-۱۲- تاریخچه مدیریت دانش

۲-۱۳- تعاریف مدیریت دانش

۲-۱۴- اهداف مدیریت دانش

۲-۱۵- چرخه مدیریت دانش :

۲-۱۶-مدل پایه های ساختمان دانش

بخش دوم : یادگیری الکترونیکی

۲-۱۷- تاریخچه یادگیری الکترونیکی

۲-۱۸- یادگیری الکترونیکی در ایران:

۲-۱۹- مفهوم و تعریف یادگیری الکترونیکی

۲-۲۰- تکامل یادگیری الکترونیکی

۲-۲۱- روشهای متفاوت یادگیری الکترونیکی

۲-۲۲-مزایای یادگیری الکترونیکی

۲-۲۳- معایب یادگیری الکترونیکی

۲-۲۴- بخش سوم: تحقیقات انجام شده

 

فصل سوم:روش شناسی پژوهش

۳-۱- مقدمه

۳-۲- روش تحقیق

۳-۳- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات :

۳-۴- اعتبار و روایی  ابزار تحقیق

۳-۵- مقیاس (ابزار) اندازه گیری

۳-۶- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری:

۳-۷- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات:

 

فصل چهارم:” تجزیه و تحلیل اطلاعات”

۴-۲-آمارتوصیفی

۴-۲-۱- تحصیلات

۴-۲-۲- سن

۴-۲-۳- نوع استخدام

۴-۲-۴- سنوات خدمت

۴-۲-۵- شاخص های توصیفی مؤلفه های پژوهش

۴-۳-  آمار استنباطی

۴-۳-۱- آیا اکتساب دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟

۴-۳-۲- آیا ایجاد دانش بر یادگیری ذ در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟

۴-۳-۳- آیا ذخیره دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی داری دارد؟

۴-۳-۴- آیا توزیع دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی‌داری دارد؟

۴-۳-۵- آیا استفاده از دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی‌داری دارد؟

۴-۳-۶- آیا نگهداری از دانش بریادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیر معنی‌داری دارد؟

۴-۳-۷- آیا فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی در سازمان بازرسی کل کشور تاثیری معنی داری دارد؟

۴-۳-۸- آزمون فریدمن

فصل پنجم:” نتیجه گیری و پیشنهادات”

۵-۱- مقدمه :

۵-۲- فرآیند تحقیق:

۵-۳- نتیجه گیری :

۵-۳-۱- نتیجه گیری از فرضیه اصلی:

۵-۳-۲- نتیجه گیری از فرضیه فرعی اول:

۵-۳-۳ – نتیجه گیری از فرضیه فرعی دوم:

۵-۳-۴- نتیجه گیری از فرضیه فرعی سوم:

۵-۳-۵- نتیجه گیری از فرضیه فرعی چهارم:

۵-۳-۶- نتیجه گیری از فرضیه فرعی پنجم:

۵-۳-۷- نتیجه گیری از فرضیه فرعی ششم:

۵-۴- یافته های جانبی

۵-۵- پیشنهادات

۵-۵- ۱- پیشنهادات مبتنی بر نتایج پژوهش:

۵-۵- ۲- پیشنهادات برای پژوهشگران آتی:

۵-۶- موانع و محدودیت های پژوهش:

برچسب: دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت مالی دانلود مقاله مدیریت موضوع پایان نامه مدیریت

محصول های مرتبط

بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد

چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…

بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن

بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی

بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…

تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات

تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…

تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین

تاثیر برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) بر عملکرد زنجیره تامین چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مسأله ۱-۲…

رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان

رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: آموزشی، مالی، مدیریت
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت