
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسأله
۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ هدف پژوهش
۵-۱ فرضیه پژوهش
۶-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات
۱-۶-۱ تعاریف نظری
۲-۶-۱ تعاریف عملیاتی
فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق
۱- ۲مقدمه
۲-۲ بخش اول: شخصیت
۱-۲-۲ رویکردهای روانشناسی رشد شخصیت
۱-۱-۲-۲ دیدگاه آلپورت
۲-۱-۲-۲ دیدگاه فروید
۳-۱-۲-۲دیدگاه اریک فروم
۴-۱-۲-۲ دیدگاه اریک اریکسون
۵-۱-۲-۲ دیدگاه بندورا
۶-۱-۲-۲ دیدگاه کاستا ومک کرا
۲-۲-۲ ابعاد پنج عاملی شخصیتی نئو
۳-۲-۲ شخصیت و رفتار
۱-۳-۲- ۱ تأثیر شخصیت بر رفتار
۲-۳-۲-۲ رابطه ویژگی های شخصیتی والدین با اختلالات رفتاری درکودکان
۳-۲ بخش دوم : اختلالات رفتاری
۱-۳-۲ اختلال نافرمانی مقابله ای
۱-۱-۳-۲ تعریف وتوصیف
۲-۱-۳-۲ همه گیر شناسی
۳-۱-۳-۲ تشخیص افتراقی
۴-۱-۳-۲ اختلالات همراه
۵-۱-۳-۲ پیش آگهی
۶-۱-۲-۲ علل و عوامل زیستی
۲-۳-۲ اختلال سلوک
۱-۲-۳-۲ تعریف و توصیف
۲-۲-۳-۲ همه گیر شناسی
۳-۲-۳-۲ تشخیص افتراقی
۴-۲-۳-۲ مسیر های تکاملی اختلال سلوک
۱-۴-۲-۳-۲ مسیر اختلال سلوک با شروع در کودکی
۲-۴-۲-۳-۲ مسیر اختلال سلوک با شروع در نوجوانی
۳-۴-۲-۳-۲ مسیراختلال سلوک با شروع تأخیری
۵-۲-۳-۲ ضوابط تشخیص اختلال سلوک بر اساس DSM-IV-TR
۶-۲-۳-۲ پیش آگهی
۷-۲-۳-۲ علل و عوامل زیستی
۳-۳-۲ سبب شناسی اختلالات نافرمانی مقابله ای ( ODD) و سلوک ( CD)
۱-۳-۳-۲ نقش مادر
۲-۳-۳-۲ نقش پدر
۳-۳-۳-۲ تأثیرویژگیهای شخصیتی وروانی والدین براختلالات نافرمانی مقابله ای وسلوک فرزندان
۴-۳-۳-۲ تعامل والد – کودک
۵-۳-۳-۲ تأثیر شیوه های فرزند پروری
۱-۵-۳-۳-۲ سبک فرزند پروری مستبدانه
۲-۵-۳-۳-۲ سبک فرزند پروری سهل گیر
۳-۵-۳-۳-۲ سبک فرزند پروری مقتدرانه
۴-۲ بخش سوم: پیشینه تحقیق
۱-۴-۲ تحقیقات خارجی
۲-۴-۲ تحقیقات داخلی
فصل سوم:روش تحقیق
۱-۳ مقدمه
۲-۳ روش پژوهش
۳-۳ جامعه پژوهشی
۴-۳نمونه پژوهش
۵-۳ روش نمونه گیری و تعداد نمونه
۶-۳ ابزار پژوهش
۱-۶-۳ پرسشنامه علائم مرضی کودکانCSI-4))
۲-۶-۳ پرسشنامه شخصیت پنج عاملی نئو ( NEO-FFI)
۷-۳ فرایند اجرای تحقیق
۸-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴ یافته های توصیفی
۲-۴ یافته های استنباطی
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۱-۵ مقدمه
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه