
فصل اول : کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳ – اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵ – سئوالات پژوهش
۱-۶- تعاریف متغیرهای پژوهش
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲- مبانی نظری
۲-۲-۲ طبقه بندی نیازها
۲-۲-۳ مفهوم نیاز سنجی
۲-۲-۴ نیاز آموزشی
۲-۲-۵ ضرورت تعیین نیاز آموزشی
۲-۲-۶ منابع نیاز آموزشی
۲-۲-۷ طبقه بندی نیاز آموزشی
۲-۲-۸ نیاز سنجی
۲-۲-۹ ضرورت نیاز سنجی
۲-۲-۱۰ اهداف نیاز سنجی
۲-۲-۱۱ اهمیت و ضرورت نیازسنجی آموزشی
۲-۲-۱۲ متغیرهای لازم در نیازسنجی۲۳
۲-۲-۱۳ رویکردهای نیازسنجی۲۴
۲-۲-۱۴ قلمرو نیازسنجی۲۵
۲-۲-۱۵ تکنیک های نیازسنجی۲۶
۲-۲-۱۶ موانع نیازسنجی۲۷
۲-۲-۱۷ اصول نیازسنجی۲۷
۲-۲-۱۸ انواع نیازسنجی۲۸
۲-۲-۱۹ الگوهای نیازسنجی۲۹
۲-۲-۲۰ روش ها و فنون نیازسنجی۳۰
۲-۳ آموزش کارکنان۴۱
۲-۳-۱ تعریف آموزش۴۱
۲-۳-۲ مزایای آموزش۴۳
۲-۳-۳ فرایند آموزش۴۳
۲-۳-۴ شرایط موردنیاز آموزش کارکنان۴۶
۲-۳-۵ اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان۴۷
۲-۳-۶ فواید آموزش کارکنان۴۷
۲-۳-۷ اهداف آموزش کارکنان۴۹
۲-۳-۸ اهمیت و لزوم آموزش کارکنان۵۰
۲-۳-۹ آموزش کارکنان و آموزش بزرگسالان۵۰
۲-۳-۱۰ بعضی از علل بروز بی تفاوتی در کارکنان۵۱
۲-۳-۱۱ راهکارهای برخورد با بی تفاوتی کارکنان۵۳
۲-۳-۱۲ ارزیابی عملکرد کارکنان۵۵
۲-۳-۱۲-۱ محاسن ارزیابی کارکنان۵۵
۲-۳-۱۲-۲ سیاست حاکم بر ارزیابی عملکرد کارکنان۵۶
۲-۴ آموزش و پرورش در ایران۵۷
۲-۴-۱ تاریخچه۵۷
۲-۴-۲- جایگاه آموزش در ایران باستان۵۸
۲-۴-۳ جایگاه آموزش در ایران دوره ی اسلامی۵۹
۲-۴-۴ هدف های آموزش و پرورش۶۲
۲-۴-۵ آرمان های جهانی آموزش و پرورش۶۲
۲-۴-۶ نقش و کارکرد اجتماعی آموزش و پرورش۶۲
۲-۵ ویژگی های یک معلم خوب۶۳
۲-۶ مهارت های آموزشی تدریس مورد نیاز آموزگاران۶۴
۲-۷ تعریف آموزش ضمن خدمت۷۴
۲-۷-۱ اهداف آموزش ضمن خدمت۷۴
۲-۷-۲ ضرورت آموختن ضمن خدمت۷۵
۲-۷-۳ فواید آموزش ضمن خدمت۷۵
۲-۷-۴ تاریخچه آموزش ضمن خدمت۷۶
۲-۷-۵ آموزش ضمن خدمت کارکنان در وزارت آموزش و پرورش۷۹
۲-۸ پیشینه پژوهش۸۰
۲-۸-۱ پژوهش های داخل کشور۸۰
۲-۸-۲-پژوهش های خارج کشور۸۳
فصل سوم روش پژوهش
۳-۱ مقدمه۸۷
۳-۲ روش پژوهش۸۷
۳-۳ جامعه آماری۸۷
۳-۴ نمونه آماری و روش نمونه گیری۸۷
۳-۵ ابزار جمع آوری اطلاعات۸۷
۳-۵-۱ روایی و پایایی پرسشنامه۸۸
۳-۶ روش اجرای پژوهش۸۹
۳-۷ روش تجزیه و تحلیل داده ها۸۹
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه۹۱
۴-۲ یافته های توصیفی۹۱
۴-۳ بررسی یافته های استنباطی۹۲
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه ۹۶
۵-۲ بررسی سؤالات پژوهش۹۶
۵-۳ نتیجه گیری کلی۹۹
۵-۴ محدودیت های پژوهش۹۹
۵-۵ پیشنهادات پژوهش۹۹
۵-۵-۱ پیشنهادات کاربردی
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه بیشفعالی در کودکان
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزیی پژوهش…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه