فصل اوّل: کلیات پژوهش
چکیده پژوهش.
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت پژوهش
هدفهای پژوهش
فرضیه های پژوهش
تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش
تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
تعریف متغیر کنترل
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
نوجوانی
خصوصیات دوره نوجوانی
رشد فردی واجتماعی دوران نوجوانی
هویت وهویت یابی دردوره نوجوانی
تاب آوری
تعریف تاب آوری
ظهورتاب آوری
تابآوری و آسیبپذیر
ارتباط بین تابآوری، مراحل رشد روانی، شناختی، اجتماعی و سلامت روان
الگوی تابآوری و آسیبپذیری
ویژگیهای افراد تابآور
وجوه تاب آوری
ویژگیهای دخیل درتاب آوری
سخترویی کلیدی برای تابآوری
مؤلفههای تابآوری
پژوهشهای انجام شده در این زمینه
پرخاشگری
تعریف پرخاشگری
پرخاشگری،خشم،خصومت
تاریخچه پرخاشگری
نظریه های مربوط به پرخاشگری
شالوده زیستی پرخاشگری
علل و عوامل پرخاشگری
انواع رفتارهای پرخاشگرانه
زیانهای پرخاشگری
پرخاشگری در نوجوانان
احساس تنهایی
تعریف احساس تنهایی
شناخت احساس تنهایی
دربرابراحساس تنهایی چه میکنیم
انواع احساس تنهایی
رابطه احساس تنهایی با ترس واضطراب
با احساس تنهایی چگونه برخورد می کنیم
چند توصیه برای رفع احساس تنهایی
طبقه بندی ویس از احساس تنهایی
ارتباط احساس تنهایی با کودک آسیب دیده درون
تفاوت احساس تنهایی با کمرویی و افسردگی
احساس تنهایی درروان شناسی
ریشه های احساس تنهایی
رابطه بین ترس و احساس تنهایی
رابطه احساس تنهایی با شخصیت خود محور
روش ازبین بردن احساس تنهایی
ایا درمان قطعی برای احساس تنهایی وجود دارد؟
اثرات احساس تنهایی در دوره نوجوانی
نظریه های مربوط به احساس تنهایی
فصل سوّم: فرایند پژوهش
مقدمه
جامعه آماری
نمونه آماری
روش جمعآوری اطلاعات
روش و طرح پژوهش
ابزارهای اندازهگیری
پایایی وروایی مقیاس تنهایی
پایایی وروایی مقیاس پرخاشگری
خلاصه پکیج آموزش تاب اوری
روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: یافته های پژوهشی
یافته ها
فرضیه اول
فرضیه دوم
فرضیه سوم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
بحث و نتیجه گیری فرضیه اول
بحث و نتیجه گیری فرضیه دوم
بحث و نتیجه گیری فرضیه سوم
محدودیتها و پیشنهادها
محصول های مرتبط
بررسی رابطه نا سازگاری های زناشویی با مشکلات رفتاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان شهرستان رفسنجان
چکیده فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش…
بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم متوسطه ناحیه 2 شهر بندرعباس در سال تحصیلی 92-91
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۴-۱-…
بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خود تنظیم (مطالعه موردی دانش آموزان دبیرستانی ناحیه 2 شهر شیراز)
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- بیان مساله ۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف اصلی پژوهش اهداف فرعی…
بررسی پایگاه اقتصادی اجتماعی شهروندان سمنانی و مراقبتهای بهداشتی ودسترسی آنان به خدمات بهداشتی
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق (هدف کلی – اهداف جزئی-…
اثربخشی روان نمایشگری با محتوای معنوی بر میزان شادی، لذت و سلامت روان دانشجویان دانشگاه اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیات پژوهش…
بررسی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه ی عقلانی هیجانی رفتاری بر کاهش بحران هویت و افزایش شادکامی دانش آموزان خوابگاهی دختر سال تحصیلی 92-91 در شهرستان مشهد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مساله ۱-۳اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی ۱-۴-۲اهداف…
قوانین ثبت دیدگاه